W Dragon Age: The Veilguard powrócą „ulubione” elementy z poprzednich gier z serii
btw. Pisalem ostatnio ze codziennie bedzie nowy news, o tym czy Korine Busze ma regularne wyproznienia, bo to nowa idolka/idol/idololo panow redaktorow z GOL'a.
Widze ze trafilem.
Czekam z niecierpliwoscia na nastepne swiatle przemyslenia nowego guru gatunku PGR.
Będzie wyciąganie broni z Origins?! Uff, takiej informacji potrzebowałem! Dobrze że tak dużo podbierają z najlepszej części serii.
Jako przykład podano mechanikę szybkiego wyciągania broni z Dragon Age: Origins
No szkoda tylko, że podbierają sobie takie elementy z Origins, a nie np. bardziej taktyczny i rozbudowany system walki.
Albo wybór pochodzenia z różnymi prologami.
Przynależność do frakcji wymusza reaktywność i pewnie będzie mieć wpływ na dostępne misje czy ich przebieg. W inkwizycji wciąż były unikalne dialogi wynikające z klasy postaci, a potem odblokowywało się te perki w stylu "historyk" czy coś i dochodziły dzięki nim nowe opcje dialogowe. Były reakcje na rasę. Coś innego niż unikalne prologi, ale wystarczająco powinny wpłynąć na rozgrywkę innym archetypem bohatera.
Rozwój postaci w DA:O był najsłabszy w serii. Łotrzyk niewiele różnił się zdolnościami od wojownika. U każdej klasy trzeba było wykupić te nieprzydatne zdolności w każdym rzędzie, aby opanować te bardziej pożądane. Dużo lepiej to wypadało w DA2 i DA:I, gdzie każda klasa miała unikalne zdolności na drzewkach i różne ulepszenia z nimi związane.
Walka też przecież była bardziej taktyczna w sequelach, bo opierała się mocno na nakładaniu szeregu różnych efektów na wrogów i wykorzystywaniu ich w kombinacjach międzyklasowych dla zwielokrotnienia obrażeń i spotęgowania kontroli tłumu. No chyba że ktoś grał na konsoli, wtedy zostawało mashowanie przycisków, bo chyba nie dało się już ustawić kamery w perspektywie izometrycznej i w trakcie pauzy wydawać wszystkim rozkazów. Grałem na PC, to nie jestem pewien.
Po Inkwizycji pewnie nie ma co na to liczyć, ale chciałbym zobaczyć edytor skryptów AI z DA:O i DA2. Byle tylko znowu jakiś nieogarnięty projektant nie zamknął algorytmów automatyzujących walkę za "umiejętnością" postaci, jak to zrobili z tzw. taktyką w DA:O. Potem jak w DA2 dało się skrypty ustawić bez żadnej pseudoumiejki, nagle ludziom odbiło, że skoro nie ma "taktyki" to walka nie jest już taktyczna. To wraz ze zmianą aminacji na bardziej marvelowskie i popularyzacją marki na konsolach, gdzie sprowadzono ją do TPP, przykleiło sequelom niesłusznie łatkę uproszczonej walki i mashowania przycisków, podczas gdy mechanika starć pozostała w rzeczywistości bez większych zmian, a wręcz dodano i urozmaicono łączenie efektów. Eksperymentowali z tym zresztą od pierwszego Mass Effecta (Podniesienie + Rzut/Granat) i comba zdolności urozmaiciły walkę w każdej kolejnej grze z serii ME i DA, aż doszły do prostej zależności wyzwalacz + detonator, co będzie i w Veilguard.
Będzie wyciąganie broni z Origins?! Uff, takiej informacji potrzebowałem! Dobrze że tak dużo podbierają z najlepszej części serii.
Najwięcej pobierają inspiracji z mobilek. Fajny materiał o grze https://www.youtube.com/watch?v=oVA67WP9ImE
Będzie można zmieniać kolor skóry? Czy takie samo g jak w Hogwarts Legacy?
Prawdziwa baba z jajami
walka będzie miała sporo naleciałości z „dwójki”
Chciałbym, żeby jedną z naleciałości była ta jucha, która tam latała i postacie wyglądające po walce jakby wyszły z rzeźni. Na tych filmikach z Veilguard za czyste pysie mają.
Via Tenor
Jako przykład podano mechanikę szybkiego wyciągania broni z Dragon Age: Origins
Niesamowite.
Grą roku Veilguard pewnie nie zostanie, ale wiele wskazuje na to, że będzie co najmniej solidnym acrion-RPG. Fanom wyłącznie pierwszej części raczej nie przypadnie do gustu, ale tym, którym podobała się Inkwizycja albo nawet trylogia Mass Effect, powinien.
Zmniejszenie ilości osób w drużynie do trzech + brak kontroli nad nimi.
Podejście do towarzyszy generalnie, bo mają się poruszać po tym świecie niezależnie od nas i załatwiać swoje tematy, tak jak robiła to ekipa w ME3.
Wspólne elementy są, gdyby nie fakt, że kolejne ME ma powstawać na UE5, to zakładałbym, że unifikują elementy pod kolejną grę, żeby przyspieszyć cykl produkcyjny.
Dużo się po tej grze nie spodziewam, liczę na takie 7/10, mam nadzieję tylko że historia mimo prosty będzie równie ciekawa jak w poprzedniczkach. Dużo się nie spodziewam, więc liczę że się nie zawiodę.
Dokładnie tak. Spora część tych co już mieli okazję pograć jest bardzo pozytywnie zaskoczona.
Ostatnio większość youtuberów jest pozytywnie zaskoczona wszystkim czym się da.
Przed premiera.
Po premierze zaczynaja sie pojawiac filmiki "Whats wrong with...?", potem "Is X really that bad?", no i niesmiertelna "All thats wrong with X (and its a lot)".
A po 6 miesiacach "Why X is worst in the series".
btw. Pisalem ostatnio ze codziennie bedzie nowy news, o tym czy Korine Busze ma regularne wyproznienia, bo to nowa idolka/idol/idololo panow redaktorow z GOL'a.
Widze ze trafilem.
Czekam z niecierpliwoscia na nastepne swiatle przemyslenia nowego guru gatunku PGR.
Drugie kotaku
I nie możesz się powstrzymać od komentowania pod tymi wstrętnymi newsami o grach na portalu z newsami o grach.
Faktycznie dziwne że są newsy o dużej grze przed premierą xD
Jakie to musi być strasznie męczące dla ciebie proroku.
Nie wiadomo. Najpierw je dodali na steamie, później usunęli. Może dadzą w dniu premiery, może nie.
Co oni robią z tymi grami jak to wygląda jakaś masakra a tworzenie postaci to juz przegięcie oby skończyło jak "Concord".
*reżyser
*Reżyser The Veilguard potwierdził
*wspomniał
*deweloper
Nad grą pracuje REŻYSER (z jajami), a nie reżyserka.
Karta Etyczna Mediów mówi wyraźnie, że dziennikarze mają dokładać wszelkich starań, aby przekazywane informacje były zgodne z prawdą. Więc piszcie prawdę.