Założyciel Arkane Studios krytycznie o zamknięciu twórców Redfalla. „Dla mnie to głupota”
Gówno zrobili to spotkała ich kara, czy założona czy nie to już nie ważne.
Nie zrobili gowna tylko kazali im zrobic. Niektorzy juz na poczatku produkcji sami sie zwolnili bo byli rozczarowani ze nie tworza nastepnego immersive sima np Prey 2
Toć becia potrzebuje kasy na produkcję kolejnej rewolucji w świecie rpg.
TES6 w którym to masz loading screen co każdy krok.
Co za tuman z typa...
Zrobili grę która, była syfem to zostali zamknięci.
Zresztą to oni pierwsi i nie ostatni. Po prostu, robisz crapa to wypad z gry.
Tuman to jest z ciebie, bo nie przeczytałeś artykułu i nie znasz kontekstu w ogóle.
Jakby Dishonored 2 i Dishonored: Death Of The Outsider miały lepszy, większy marketing i więcej zasobów (w tym CryEngine, zamiast iD Tech i co za tym idzie, lepszy stan techniczny), a Prey 2017 miałby także te lepsze warunki, w tym inny tytuł, to i Lyon i Austin nadal by istniały.
Boże, jak mnie wkurwiają takie ocipiałe tumany, które nie mają pojęcia o czym mówią...
ID Tech nie było problemem, wydaje mi się, że na CryEngine trudniej byłoby osiągnąć ten styl wizualny. Po prostu wydali niezoptymalizowane gry. A Prey to było samobójstwo marketingowe. Gra będąca System Shock pełną gębą, o bardzo dojrzałym scenariuszu. Marketing był prawie zerowy, ja się o nim dowiedziałem z listy gier Arkane bo mi sie DH2 ograł i szukałem więcej