Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Problemy z płynnością w Dragon's Dogma 2 były w dużej mierze spowodowane przez myślące NPC. Capcom wprowadził pożąda...

18.10.2024 13:14
1
BajoJajo
16
Konsul

Na pc problemem było denuvo.

18.10.2024 13:39
arabus
2
odpowiedz
1 odpowiedź
arabus
58
zardzewiały

Kupiłem na promce, ograłem, gierka bardzo fajna, takie mocne 8.5/10.
Tylko ma jedną wadę - w porównaniu do innych "epickich" erpegów jest strasznie krótka!
Robiłem wszystkie poboczne, sporo czasu łaziłem bez celu po mapie, dla samej eksploracji, a i tak skończyła się za szybko.

19.10.2024 13:42
2.1
Arturo1973
69
Konsul

Dlatego powinna dostać DLC w stylu Dragon's Dogma: Dark Arisen. Tam wówczas dodano Bitterblack Isle, na której można było spędzić wiele godzin w drodze do finałowego bossa instancji. Najlepsze miejsca w pierwszej części Dragon's Dogma to były właśnie miejsca endgame'owe, czyli Everfall oraz Bitterblack Isle.

18.10.2024 15:44
xandon
3
odpowiedz
xandon
42
Generał

OK, ale o tym było wiadomo i było przeanalizowane zaraz po premierze. Natomiast jak solidnie poprawili to dobrze. Czyli dobra informacja o poprawie wydajności, ale część pt. "okazuje się, że" to już stary kotlet.

Swoją drogą fantastyczna gra, ograłem intensywnie na premierę na XBOX i zupełnie nie narzekałem.

18.10.2024 16:39
Szlugi12
4
odpowiedz
Szlugi12
114
BABYMETAL

O to spoko, będzie okazja żeby zagrać drugi raz, pomimo cięć w mieście, poza było w miarę dobrze, w grę też przyjemnie się grało.

18.10.2024 17:00
Wronski
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
Wronski
24
Generał

Ta, AI... nie chca sie przyznac ze to przez Denuvo tak zamula...

18.10.2024 20:03
Szefoxxx
5.1
Szefoxxx
81
Doradca

Ale na konsolach też chodziło jak szrot, teraz jest zauważalnie lepiej.

18.10.2024 20:10
Araneus357
5.2
Araneus357
46
Scourge of Hell

No spadki były głównie w mieście, a poza nim gra chodziła płynnie.

19.10.2024 13:45
6
odpowiedz
Arturo1973
69
Konsul

Teraz już po ostatnich zmianach oraz z językiem polskim Dragon's Dogma 2 wygląda naprawdę nieźle. Tylko endgame'owa zawartość (The Unmoored World) jest trochę zbyt krótka. Przydałoby się coś w stylu Bitterblack Isle z pierwszej części DD.

post wyedytowany przez Arturo1973 2024-10-19 13:45:47
Wiadomość Problemy z płynnością w Dragon's Dogma 2 były w dużej mierze spowodowane przez myślące NPC. Capcom wprowadził pożąda...