Civilization 7 z zaskakująco niskimi wymaganiami sprzętowymi na PC. Strategia ma ruszyć nawet na leciwym komputerze
Tymczasem na PPC "Sid Meier's Civilization VII z oficjalnymi wymaganiami sprzętowymi. Są zaskakująco wysokie jak na grę strategiczną"... Fakty faktami, ale interpretacje jak widać każdy ma swoją.
Sid Meier's Civilization VII zadebiutuje 11 lutego 2024 roku na PC, PlayStation 4, Xboxie One, PlayStation 5, Xboxach Series X/S oraz Nintendo Switch. ??? moze 2025?
Karta graficzna karta graficzną, ale ciekaw jestem jak będzie z prockiem i czy w marathonie na dużej mapie tury nie będą trwały latami.
Mam nadzieję, że poprawią przede wszystkim optymalizację AI, bo długość tur w późniejszym czasie przypomina Heroes 5. Grałem ostatnio w Civilization VI, świeżo po rozgrywce w Humankind i ta druga lepiej radziła sobie w tym aspekcie, wiadomo że produkcja nowsza, więc wykorzystywała też więcej rdzeni procesora.
Czego mi brakuje w jednej i drugiej produkcji? Regulowania szybkości animacji. W Civilization VI możemy wyłączyć animację ruchu i bitew, ale utrudnia to trochę ocenę tego, co robi bot, bo armie za szybko przeskakują po polach. W Humankind ten problem występował głównie przy bitwach bardzo dużych armii, jeśli nie wybraliśmy opcji natychmiastowego rozwiązania walki tylko ręczną bitwę, to bot strasznie długo rozstawia swoje jednostki, co ciekawe, jeśli u góry klikniemy automatyczną walkę, to ruchy bota magicznie przyspieszają.