Wiemy dokładnie, kiedy Wiedźmin 3 zachwyci grafiką, jak nigdy dotąd. Jest data premiery HDRP NextGen Edition i kolejne niesamowite porównanie
Sony - poprawiliśmy kilka tekstur i dodaliśmy kilka bajerów od nVidii, do których nie kiwnęliśmy nawet palcem, remaster pełną gębą, należy się 50 dolców, czemu ci źli gracze znowu dają złe oceny :((((
HalkHogan - mordo chcesz bazylion nowych tekstur, po których gra wygląda jak przeskok między generacjami? Nie ma sprawy, rzuć tylko parę groszy na Patronite albo chooy, nie musisz, daj tylko lajka na YT.
O czym ty tu pieprzysz jak to jest fanowski projekt, a Redowy update do next gen był za darmo? Myślałeś o użyciu mózgu kiedy coś piszesz, czy te dwie czynności się wzajemnie wykluczają? : P
HD Warzywniak sie powinien nazywac.
Bo poza japkami i kapusta to zmian za duzych ni ma.
Sony - poprawiliśmy kilka tekstur i dodaliśmy kilka bajerów od nVidii, do których nie kiwnęliśmy nawet palcem, remaster pełną gębą, należy się 50 dolców, czemu ci źli gracze znowu dają złe oceny :((((
HalkHogan - mordo chcesz bazylion nowych tekstur, po których gra wygląda jak przeskok między generacjami? Nie ma sprawy, rzuć tylko parę groszy na Patronite albo chooy, nie musisz, daj tylko lajka na YT.
GryOnline: proponuję sprawdzić inną modyfikację naszego rodaka. Stworzył w REDkit nowy poziom a w nim dwa questy. Nazwa moda: Tales of the witcher, na Nexusmods [link]
Zupełnie inne doświadczenie, mega polecam każdemu :D
Tej grze nie są potrzebne mody graficzne, lecz remake, aby gruntownie zmienić jej mechaniki rozgrywki, które są beznadziejne.
Jak ktoś ma kartę z serii RTX, to sam może sobie taki mod zrobić. Można też na CPU, ale dłużej to potrwa. Potrzebna jeszcze umiejętność wypakowania tekstur z gry i ponowne ich wgranie.
Nie wiem ile tekstur zawiera gra, ale pewnie trzeba by kompa na kilka nocy zostawić, by przerobił je wszystkie.
Te tekstury robi się za pomocą zwykłych skryptów wykorzystujących skalowanie AI.
Nic skomplikowanego.
Była kiedyś taka strona upscale.wiki, gdzie była masa silników AI, które właśnie zajmowały się skalowaniem. (teraz openmodeldb) Tylko widzę, że niektórych modeli tam nie ma. Odpalało do się w phytonie. Modele do różnych rodzajów tekstur/plików. Czy to zwykłych obrazków, plików tekstowych, po pliki video.
Skoro to takie proste, to teraz pytanie dlaczego spośród tylu moderów, tylu fanów gry itp. nikt się nie posilił o to "nie skomplikowane" rozwiązanie. Może pierw warto samemu coś zrobić i zobaczyć ile to kosztuje wysiłku a potem gadać, jak to "coś" jest niby proste w wykonaniu? xD Wymądrzać się potrafi każdy, ale jak przyjdzie co do czego, to jednak już nie tak łatwo pewne rzeczy zrobić. Rozejrzyj się za "fachowcami" których cała masa, im też się wydaje, że wszystko takie proste. Dla przykładu są ludzie, którzy uważają, że montaż drzwi to żaden problem, ale jak już się za to zabiorą, to poświęcą 10 razy więcej czasu niż ogarnięty fachowiec a i tak spartaczą robotę.
Napisałeś ten posta w takim tonie jakbyś się obraził, że ktoś śmiał powiedzieć, że to proste. Tak, dziś to proste i wygląda tak jak napisałem. Wyciągasz tekstury z gry, grupujesz na rodzaje, wrzucasz ścieżkę do folderu z teksturami, do programu, a ten sam sobie mieli całość i wypluwa, w jakiej chcesz jakości tekstury. Nie obrażaj się na to, że technologia poszła do przodu i co kiedyś robiło się ręcznie, dziś robi automat.
Logiczne, że jak ktoś się tym zajmuje latami, tak jak ten koleś - bo robił takie mody do wielu gier, to ma swoje sposoby na przyspieszenie pracy. Różne triki itp.
Ma też pewnie dobrze dostrojone programy - by uzyskać jak najlepsze efekty.
Jakby ktoś chciał zaczynać teraz, to logiczne, że musiałby sie, chociażby nauczyć wyciągać tekstury z gry, obsługiwać program itp. Ale kompletnie nie musi znać się na obróbce graficznej. Możesz sie obrażać, i pisać durnoty, ale tak to dziś wygląda.
Przykład z drzwiami jest inwalidą. Wstawienie drzwi jest proste, ale jak nikt tego wcześniej nie robił, to zajmie mu to więcej czasu. Tak sami ze skalowaniem tekstur. Nie obrażaj się, tak wygladać dziś po prostu skalowanie tekstur do gier.
Pobierz sobie tego mdoa i przeanalizuj pliki - nie znajdziesz tam za wiele plików zwiazanych z modelami 3D. Zrobione są tylko bardzo proste modele.
A np. już zdobień metalowych na drzwiach nie poprawił. Jest tylko lepsza tesktura. Bo to juz bnardziej skomplikowane niż podmiana modelu gruszki.
No i nadal wygląda słabiej niż bullshoty czy oszukany trailer sprzed premiery. ^^
To się nie nazywa cinematic trailer. To normalna praktyka w game devie. Nikt nie oczekuje, że w LOLu czy WOWie zobaczy to, co jest w cinematic trailerze, w jakości, która jest w cinematic trailerze...
Jak gdzieś widzisz cinematic trailer, to nie spodziewaj się, że gra będzie tak wyglądać.
BTW wróbelki ćwierkały, że do Wiedźmina 4 też powstaje już cinematic trailer.
Więc niedługo możesz sie spodziewać takiego nowego oszukanego trailera, który przybliży o czym będzie nowa gra.
Tym razem pewnie będzie mniej oszukany, bo pewnie będzie na tym samym silniku co gra- sporo trailerów teraz powstaje bezpośrednio na UE, tylko na niezoptymalizowanych modelach.
Mniejsza różnica też będzie polegała na tym, że teraz komputery/konsole pociągną bardziej skomplikowane modele, a im bardziej idzie w stronę cięższych modeli/tekstur, tym trudniej zauważyć różnice między tymi lepszymi modelami, a tymi zoptymalizowanymi pod grę.
Coś ci się pomieszało. Nie piszę o cinematicu. Piszę o E3 gameplay trailer z 2013 roku. Tym z którego potem poszedł niesamowity downgrade.
Zmiany są ale kosmetyczne bo i tak wygląda już okey. Trzeba w końcu aby ktoś do końca poprawił zasięgi rysowania i popupy. Kiedyś dało się wypakowują wszystko i grzebiąc w grze teraz w nowym wydaniu znowu coś pozmieniali i nikomu już się nie chce do 10 letniej gry zaglądać. Niemniej ta zmiana zmieni najwięcej.
Cały cd Red. Grafika grafika i jeszcze raz grafika. Za kilka lat usłyszymy pewnie o Wiedźmin 3 Remake 3 NEXT-GEN v13 80K bo tylko to potrafią. Naprawiać dalej błędy po co grafika ważniejsza. Dlatego mówię nie zdziwi mnie jak za x lat będzie faktycznie Wiedzmin 3 Remake NEXT-GEN na PS7 za jedyne 699zł
O czym ty tu pieprzysz jak to jest fanowski projekt, a Redowy update do next gen był za darmo? Myślałeś o użyciu mózgu kiedy coś piszesz, czy te dwie czynności się wzajemnie wykluczają? : P
Ale co z tego zrobić grafika jest poprawiona jak system walki w wiedzminie to katorga, rozwój postaci prawie nie istnieje a konkretnie plotka mimo lat jest nadal glupi i odechciewa się grac.
Super to wygląda, zazwyczaj tekstury murów są mega słabe, a tu wygląda to fajnie i wreszcie owoce nie są kwadratowe. Akurat żeby w okolicy świąt przeczytać książki i przejść gry :)
Ja Wieśka ograłem jakieś 5 lat temu i prawdopodobnie już nigdy do niego nie wrócę, ponieważ Wieśka jak i większość innych znakomitych i wyjątkowych tytułów przechodzę zawsze na 100%, i gram zdecydowanie dłużej niż większość graczy z tego co zauważyłem kiedy porównuję średnie długości przejścia danej gry. Wieśka 3 właśnie tak przeszedłem. Od dechy do dechy, byłem dosłownie wszędzie i nie pominąłem niczego. Nie pamiętam ile godzin zeszło, ale na pewno kilkaset, i dlatego właśnie prawie nigdy nie wracam ponownie do tych samych tytułów. Zresztą, teraz to już powoli mam Hype na Wieśka 4.
A na ile to wszystko, całą historię, misje pamiętasz? Czasami warto sobie przypomnieć bo dużo szczegółów się zapomina.
Mam za sobą 3 przejścia Wiedźmina 3, tak, co 2-3 lata. O ile główny rys fabuły zostaje w pamięci, to to, co jest dla mnie najciekawsze w W3 czyli świetne dialogi i krótkie historie misji pobocznych, ulatuje z pamięci bez śladu. Śmiało można do gry kilkakrotnie wracać i do tego służy aktualizacja NextGen - gra ciągle ładnie wygląda po 9 latrach od premiery.
Ogladalem wiedzmina 3 w 2015 na YT. W tym roku wreszcie go kupilem i pogralem 50h. Majac za soba RDR2, Cyberpunka, czy Baldura, stwierdzam, ze ta gra jest przehajpowana albo po prostu sie zestarzala
To normalne, bo Wiedźmin Dziki Gon jest mocno rozciągnięty fabularnie na początku. Bardzo dużo osób się odbija właśnie po takim czasie od tej gry. Bo sie nalatasz w te i w drugę, a poznasz tylko kilka ciekawych motywów. Fabuła się zagęszcza pod koniec podstawki i w dodatkach. Ten poczatek gry jest taki sobie.
Ale też kwestia tego czego się oczekuje po grze. Mnie Wiedźmin przy pierwszym podejściu też wymęczył. To jest szczególnie widoczne jak sobie włączysz wyższy poziom gry. Co powoduje, że trzeba dogrindować exploracje, żeby łatwo przechodzić (te poziomy trudności w Wieśku są jedną z nielicznych rzeczy co czyni z niego RPG, bo trudność nie zależy tylko od poziomu trudności, ale też od rozwoju postaci). Też porzuciłem pierwszy raz grę gdzieś w okolicach 50h. Później zrozumialem jak wielki był to błąd.
Różne są gusty też. Ja nie rozumiem fenomenu gier Larianów. Od Original sin 2 odbijam się za każdym razem jak próbuje w nie grać.
Jakie znaczenie ma upiększanie tej gry graficznie. Przecież wiemy że fabuła i rozgrywka jest esencja tej gry.
Kupiłem z 5 lat temu to może w końcu trzeba będzie ograć - ale raczej bez tych oczoj***ych polepszaczy, wygląda to - przynajmniej na pierwszy rzut oka wyraźniej ale mniej naturalnie - raczej dla fanów podbijanych kolorów więc posiadacze Samsungów zapewne zachwyceni.