Podczas gdy ostatni gracze Concorda toczą szaleńczą walkę o platynę, część osób zastanawia się nad losem innej sieciowej gry Sony
To są dwa kompletnie różne przypadki Fairgame$ powstaje od początku pod okiem Sony a Concord dopiero pod sam koniec jej produkcji, ta gadka jest tylko bo im się zwiastun nie podobał nie mamy nawet pojęcia o gameplayu tej gry
There are dozens of us! DOZENS!
Wyglada na to ze rzeczywiscie zalogowali sie wszyscy, ktorzy nie maja tego "trofeum" gleboko w powazaniu.
Taki sam, jak nie podobny los spotka Marathon.
Z Extraction Shootera zmienił się w hero shootera z elementami extraction shootera.
spoiler start
Postacie mają body type, imiona i swoje umiejki (wcześniej były perki jak w COD) z całym wachlarzem personalizacji (skiny itp.), zmiany podyktowane przez Sony.
Celują w 2025 i cenę 40$. Gra na premierę będzie "platformą" do której będzie dodawana nowa zawartość. Czytaj, zero zawartości Day 1
spoiler stop
Część ekipy, już przeszła z powrotem do team'u Destiny 2 aby dokończyć DLC.
W samym studio, jak podaje Jason Schreier, odbiór gry jest taki sobie.
Ka-Ching! (tu wpada dźwięk platyny)
"Jedyny grający, nieujadający"
I cyk, masz platynę. W grę zagrało 10 tysięcy osób, platynę wbiło dwie.
Niby nie kopie się leżącego i dogorywającego, co nie znaczy, że nie można się z niego pośmiać i patrzyć jak jego truchło spada do rynsztoka.
Obecnie ogrywam Strażników Galaktyki i nie mogę się nadziwić jaki to wręcz wybitny singiel oparty na komiksach. Nawet jeśli gra nie sprzedała się rewelacyjnie, to wszyscy chyba mają ją mocno w serduszku, w przeciwieństwie do tych wszystkich generycznych on-line shooterów, na jedno kopytko, które #nikogo.
i co potem ? tracisz czas na coś co ktoś tylko zobaczy i powie: wow, naprawdę jesteś zerem życiowym bo traciłeś czas na coś co nie sprawiało ci przyjemności i nic z tego nie będziesz miał...
To, że Sony miało od początku wylane na Concorda wydaje się prawdopodobne. W końcu kupili studio, gdy prace były już mocno zaawansowane i możliwe, że chodziło wyłącznie o studio, nie Concorda, a że był zaawansowany + Sony na ten projekt nie musiało prawie wykładać pieniędzy to nie kazali im go zamknąć i zabrać się za coś innego...
Podziwiam postać Jade Raymond. Producent Sims Online i Assasin creed 1, a to ją ustawiło na kolejne 20 lat co najmniej. Pojawia się, tylko że coś robi nowego, a potem, że ten projekt trafił do kosza.
I te super jej opisy że ona dała początek serii AC przy każdym artykule