Rewolucja technologiczna powodem kasacji Halo: Infinite 2. Oryginalni deweloperzy mierzą się z problemami natury prawnej
Znowu ten śmierdzący UE5, w praktycznie każdej grze na tym silniku są spadki klatek i stuttering.
Już widzę jak następny wiedźmin na tym chodzi, albo jeszcze lepiej - cyberpunk.
Dobrze, że w innych grach, nie na ue5, nic nie tnie i są znakomicie zoptymalizowane, a nie czekaj...
UE5 to znakomity silnik i na ma żadnych problemów większych niż z każdym innym silnikiem tej rangi, to twórcy gier kładą lachę na optymalizację, taka jest prawda.
A im więcej będzie używać ue5 tym lepiej, bo silnik jest na bieżąco aktualizowany, także z informcjami zwrotnych od twórców gier.
Zresztą ciekawostka, jeżeli ktoś nie wie, CDPR już miał wystąpienie techniczne na konferencji epica w sprawie jakie optymalizacje JUŻ teraz wprowadzili do silnika pod przyszłe gry, czyli bankowo wiesiek i cp, część z tego dzięki ich potrzebom, już teraz znalazła się w silniku dla wszystkich.