Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość „Klątwa sukcesu” i zbytnia pewność siebie to przyczyny porażek Paradoxu. Firma wraca do korzeni i stawia na preprodukcję

09.10.2024 14:33
1
8
makaronZserem
39
Generał

„Klątwa sukcesu” i zbytnia pewność siebie to przyczyny porażek Paradoxu.

Raczej zwykła chciwość zarządu, który nie potrafił sobie poradzić ze świniami przy korycie żądającymi coraz więcej żarcia, znaczy inwestorami.

09.10.2024 16:27
TraXsoN
😂
2
odpowiedz
TraXsoN
123
Generał

Ciekawe czy kiedyś pojawi się taki post o ubikacji

09.10.2024 16:30
3
3
odpowiedz
Procne
74
Generał

"może być skromny pod względem zawartości i opcji w późnej fazie gry, ale na początku musi naprawdę dawać radość z gry,"

"Paradox de facto chce testowania gry z graczami na modłę wczesnego dostępu, ale produkcja już wtedy musi być na tyle dopracowana, by gracze dobrze się bawili w trakcie gry."

"Jego zdaniem gry w Early Accessie mogą nie mieć wiele zawartości i endgame’u: ważniejsze jest, by już ta wczesna wersja dawała dobrą zabawę i była dopracowana."

Trzy razy to samo

15.10.2024 11:30
Wronski
4
odpowiedz
Wronski
24
Generał

Do tego całość niczym nie wyróżniała się na plus w porównaniu do konkurencji, a bez tego trudno byłoby przekonać wiernych fanów „Simsów” do dania szansy LBY i wczesny dostęp raczej by tu nie pomógł, mimo postępów poczynionych przez deweloperów.

Yyyyyyy... a to nie mial byc godny rywal The Sims? Czyli to wszystko to byl pic na wode, lol Paradox...

Wiadomość „Klątwa sukcesu” i zbytnia pewność siebie to przyczyny porażek Paradoxu. Firma wraca do korzeni i stawia na preprodukcję