Chodzi dokładnie o te dwa modele.
1. LOGITECH G29
2. LOGITECH G920
Gołym okiem widać że wyglądem czy ustawianiem przycisków.
To co wyżej oraz G29 ma minimalnie gorsze wykonanie.
Własne doświadczenia.
W zasadzie ten sam sprzęt, jedyną różnicą są:
G29 - do użycia z PC i Playstation, układ przycisków dostosowany do konsoli Sony
G920 - do użycia z PC i Xbox, układ przycisków dostosowany do konsoli Microsoftu
Nie jestem w stanie się odnieść do opinii eRacera, nie miałem nigdy G920 w rękach. Po długich latach korzystania z G29 mogę natomiast powiedzieć że to jedna z najlepszych (o ile w ogóle nie najlepsza) kierownica z półki "entry level". Przyczepię się jedynie do pedałów, w których po długim czasie zużywają się potencjometry, co powoduje ich nieprecyzyjne działanie i odczyt położenia pedału inny niż w rzeczywistości
https://www.logitechg.com/pl-pl/products/driving/driving-force-racing-wheel.html
Najpierw należy dobrać kierownicę odpowiednią do własnych potrzeb:
G29 współpracuje z konsolami PS5, PS4 i PS3 oraz komputerem PC
G920 współpracuje z konsolą Xbox Series X|S, Xbox One i komputerem PC
Tak powracając do tematu. Zakupiłem sobie LOGITECH G920. Z jednym z czym mam problem to że w grach wyścigowych samochód przy skręcaniu zachowuje się jakby był na gumie. Skręcam lekko w lewo to tył leci w prawo i zaraz jadę do tyłu. Pobrałem sobie program Logitech G HUB co naprawiło kilka błędów z kierownicą. Za pomocą program zmniejszyłem też strefę skrętu że się nie trzeba tyle okręcić kierownicą i trochę to pomogło ale dalej samochód jest ciężko utrzymać na trasie. Co tam trzeba jeszcze zmienić żeby nie było problemu z nagłym skrętem?
Tutaj dodam jeszcze że kierownica idealnie nadaje się do ETS 2. Tam takiego problemu nie ma.