Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Monster Hunter Wilds wreszcie ma konkretną datę debiutu i szczegółowe wymagania sprzętowe na PC

25.09.2024 09:13
Krothul
👎
1
2
Krothul
65
Generał

Capcom dołączył do zawodów w nieoptymalizowaniu gier.

25.09.2024 09:59
Judgment Day
😃
2
odpowiedz
Judgment Day
8
Pretorianin

No i gitara!
Biore Day one

25.09.2024 10:16
3
3
odpowiedz
tybet2
154
Generał

Dożyliśmy czasów, w których minimalne wymagania dla gier podaje się dla rozdzielczości którą ustawiało się 25 lat temu (i w mniejszej ilości klatek, bo w Q3 wolałem mieć przynajmniej te 60 FPS). Porażka :x

25.09.2024 15:31
😂
4
3
odpowiedz
LokalnyRzezimieszek
4
Konsul

Chryste... Frame Gen potrzebny aby pograć w 1080p60fps MEDIUM...
Ten ich silnik to się nadaje do korytarzowych gier...

post wyedytowany przez LokalnyRzezimieszek 2024-09-25 15:32:13
25.09.2024 17:56
animatiV
5
odpowiedz
1 odpowiedź
animatiV
96
Generał

Oby był polski język.

25.09.2024 18:01
Araneus357
5.1
Araneus357
46
Scourge of Hell

Będzie.

25.09.2024 21:37
6
1
odpowiedz
dev1anceONE
31
Centurion

Jak przy wychodzeniu DLSSów, Frame Generatorów mówiłem że twórcy będą to wykorzystywać pod siebie i nie będzie to działać tak jak gracze sobie życzeniowo myślą, to mówili ze tak nie będzie, że to tylko pod granie w RT 4K144 i przeczyli że gracze sami na siebie kręcą bata, a tu popatrz, aż tak długo czekać nie trzeba było, następny bajer jaki tam NV sobie wymyśli przy DLSS 4, skończy dokładnie tak samo

Wiadomość Monster Hunter Wilds wreszcie ma konkretną datę debiutu i szczegółowe wymagania sprzętowe na PC