Path of Exile 2 opóźnione o trzy tygodnie z przyczyn technicznych. „To całkowicie moja wina, przepraszam. To naprawd...
Pier kotka za pomocą kotkA mają bagi i nie potrafią się ich pozbyć jak rockstar nbred dead bredemption online nie potrafi albo nie chce pozbyć się cheaterow
Dali d...y krótko mówiąc. To już bodaj trzeci termin nie wspominając jakiś zapowiedzi z czasów covida, że beta będzie w grudniu 2022. Ale wiadomo mikropłatności to rzecz najważniejsza. Inne kwestie można rozwiązywać paczami już po starcie gry ale kasę trzeba prawidłowo zbierać już od pierwszych minut :)
Lubię takich niedomelców, którzy nie rozumieją o co chodzi, ale mają pilną potrzebę pokazania światu jak mało rozumieją. Właśnie o to chodzi, że jak już masz mikrotransakcje w jedynce to zostaną przeniesione do dwójki, gdzie kompletnie nie musieli tego robić. To dwie inne gry, z innymi cyklami deweloperskimi, więc to jest ukłon w stronę graczy, a nie chęć żerowania na nich.
Tylko że oni właśnie chcą by ludzie nie wydali na to samo drugi raz, jakby było tak jak piszesz to by nie łączyli kont pod względem wydanej prawdziwej kasy.
tyle, ze mówimy tu o early access a nie o wersji finalnej.
Takie rzeczy jak kompatybilność kosmetyków z PoE1 moggliby spokojnie ogarnąć w późniejszym terminie.
Na tym etapie gracze i tak będą się skupiali na innych aspektach a nie na MTX'ach
^Bo problem dotyczy kont PoE samych w sobie. Nie da się tego "spaczować". Jak nie przemigrujesz prawidłowo baz danych to ludzie mogą tracić konta, usuwać się mogą dane i dziać różne inne dziwne rzeczy. To nie jest problem, który można zamieść pod dywan i naprawić łatką. To tak jakby Steam wypuścił zupełnie nowy sklep a postanowił zmigrować klientów później. Nie da się tak. A sztandarowym przykładem jak to można spaprać jest Meta/Facebook. Tam mają takie problemy z łączeniem kont i kontami w ogóle, że od kilku lat mimo starań nie potrafią tego ogarnąć. Tam mają konta Meta, Oculus (wygasili ostatnio), Instagram, Facebook, Whatsapp... i możesz na jednym mailu mieć część osobno, część razem. Potem próbując wejść do nowej usługi wszystko się pierdzieli. Tak to by zrobiło w PoE2 właśnie.
Albo zrobią to teraz albo będą ryzykować niesamowicie.
A dla mnie to miły powiew swieżości kiedy developer dopełnia obietnic wygłoszonych przed premierą. Dzielone miktotransakcje to feature którym reklamowali grę przy każdej możliwej okazji. Niedopełnienie tej obietnicy to byłby duży strzał w stopę i strata wizerunkowa.
Czy ktoś może jeszcze czeka na kampanie w Overwatch 2 która miała być dodana po premierze? Albo na wyreżyserowane przerywniki filmowe do Warcraft 3 Reforged którymi reklamowali grę? ;)
tyle, ze mówimy tu o early access a nie o wersji finalnej.
Takie rzeczy jak kompatybilność kosmetyków z PoE1 moggliby spokojnie ogarnąć w późniejszym terminie.
Na tym etapie gracze i tak będą się skupiali na innych aspektach a nie na MTX'ach
Gra będzie miała w pełni grywalny endgame, mikrotransakcje to między innymi stash taby które OGROMNA część graczy ma już kupione w PoE1.
Ja mam kupionych od groma tabów w tej grze, lubię mieć bardzo szczegółowo posortowane przedmioty i ja chce mieć do tego dostęp od razu.
+ To co Gholume wyżej napisał, warto dodać że migracja jest kluczowa jako, że gra będzie mieć crossplay i crossprogression między WSZYSTKIMI platformami. Więc muszą połączyć stare konta z xboxa, stare konta z playstation, stare konta z PC w jeden działający razem ekosystem.
Wydadzą nie działające za wcześnie i będzie płacz że powinni przesunąć premierę.
I tak, nie wykryto ich wcześniej bo nikt nie próbował bez powodu robić tak wielkiej migracji. To jest ogromny proces, pełen przeróżnych przypadków. Baza była na pewno też dynamicznie zmieniana, więc to nie jest tak, że można było się pozbyć problemów szybciej. Robiąc też testy i zamkniętą betę masz ograniczoną próbkę danych. Nie wykryjesz wszystkiego w takim wypadku.
Tym bardziej, gdy te dane są cenne a jedną z głównych obietnic jest przeniesienie zakupionych skinów i stashy dalej do kolejnej gry.
Noge poczekać z 3 miesiące jak dostaniemy bardziej dopracowana wersję zamiast czegoś takiego jak wyglądało diablo 4 na premiere
Gdy twórcy tłumaczą opóźnienie gry słowami typu "to całkowicie moja wina, przepraszam", to aż czlowiek nabiera do nich szacunku i choć wcześniej nie był zainteresowany ich grą, jest gotów dać jej szansę. W przeciwieństwie do pierdololo twórców, że "przekładamy premierę, bo chcemy dostarczyć wam jak najlepszą grę, jeszcze lepszą niż najlepsza, jaką chcieliśmy wydać wcześniej, a nawet i lepszą od tej jeszcze później najlepszej tak, żeby lepszej już nigdy nie było" (po czym tydzień po premierze wydają 20 GB patcha).
Ogólnie GGG wygrało u mnie ostatnio tą rzeczowością + zapowiedzią nie tylko dopieszczonych mechanik, ale też klimatem PoE2 i zapewnieniami, że kampania będzie bardziej fabularyzowana.
Wcześniej w PoE oczywiście grałem, miałem ze 2-3 podejścia, bo kto z hackenslasiarzy nie, no i z dziennikarskiego obowiązku. Był szacunek do osiągnięcia i mechanik, ale nie zaangażowanie z mojej strony - teraz, na widok PoE2 poczułem i jakieś zaangażowanie. Także ten, robią swoją robotę dobrze. Tak jak Larian, tylko bez tego swagu - ale to kwestia osobowości ludzi i studia. Dowożą medialnie, to na pewno.
Najpopularniejszy hack'n'slash na rynku, no na pewno nikogo nie obchodzi. xD Trzeba być ignorantem albo trollem, żeby takie rzeczy pisać.
Ja na przykład zupełnie nie rozumiem, na czym polega cała drama? O co chodzi? No nie kumam za cholerę. To znaczy... no wiem, ale wy tak na poważnie? Chyba jestem już za stary na takie bzdety xD