Monster Hunter Wilds wreszcie ma konkretną datę debiutu i szczegółowe wymagania sprzętowe na PC
Dożyliśmy czasów, w których minimalne wymagania dla gier podaje się dla rozdzielczości którą ustawiało się 25 lat temu (i w mniejszej ilości klatek, bo w Q3 wolałem mieć przynajmniej te 60 FPS). Porażka :x
Chryste... Frame Gen potrzebny aby pograć w 1080p60fps MEDIUM...
Ten ich silnik to się nadaje do korytarzowych gier...
Jak przy wychodzeniu DLSSów, Frame Generatorów mówiłem że twórcy będą to wykorzystywać pod siebie i nie będzie to działać tak jak gracze sobie życzeniowo myślą, to mówili ze tak nie będzie, że to tylko pod granie w RT 4K144 i przeczyli że gracze sami na siebie kręcą bata, a tu popatrz, aż tak długo czekać nie trzeba było, następny bajer jaki tam NV sobie wymyśli przy DLSS 4, skończy dokładnie tak samo