Silent Hill 2 Remake dostał patch celujący w poprawę wydajności. Twórcy podziękowali graczom za informacje zwrotne
Via Tenor
Poprawa wydajności poprzez dodanie Frame Gen.
Genialne, nie ma co. Dobitnie pokazuje w jakim stanie jest game dev.
Dual Sense dalej nienaprawiony. To musi być jakiś konkretny błąd skoro przez 2 tygodnie nie udało się tego załatać.
Haptyczne wibracje i adaptacyjne triggery przestają działać po jakimś czasie i jedynie minimalnizacja i maksymalizacja okna włącza je z powrotem.
Naprawdę ciężko jest to naprawić ? Dla słabych programistów pewnie trzeba będzie przekopywać stos kodu by to naprawić....
U mnie DS dziala wybitnie i pad zmieniający kolor na kolor stanu zdrowia Jamesa to mega fajna wisienka na torcie
To super, że u Ciebie działa. Widać masz wyjątkowego pada :)
Jakiś postęp jednak jest, zaczął mi działać głośniczek w padzie kiedy włącza się radio ;)
Niestety po paru minutach dalej jak wspomniał
Po prostu nie uzywam w tej grze launcherów do pada, tylko odpalam przez sam bluetooth. Podobnie jak w innych grach od Sony z wyjatkiem pierwszego GoW i gier Naughty dog, w ktorych to trzeba grac po kablu
Mnie dzwiek radyjka w Dualsense przestal dzialac po jakims czase ale reszta dziala prawidlowo.
Do gier wykorzystujacych DS musi byc mocniejszy bt, slabszy rozłącza, bo DS wykorzystuje się w 100%. To nie wina gry. Zagraj po kablu, skoro masz slabszy nadajnik, to radio też będzie działać tak, jak należy
Mam DS na kablu i są problemy, dodatkowo ma on wgrany najnowszy soft. Może tutaj jest przyczyna? Zresztą pełno jest zgłoszeń na steam tej usterki z padem także coś jest na rzeczy.
granie po kablu pozwala na używanie haptic vibration i adaptive triggers, przez bluetootha masz tylko zmiany koloru led w zależności od życia (zielony-->pomarańcz-->czerwony) i częściowy jak nie całkiem wyłączone radio z pada.
chyba, że u ciebie wszystko gra przez BT (wibracje i triggery) to napisz jakiego bleutootha masz.
Przestańcie nazywać patche dodające sztuczki - patchem poprawiającym wydajność, bo gra nadal sttuteruje jak diabli i to w tym tkwi problem. Żenujące.
Szczerze jestem zaskoczony tym, jak ten patch poprawił wydajność w moim przypadku. Przed musiałem się posiłkować modami i grać na niskich, ale teraz na moim już wieloletnim sprzęcie mogę grać spokojnie na średnich/wysokich w 60 klatkach na sekundę. Dodatkowo, o czym nie wspomnieli w notesach, odblokowali cutscenki - też są w 60 FPS.
Potwierdzam, na moim starym lapku z GTX 1050 trzyma stabilne klatki o dziwo w 60 fps
Ten cud nazywa się generator klatek ;) Jak się go wyłączy to cutscenki są dalej w 30fpsach.
Myślę że do wiosny będzie już wszystko dopięte na ostatni guzik. Do tego pewnie prędzej czy później pojawi się jakaś ciekawa promocja, i wtedy po wielu latach wrócę do Cichego Wzgórza...