Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Civilization 7 z zaskakująco niskimi wymaganiami sprzętowymi na PC. Strategia ma ruszyć nawet na leciwym komputerze

03.10.2024 19:58
Judgment Day
1
Judgment Day
8
Pretorianin

Wymagania adekwatne do oprawy graficznej

04.10.2024 23:03
2
1
odpowiedz
Lynx07
29
Chorąży

Tymczasem na PPC "Sid Meier's Civilization VII z oficjalnymi wymaganiami sprzętowymi. Są zaskakująco wysokie jak na grę strategiczną"... Fakty faktami, ale interpretacje jak widać każdy ma swoją.

04.10.2024 23:29
3
odpowiedz
Midq
2
Junior

Sid Meier's Civilization VII zadebiutuje 11 lutego 2024 roku na PC, PlayStation 4, Xboxie One, PlayStation 5, Xboxach Series X/S oraz Nintendo Switch. ??? moze 2025?

04.10.2024 23:46
elathir
4
odpowiedz
1 odpowiedź
elathir
103
Czymże jest nuda?

Karta graficzna karta graficzną, ale ciekaw jestem jak będzie z prockiem i czy w marathonie na dużej mapie tury nie będą trwały latami.

05.10.2024 11:16
4.1
captain_omega
28
Legionista

Mam nadzieję, że poprawią przede wszystkim optymalizację AI, bo długość tur w późniejszym czasie przypomina Heroes 5. Grałem ostatnio w Civilization VI, świeżo po rozgrywce w Humankind i ta druga lepiej radziła sobie w tym aspekcie, wiadomo że produkcja nowsza, więc wykorzystywała też więcej rdzeni procesora.

Czego mi brakuje w jednej i drugiej produkcji? Regulowania szybkości animacji. W Civilization VI możemy wyłączyć animację ruchu i bitew, ale utrudnia to trochę ocenę tego, co robi bot, bo armie za szybko przeskakują po polach. W Humankind ten problem występował głównie przy bitwach bardzo dużych armii, jeśli nie wybraliśmy opcji natychmiastowego rozwiązania walki tylko ręczną bitwę, to bot strasznie długo rozstawia swoje jednostki, co ciekawe, jeśli u góry klikniemy automatyczną walkę, to ruchy bota magicznie przyspieszają.

Wiadomość Civilization 7 z zaskakująco niskimi wymaganiami sprzętowymi na PC. Strategia ma ruszyć nawet na leciwym komputerze