Fabuła RPG akcji Titan Quest 2 zapadnie graczom w pamięć. Twórcy obiecują również wiele nagród za eksplorację otwartego świata gry
"jeśli nie rozpoczniemy danego zadania, a w trakcie zabawy wykonamy jego cel, np. uratujemy jakiegoś więźnia, to zostanie ono zaakceptowane, mimo że nie rozmawialiśmy ze zleceniodawcą." - czyli twórcy chcą szanować czas gracza i to się może podobać.
AKurat z tymi zadaniami to nic dziwnego.
W Diablo 2.
Pogadaj z Cainem --> Znajdz rzecz X w lokacji Y.
Znajdziesz rzecz X w lokacji Y na wlasna reke -> Aktywuje sie quest "zapytaj w miescie co to?" Moze ktos wie.
Pierwszy akt to chyba mozna przeleciec nawet bez gadania z nikim prosto do Andariel, tylko trzeba zrobic pierwszy minidungeon.
Design ze jak nie wezniesz questa, to w generycznym dungeonie grozy #56 nie wyspawnuje sie generyczna skrzynia #879 to nie wiem... moze w D4 jest albo cos.
W normalnych grach nie. ;)
ps. FAjny art... "Syrenka Ariel po roku w starozytniej Grecji" ;P
Oby nie był to poziom Diablo 4.
To nie jest "bogini losu Moirai", lecz trzy boginie losu, czyli Mojry: Kloto (Prządka), Lachesis (Udzielająca) i Atropos (Nieodwracalna).
ja to bym bardziej chciał, żeby w pamięć zapadła itemizacja i różnorodność buildów
W sumie na początku miałem obawy te pierwsze prezentacje, ale z każdą informacją brzmi to coraz lepiej, ja tam czekam i chętnie zagram.
Głównym bohaterem jest koń? Czyli dlc zbroja dla konia jak najbardziej na miejscu. Jeszcze obowiązkowa misja czy jest suchy chleb dla konia. Coś się tu zaorało.