Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Rewolucja technologiczna powodem kasacji Halo Infinite 2. Oryginalni deweloperzy mierzą się z problemami natury prawnej

10.10.2024 13:40
1
1
BajoJajo
16
Konsul

Przejście na UE 5 to raczej regres niż ewolucja.

10.10.2024 14:32
BFHDVBfd
2
1
odpowiedz
BFHDVBfd
162
Ezio Auditore

Znowu ten śmierdzący UE5, w praktycznie każdej grze na tym silniku są spadki klatek i stuttering.
Już widzę jak następny wiedźmin na tym chodzi, albo jeszcze lepiej - cyberpunk.

10.10.2024 17:05
Szefoxxx
3
odpowiedz
Szefoxxx
81
Doradca

Dobrze, że w innych grach, nie na ue5, nic nie tnie i są znakomicie zoptymalizowane, a nie czekaj...

UE5 to znakomity silnik i na ma żadnych problemów większych niż z każdym innym silnikiem tej rangi, to twórcy gier kładą lachę na optymalizację, taka jest prawda.

A im więcej będzie używać ue5 tym lepiej, bo silnik jest na bieżąco aktualizowany, także z informcjami zwrotnych od twórców gier.

Zresztą ciekawostka, jeżeli ktoś nie wie, CDPR już miał wystąpienie techniczne na konferencji epica w sprawie jakie optymalizacje JUŻ teraz wprowadzili do silnika pod przyszłe gry, czyli bankowo wiesiek i cp, część z tego dzięki ich potrzebom, już teraz znalazła się w silniku dla wszystkich.

Wiadomość Rewolucja technologiczna powodem kasacji Halo Infinite 2. Oryginalni deweloperzy mierzą się z problemami natury prawnej