Były pracownik Bethesdy ujawnił powody, dla których Skyrim dostał tylko trzy DLC
O! Kolejny odcinek serialu pt. "Były pracownik Bethesdy powiedział..."
Ale czy dokładnie o tym temacie tzn. dywersyfikacji IP i preferencjach pracowników z nimi związanych nie było już niedawno, coś identycznego kojarzę.Tak czy inaczej, poniższe zdanie wróży odzew na forum, ja tam bym pociągnął jeszcze temacik ostatniego "mięśnia kreatywności" BioWare.
firma zdecydowała się zaprzestać dalszego dynamicznego rozwoju Skyrima i skoncentrować się na opracowywaniu takich gier, jak Fallout 4, Fallout 76 oraz Starfield, co pozwoliło pracownikom odpocząć od serii TES i wzmocnić ich „mięśnie kreatywności”
No :-)
Tata, a Bruce Nesmith powiedział...
Ten artykuł to nawet nie jest news, to jawna pomoc w promowaniu korporacyjnej polityki Bethesdy i poprawianiu ich wizerunku.
Przecież Morrowind i Oblivion miały po dwa dodatki, też mi nowina, że Skyrim miał o jeden więcej.