Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Epic Games wyszło na prostą, a w międzyczasie ponad 1000 źródeł światła rzuca cienie w demie Unreal Engine 5.5 na PS5

02.10.2024 13:25
1
Strażnik
0
Pretorianin
Image

Zgadzam się z tą opinią, a Epic i jego UE5 jest tego przeciwieństwem jeżeli chodzi o grafikę.

post wyedytowany przez Strażnik 2024-10-02 13:26:53
02.10.2024 14:58
2
1
odpowiedz
sky0045
4
Centurion

Up Zę za długie i za ładne ale nawet słowa sie nie zająknął że za drogie, typowe korpo a niektórzy jeszcze chwalą

A demo świetne, tylko może się znowu skończyć na tym że mało kto będzie w stanie tego użyć bez spadku płynności, jak przy poprzednich lumen i nanite

02.10.2024 16:00
3
odpowiedz
1 odpowiedź
lee32147
69
Konsul
Image

Epic obniży prowizję z Unreal Engine tylko na te gry, które w dniu premiery zostaną wydane również w EGS. Na pozostałe zostaje marża 5%.

02.10.2024 17:08
3.1
1
TraxPL
45
Konsul

Gdy prowadzisz sklep w którym mimo najniższych opłat za wydanie nadal nikt nie chce publikować gier i musisz dodatkowe promocje dawać xD

02.10.2024 18:41
📄
4
odpowiedz
1 odpowiedź
Kazioo
87
Senator

MegaLights jeszcze bardziej opera się o stochastyczność (losowe próbkowanie --> szum), więc bez czasowej akumulacji się nie obejdzie, czyli jakaś forma TAA (np. TSR czy DLSS) będzie konieczna by renderera nie popsuć. Wielu jeszcze kojarzy, że to "antialiasing" i powinno być kwestią wyboru wg gustu gracza, ale to już nie te czasy. Bez TAA to po prostu nie będzie działać, tak jak powinno.

A samo demo wygląda obłędnie.

post wyedytowany przez Kazioo 2024-10-02 18:44:08
02.10.2024 20:58
4.1
sky0045
4
Centurion

Niekoniecznie, wszystkie te techniki łączy konieczność generowania przez każdy piksel tzw motion vector, czyli miejsce gdzie ten sam fragment obrazu był w poprzedniej klatce a TAA działa jako post process wiec można go wyłączyć jak nie ma żadnego DLSS/FSR

Wiadomość Epic Games wyszło na prostą, a w międzyczasie ponad 1000 źródeł światła rzuca cienie w demie Unreal Engine 5.5 na PS5