PS5 Pro zawsze była częścią planu Sony. Tom Henderson zdradził, kiedy zadebiutują pierwsze recenzje nowej konsoli
PS4 Pro to nie było żadne premium bo kosztowało tyle samo co PS4 w dniu premiery. Nie trzeba było być żadnym entuzjastą żeby zdecydować się na tą wersję, bo różnica w cenie była niewielka a korzyści spore. Jak to wygląda w przypadku PS5 nie ma sensu pisać bo wszyscy dobrze wiedzą.
PS4 Pro to nie było żadne premium bo kosztowało tyle samo co PS4 w dniu premiery. Nie trzeba było być żadnym entuzjastą żeby zdecydować się na tą wersję, bo różnica w cenie była niewielka a korzyści spore. Jak to wygląda w przypadku PS5 nie ma sensu pisać bo wszyscy dobrze wiedzą.
Co za debil ale sobie może tak gadać bo wielu debili kupi ten złom.
Osobiscie mam zamiar kupic PS5 Pro, wynika to z tego ze przez scalperow podstawowa wersja nie byla dostepna a przeplacanie za nia kompletnie mnie zniechecilo do jej posiadania zwlaszcza ze gry i tak wychodzily na PS4, poczeka sie na testy i w grudniu wyladuje pod choinka :p
No co ty nie powiesz. Nitk nie ma problemu z PS5 PRO i jego premierą. Ludzie maja problem z JAKOSCIĄ PS5 PRO i brakiem gier.
to, że konsola nie ma wielu ekskluzywnych tytułów, nie znaczy że nie ma w ogóle gier...
Tyle tylko, że teg gry lepiej ograć na PC (np z padem od PS5), bo wyjdzie na to samo, tyle tylko, że przy podobnej cenie możemy dostać nawet więcej (jeśli odpowiednio dobierzemy podzespoły).
PS4 Pro było sukcesem, bo odblokowało klatkarz ponad 30 FPS w wielu grach w cenie podstawki na premierę.
Na PS5 większość gier już działa w 60 FPS, a wersja Pro nie dość, że droższa niż podstawka to daje "tylko" lepszą rozdzielczość czy efekty RT, których niekażdy nawet zauważy.
i tu się nie zgodzę bo na ps5 jest 60 klatek, ale w większości przypadków jest to kosztem rozdzielczości i dodatkowych efektów. A w moim przypadku gdzie zawsze rozdzielczość jest ważniejsza od ilości klatek to w przypadku wersji pro nie będę czuł że wybrałem coś kosztem czegoś
ojoj dalej płaczemy z powodu braku napędu w PS5 PRO i podstawki przykro mi... naprawdę. A tak właściwie to nie jest mi przykro. w kompach od dawna nie ma napędów i jakoś pctowcy nie płaczą bo nie ma gier na płytach.
A tak właściwie to nie jest mi przykro. w kompach od dawna nie ma napędów i jakoś pctowcy nie płaczą bo nie ma gier na płytach.
Nie plączą bo nie mają wyboru . Natomiast gracze konsolowi z racji tego ,że danej konsoli istnieje tylko sklep producenta byli by frajerami godząc się na konsole full digital.. Zresztą PS5 Pro po podpięciu napędu działa dokładnie tak samo jak każda inna PS5.
PS5 Pro miałoby sens jakby było oparte na bebechach od Nvidii a nie AMD. RT lipne na AMD i DLLS nie ma, jest tylko FSR. Co prawda Sony ma swoją własną technologię ale DLLS jest hardwareowe. Beka przeogromna będzie jak autorska technologia Sony na prosiaku przegra z kolejną wersją FSR od AMD. W każdym bądź razie PS Pro nie ma sensu, jak ktoś chce więcej to RTX 4080 albo coś lepszego.
W zasadzie to DLSS jest software'owe w wiekszym stopniu, niz FSR. Bo by dzialac potrzebuje implementacji od konkretnej gry z konkretnymi presetami. To ze Nvidia realizuje Dlss na prostszych rdzeniach obliczeniiwych niewiele obecnie zmienia.
Sony i Microsoft uzywa skalowania rozdzielczości od lat. 5 lat temu gracze na PC nasmiewali sie z upscalingu na konsolach...
AMD zostało tylko z tego powodu, aby nie było problemu z wsteczną kompatybilnością. Przypominam ze pierwsze wersje dlls też były mocno ubogie i słabe w porównaniu z obecna wersją.
Embargo na unboxing, to jest tak głupie, że aż żenujące, takie coś tylko klauny w gajerach potrafią wymyśleć.
jak pro ZAWSZE było ich planem, to nawet nie zamierzam kupować ps6 na premierę, poczekam na ps6PRO
A po co komu gry, teraz gra się w teraflopy i skórki z ikonkami zwanymi osiągnięciami.
To trzeba było dać znać wcześniej. Teraz już po ptakach, kupiłem zwykłą.