Paradox przybliżył jedną z najważniejszych funkcji w historii Crusader Kings. Dzięki niej CK3 będzie bliżej sandboks...
Jak dla mnie główną atrakcją tego DLC jest właśnie możliwość grania swoim lordem jako poszukiwacz przygód. Brzmi to naprawdę interesujaco, jednak boję się, że ten tryb może być mocno powtarzalny przez małą ilość dostępnych zleceń i eventów. Jednak tak czy inaczej jest to naprawdę fajny dodatek do tej gry, który chętnie sprawdzę :)
Jeszcze ciekawiej byłoby, gdybyśmy mogli zacząć bez ziemi, ale na kilka sposobów ( np. po prostu przejęcie ziemi podczas buntu przeciwko władcy lub wojny domowej, nadanie nam przez władcę włości za wierną służbę jako najemnik, kupno praw do tytułu lorda za uzbierane pieniądze itp) skończyć jako lord z swoim hrabstwem, a nawet książę jeśli uda nam się zająć sąsiednie hrabstwa i w ten sposób powołać do życia swoją rodzinną dynastię i doprowadzić ją nawet do tytułu cesarskiego.
Nie byłoby, tylko będzie. Wszystkie opisane przez Ciebie sposoby zdobycia ziemi i jeszcze inne (np. dziedziczenie) będą dostępne w grze.
Polecam dziennik deweloperski Pd w tym temacie (Dev Diary #152)
Nie jestem aż takim fanatykiem ( od wydania CK III nabiłem w niej ledwie 100 parę godzin, to taka gra co w nią gram nawet kilka dni pod rząd, by potem o niej zapomnieć na miesiąc czy trzy i wrócić) żeby oglądać Dev Diary, więc nie wiedziałem.
Tylko nie wiem, co ma z tym wspólnego mapa Polski. Myślałem, że to język polski, a tu info o DLC.