Baldur's Gate 3 okazuje się zbyt małym RPG dla niektórych graczy. Fan próbuje przywrócić fragmenty gry usunięte prze...
To fakt, że potencjał miasto Wrota Baldura nie został w pełni wykorzystany. Mogłoby być większy i bardziej rozbudowany. Brakuje Górne Miasto i wielu lokacji, co chciałbym zwiedzić w grze BG3.
Taki fanowski mod z nowe questy i przywrócone lokacji byłby mile widziane.
Ale to nie jest pierwszy raz taki przypadek, kiedy nie możemy zwiedzić wszystkie "słynne" lokacji w "znanym" mieście w wielu grach. Cóż, nie można mieć wszystkiego. Takie życie.
Do listy dochodzi jeszcze pełny awernus, region wielkości półmroku, lecz ostatecznie zdecydowali się udostępnić tylko Dom nadziei w którym walczymy ze słynnym bossem Raphaelem jeśli wykradliśmy młot, bądź jeśli zabraliśmy tylko inne mniej wartościowe artefakty to jednak uruchomiliśmy pułapkę pod tymi przedmiotami. A I prawie zapomniałem, miały być dwie wieże wschodzącego księżyca, finalnie tylko jedną można zwiedzić. Reszty nie pamietam, jeśli coś tam jeszcze było.
Fajnie by było jakby Larian udostępnił to czego sami nie dokończyli (w jakimkolwiek stanie to jest), moderzy nie musieliby zaczynać od strzępów i mieliby lepszy obraz całości.
Nie wiem po co przywracać akurat ten poziom skoro został skrócony nie bez przyczyny. Dodatkowo ten "autor modów" niczego nie przywróci jak nie będzie miał od kogo podkraść assetów.
Tyle że wczesny statek łupieżców był w EA, po prostu można importować assety do nowszej wersji jeśli komuś się chcę, a jeśli ktoś jest bardziej ambitny i lubi wyzwania to wtedy może chcieć odtworzyć samodzielnie lokacje. Jest dostępny modkit, z jego w pełni odblokowanym potencjałem nie powinno to stanowić nadmiernie dużych problemów. Górne miasto w stanie przed bitwą w teori też powinni dać się bez dużych trudności, po prostu przerabiając je w taki sposób by nie było gruzów i zniszczeń w trakcie inwazji miasta. Gorzej z pełnym awernusem i drugą wieżą, chyba że assety są wciąż obecne w grze.