Najlepiej sprzedającą się grą tylko na PC wcale nie jest WoW. Bestseller wszech czasów to Garry's Mod
xD jak "mądrym" trzeba być, żeby wysnuć wniosek, że to wow mógłby być najlepiej sprzedającą się grą? xD rozumiem gdyby ktoś tak pomyślal w skali samych MMORPG, ale nie wszystkich gier xDDDDD
Ale właściwie dlaczego nigdy nie zrobili WoWa na konsole i wersję mobilną ? to stara już gra z niskimi wymaganiami a sterowanie łatwo by uprościć, a na pewno nie brakło by im też na to pieniędzy
Nie, po prostu nie.
Żeby gra działała na padzie to musiałbyś ją znacznie uprościć mechanicznie i gameplayowo. Nie da się obsługiwać 30 skill z taką prędkością w żadnym wymagającym contencie czy PvP.
Jasne można sobie pofarmić jakieś matsy do profek na telefonie (mam znajomych co na classicu tak robili) ale wypuszczenie tego na konsole wkurzyło by ludzi w którzy to grają bo gra musiałaby być znacznie uproszczona i wkurzałoby to konsolowców bo i tak i tak by byli na straconej pozycji w stosunku do PC.
Zaraz ci napisza ze przeciez FF14 zrobili, calkowicie ignorujac to o ile bardziej skomplikowane mechanicznie sa walki oraz design aren oraz rajdow (i wogole mapek, poruszania sie i wszyktkiego) w WoW, w porownaniu z FF14 (gdzie kazdy boss to kwadratowa albo okragla arena i pojawiajace sie oczojebne telegraphy - okragle albo kwadratowe).
Juz o tym jak dlugi jest global cooldown w FF14, w porownaniu z niektorymi klasami i walkami w WoW, to jest wlasciwie gra turowa.
A no i jeszcze mamy bardzo mobilne PvP. Powodzenia na padzie.
JEstem pewny ze to, iz musza to designowac pod pada jest jednym z powodow dlaczego w FF14 wszystko jest tak powtarzalne do bolu.
Podsumowujac, bez MASYWNYCH i RADYKALNYCH (czyli takich, ktorych nikt nie chce) zmian oraz spowolnienia gry, nie da sie w WoW'a grac na padzie "normalnie". Ewentualnie mozesz sobie polatac i skalki pofarmic, tak jak pisze kolega powyzej.