„Nadzieja” MMO Throne and Liberty z mieszanymi recenzjami na Steamie. Gracze wskazują na wielkie problemy z dołączaniem do zabawy
Serwery to nic to normalne ze siadaja zawsze jak na jakas gre sie rzuci sporo ludzi kazda gra online to przezyla. Ja slyszalem ze ta gra to jedno wielkie P2W.
Via Tenor
NIe dosc ze P2W jak kazda z Azji (z wyjatkiem FF14), to jeszcze to jest przeciez przerobiona na szybko mobilka, ktora jeszcze niedawno miala autoporuszanie sie i auto walke. DO tego swiat, lore i postacie wyplute z generatora azjatyckiego, bezdusznego, generycznego high fantasy.
/rzyg
Musieli by mi placic zebym zagral w to choc godzine. Nie mam czasu. :P
Miesiac i bedzie -95% playerbase.
/kek
EDIT: Newsy z innej stronki o mmorpg: W Korei gra przechodzi drugie laczenia serwerow. Z 22 (launch) --> 8 ---> teraz zostaly 3.
/kek
Via Tenor
ok
to masz jeszcze drugiego. Za darmo.
WoW jest paytowin przez graczy a nie przez blizza. I blizz od dawna stara się z tym walczyć.
Poza tym, walka w ponad 20 letniej grze jest bardziej milion razy bardzdiej skomplikowana i bardziej mobilna niż w super hiper nowym MMO z tego tematu... a też tab target.
Mam kilka ale do tej gry. Dość ludzie się jarali ale jednak wyszło dość średnio.
Po 1 po co ekonomia gry jak można zastąpić walutą premium xD niech rynek się nasyci prawdziwymi pieniądzami XD
po 2 system eq to znowu ulepszanie a nie drop rare %. Co tez boli bo to już chyba 100 gra która odchodzi od tego systemu który w wielu grach żyjących długo się sprawdza.
3 system nieogaru klas. Czyli jak ktoś zagra dps/healer i wejdzie na healera to możecie wychodzić z insty XD Przewidywany czas życia gry to 3-4 lata. Chyba że chińczyki zasilą rynek. Czarnego marketu nie będzie raczej ponieważ i tak jak mówiłem ekonomi ni ma ta gra.
4 kolejna gra w tych czasach z targetem. Więc skil tu nie wchodzi w grę. Raczej to nastaw przeciwnika i klikaj numerki
system eq to znowu ulepszanie
Standard w grach z Azji. System wrecz idealny zeby go expliotowac mechanikami P2W, dodatkowo mega prostacki i prosty w balansie.
Jak widze mmo z itemkami "+15" to mnie cofa. ;)
Dokładnie tak, weź załóż sobie filtr na azjatyckie gry MMO i przestaniesz widzieć ulepszanie eq +50.
Ludzie pierdola glupoty jakby nigdy mmo na premierze nie grali. To samo od 30 lat bylo na premierach i to samo za kazdym razem gadaja ze najgorsza gra wszechczasow jak serwery ledwo zipia pierwsze pare tygodni. To normalka.
A co do P2W ? Jest na takim samym poziomie jak BDO czy NWN Online wiec nie jest zle. Ale to tylko w Globalenj wersji.
Azjatycka wersja byla (ale nie wiem czy jeszcze jest) super P2W i z tad kazdy gada ze global jest P2W a sam nie gra i nie ma wogule pojecia na ten temat.
Niczego nie trzeba kupowac, gra jest F2P, wszystko jest dostepne jak grasz, a access to endgame item jest limitowany nawet jakbys chcial cos kupowac, bo odblokowuje sie zgodnie z tym jak stary jest server dzien po dniu. Jest nawet lista online do tego.
Jak grasz dziennie w dobrej gildi to nigdy nie bedzie sensu niczego kupowac z Aukcji. Chyba ze triats ale to spada jak woda.
Ty chyba nie masz pojęcia co P2W znaczy.
To nie ważne, że niczego nie trzeba kupować i gra jest F2P.
Ważne jest to, że jak ktoś używa RMT to będzie miał to samo co ty, 20 razy szybciej.
Powodzenia w wygraniu czegokolwiek kiedykolwiek gildią F2P vs swiperzy, w grze opartej na mass pvp i ekonomii opartej o gildie.
A jeśli nie zdajesz sobie z tego sprawy to tylko świadczy o twojej zerowej wiedzy na ten temat i jak P2W rzeczywiście wpływa na rozgrywkę.
W takich grach trzeba mieć skill jak ja i niczego nie będą zaniżać.
Tej gry nie mam zamiaru nawet sprawdzać, ale co nie gadać o New Worldzie, to wcale nie był taki zły, było to ostatnie MMO które mnie tak naprawdę wciągnęło, pomimo wiadomych problemów w premierę i długo po premierze, przyjemnie się grało i crafting fajny (a rąbanie drewna to już w ogóle, mogłem godzinami rąbać drzewa xD) i rozwój wykonywanych prac właśnie, do tego system walki się podobał i wybór broni, a nie klasy postaci (toporek z laską od leczenia super połączenie)
Generalnie to jest największy problem New World i to na co ludzie najczęściej narzekają.
Gra generalnie jest super, ma świetne podwaliny. Grafa, dźwięk, walka, crafting i cała otoczka. Po prostu po potem nie ma co robić. Jedna arena, jedno BG, nagrody za nie lipne. Inst trochę pododawali w tak zwanym między czasie ale to dalej mało.
Generalnie fajnie sobie wrócić co jakiś czas, popykać te 100-200h i zrobić przerwę.
Oczywiście pomijam tutaj wielokrotne strzały w kolano Amazona, które tej grze na pewno nie pomogły. Ale powyższy powód to chyba coś z czym spotkałem się najczęściej.