GeForce Game Ready 566.03 ze wsparciem dla Dragon Age: Veilguard i Red Dead Redemption
Kolejne sterowniki które można i należy olać.
- Zepsuty efekt przezroczystości na pasku zadań na W10. Problem znów powrócił.
- Nadal znaczny spadek wydajność vs 556.12
- Nadal tworzą się pliki .TOC w folderach gry, nawet gdy shader cache jest wyłączone.
- Miganie tekstur, stuttering na UE 5.4 oraz w grach które są na tej wersji.
- Tekstury w AC Valhalla wciąż zepsute, to samo w Mirage.
- Sporadyczne BSODy podczas generowania shader cache'u w D4, BF2042.
- Nadal występuje stuttering w Fortnite, oraz crashe GPU.
Na sterownikach 561.09 frametime jest prosty jak panela podłogowa.
- Powróciły crashe w Halo Infinite gdy wykonywana jest kompilacja shaderów.
I cała masa innych problemów które jak były tak są.
Ostatnie w miarę dobre to 560.94.
Ostatnie które nadają się do grania w gry na Unrealu to 536.40 (zalecane przez Epic)
LokalnyRzezimieszek < no to tylko potwierdza to co na reddicie ludzie piszą, że nVidii sterowniki są coraz gorsze!
My zawsze problemy ze wszystkim macie, aktualizuję sterowniki zawsze, tak samo jak windowsa i jeszcze nigdy żadnych awarii, ani problemów nie miałem.
Ja raz miałem problem z Blue Screenem co ostatnio coś popsuli w W11 ale teraz już jest dobrze, a co do Nvidia sterowników to miałem problem przez sterownik HD Audio, ale teraz też juz naprawione.
To nie są dobre sterowniki, przynajmniej na moim configu.
Nie mam zwykle crashy ani jakichś wielkich kłopotów, ale mam finezyjnie ustawione wiatraki i jeśli wszystko jest ok, to jest względna cisza w obudowie, a pod zwykłym obciążeniem akceptowalny szum.
MSFS jest świetnym benchmarkiem, bo jest cicho nawet w menu głównym - a na tych nowych sterach wiatraki wyją jak szalone już w samym menu. Zmieniłem stery na starsze i znowu błoga cisza :)
Nie zawsze warto instalować nowe stery. Ja miałem ten sam problem na starym pececie. Po za instalowaniu wiatraki zaczęły drzeć japę nawet jak nic nie robiłem i do tego wydajność spadła w grach. Po powrocie do starych sterów problem znikną.
566.03 Straszny spadek wydajności na wszystkich grach
Sprawdzałem te najnowsze i 556 oraz 537 *na yt ktos polecal i pisal, ze najlepsze
Sprawdziłęm dwie gry
Alan Wake 2
The Last of Us Part I
Na 537 zdecydowanie najgorsza wydajnosc w obu grach, na najnowszych i 556 wlasciwie taka sama (1 klatka roznicy w tym samym miejscu na korzysc 566)
Przykladowo w etapie big horns siedzac na koniu w pewnym miejscu gra zaczyna od 54 klatek na najnowszych i jak zrobisze rundke do przodu i w tył to juz wlasciwie sie robi 60 klatek, na 556 jest wlasciwie tak samo
Z kolei na 537 w tym samym miejscu 50 klatek, a jak zrobisze rundke do przodu nawet jest ponizej 50 i nie ma szans osiagnac 60 klatek
W Alanie tez na 537 gołym okiem widoczna gorsza wydajnosc
Ja tam roznic nie widze