Piramidogłowy łapie się za piramidę na myśl o optymalizacji. Recenzja techniczna Silent Hill 2 Remake
WTF, ja rozumiem, że są różne recenzje, ale większość portali dobrze piszę o samej grze a także jej stronie technicznej. Na Meta gra podchodzi pod 90 punktów. A Wy jakbyście się uparli, żeby cisnąć po grze. Bloober Was nie zaprosił na wywiad, czy co poszło nie tak? Bo tu widać ewidentnie jakieś chęci, aby cisnąć najpierw w recenzji ogólnej, a teraz w recenzji technicznej. xD Zwłaszcza, że wielu doświadczonych recenzentów chwali grę i jej warstwę techniczną - wystarczy poczytać.
bardziej skompresujcie screeny, wtedy to gracze zobaczą różnice.....
Meta niemal 90 punków, inne portale pozywanie oceniają a GoL jakoś jadzie po tej grze.
Co jest? Jakiś uraz do twórców? Bo nie rozumiem.
Poważnie? W minusach "mało widoczny Ray tracing? xD Jprdl, weźcie się może zajmijcie hodowlą jedwabników albo uprawą kapusty, bo w gry to wy nie potraficie xD Od ręki mogę wymienić kilka gier, które bez rt miażdżą graficznie gry z RT xD Poza tym, gra wszędzie zbiera wysokie oceny, chwalony jest klimat, ścieżka dźwiękowa, a wy walicie jakimiś wyciągniętymi z tyłka minusami xD Zresztą was już i tak nikt na poważnie nie bierze od momentu, kiedy odeszła stara gwardia. SW: Outlaws na 8 xD
Przecież to recenzja techniczna, może powinieneś napisać to pod główną recenzją gry.
Tekken 8 też wyciąga siódme poty z grafiki ;-) co wy, porównujecie prerenderowane scenki ? Jak już się za coś bierzecie zróbcie to chociaż profesjonalnie, screeny powinny być nałożone na siebie i suwakiem powinniśmy przechodzić z jednego na drugi.
Zupełnie nie rozumiem sensu tekstów typu:
"wyciąga siódme poty z karty graficznej" czy tym bardziej "GPU zwijało się w agonii. Silent Hill 2 pochłaniało bowiem ponad 90% jego mocy obliczeniowej oraz całą pamięć VRAM".
Nie chciałbym nikogo obrażać, ale wskazują one na niezrozumienie tematyki. To jest przecież normalne, że w tego typu grze, przy braku ograniczenia klatek, karta graficzna pracuje na maksa. Problemem technicznym jest sytuacja odwrotna - gdy w grze bez ograniczenia klatek i bez maksymalnego obciążenia CPU (czy chociaż kilku wątków) karta graficzna nie pracuje na maksa.
Co do VRAMu to pytanie czy chodzi o alokację, czy zużycie. To drugie powinno się zmieniać wraz z ustawieniami, szczególnie jeśli zmieniają się ustawienia tekstur. Zresztą ogólnie już przy minimalnych są karty z 8 GB VRAMu i jeśli taka objętość wystarcza też na grę w 1440p to jest ciężko narzekać na kwestię VRAMu.
Mój lapek i7-11800H z 3050ti 4gb plus 16gb ramu nie daje rady... na najniższych ustawieniach bez fajerwerków większość gry przycina, czasem uzyska płynność ale to zaledwie na chwilkę....
także czekam łaskawie na jakąś porządną łatkę która usprawni płynność bo jak narazie to grę z tego względu odpuściłem
Przeciez RT to kwintesencja grafiki w tej grze, przynajmniej w mieście. Kłamać to może zwykły użytkownik, ale nie poważni recenzenci. Ehh. Ja nie wiem: albo macie jakieś komputery sprzed lat, albo lubicie wywoływać shitstorm. U mnie RT wygląda mega obłędne i bez niego nie widzę sensu grania w mieście. Jest jeszcze taka opcja (najbardziej prawdopodobna), że myśleliście, że włączyliście, a zapomnieliście zaakceptować. To się zdarza dosyć często. RT nie zaws,e się akceptuje od razu. Czasem trzeba uruchomić grę ponownie.
https://youtu.be/ZGMwHftIbBs?si=TUt-UzOF1iQ5q3N3