Próbuję znaleźć rozwiązanie od kilku dni i się nie udaje.
PROBLEM: Przygotowując grę pod mody w pliku F4CUSTOM.INI wklejam plik "[archive] xxx." Zapisuję zmiany. Otwieram ponownie i on siedzi zapisany. Otwieram grę lub dodaję mod przez MO lub VORTEX tego [Archive] już nie ma. Bez tego zapisu dużo modów nie działa. Np. presety postaci, dodatkowe misje pochodzące z modów. Nie wiem co robić... Grę instalowałem 2 razy. Mam ją ze STEAM z obniżoną wersją, Steam poblokowany na wszelkie sposoby...
Jak używasz Mod organizara to edytujesz ten plik z jego poziomu. Masz to w opcjach, nie pamietam z głowy gdzie ale test coś w stylu edit ini czy jakoś tak gdzieś w tej belce na górze. Otworzy ci to go do edycji w wewnętrznym edytorze, w którym zmiany będą obecne jak będziesz odpalał grę przez MO.
Bo mod managery nadpisują ten plik same, bo muszą wrzucać confa z cześci modów (jak buffot).
Zadaj to pytanie na forum Nexusa. Siedzi tam masa ekspertów. Pomogą. https://forums.nexusmods.com/ kategoria Modding Discussion i temat Mod Troubleshooting
Już po robocie i sobie rzuciłem okiem.
Na screenie masz gdzie znaleźć edytor, ten Ini editor z poziomu mod organizera. Nie mam akurat F4 zainstalowanego, ale powinno się otworzyć okno z plikami ini do wyboru. Ważne by edytować wszystkie stąd bo MO nadpisuje pliki konfiguracyjne w momencie uruchomienia gry.
Uff- wielkie dzięki. Pomogło- niestety nie do końca. Teraz WRYE BASH nie zapisuje esp.0