Przed Baldur’s Gate 3 Larian Studios próbowało stworzyć własnego XCOM-a. Divinity: Fallen Heroes miało być „kompaktowym” tytułem
Całkiem dobrze kojarzę ten skasowany projekt, bo prace były bardzo daleko posunięte - wiele osób spodziewało się dostać pełnoprawny trailer z datą premiery, gdy nagle wskoczyło info o wstrzymaniu prac.
Coś musiało im tam ostro nie pyknąć, że woleli wszystko wyrzucić do śmietnika niż próbować to ogarnąć z inną ekipą.
I może dobrze, że tak to się skończyło... Wiecie jak jest, jak studio specjalizujące się w grach jednego gatunku zabiera się za coś całkiem innego. Może wyjdzie bardzo dobry tytuł, a może średniak lub crap, przy czym jak wynika z doświadczeń różnych devów szanse na to drugie są znacznie większe. (CDP Red i Cyberpunk na premierę, Codemasters i Overlord: Fellowship of Evil oraz Bodycount, czy Daedalic i The Lord of the Rings: Gollum)
szkoda, bo koncepcyjnie gra wydawała się mieć sens i być ciekawym spin-offem. Ale skoro anulowali tak daleko posunięty już projekt to pewnie coś tam mocno nie grało.
No rzeczywiście trochę szkoda : / swoją drogą mam nadzieję, że Malady jednak pojawi się jako grywalna postać może w DOS3.