Heroes of Might and Magic: Olden Era | PC
Ciekawi mnie jaki jest problem w wypuszczeniu takiej gry na konsole, do tego z włączeniem pełnego cross playu w multi. Nawet w gorące krzesło z kumplami, wygodniej przekazać pada z rąk do rąk grając w telewizor, niż przesiadać się do mychy i monitorka.
Na tyle dobrze obsługuję pada że nie mam z tym takiego problemu jaki dostrzegasz Ty. Jednakże, ok. Można wypuścić tego typu grę, na konsolę z obsługą myszki i klawiatury. Nie widzę problemu.
To jestes slepy. Ja gram tylko na konsoli i nie wyobrazam sobie heroesow obsługiwanych padem. 2.5 metra ekranu i mozolne przejezdzanie kursorem za pomoca galki? Spoko przez 3 tury, powodzenia przy grze w kilka osob przez kilka godzin.
Rozumiesz co jest dalej napisane? Konsola obsługuje też mysz i klawiaturę.
Jeśli nie umiesz obsługiwać padem mogą dać możliwość obsługi myszki i klawiatury. Dla mnie osobiście sam pad w grze uwaga TUROWEJ w pełni wystarczy.
Natomiast jeśli TOBIE potrzeba myszy i klawy to lepiej wymagać wypuszczenia gry na konsole z jej obsługą (tj myszą i klawiaturą dodatkowo) niż nie móc w nią zagrać wcale.
Pojmujesz? W fps np. CoD, normalnie możesz grać z klawiaturą (Choć sam gram tylko na padzie) na konsoli, więc?
p.s. Mogę być ślepy, tak jak Ty mi zarzucasz, lecz nadal to ja potrafię obsłużyć padem taką grę i czerpać przyjemność.
Chodzi o to zeby moc grac na czym sie chce i jak sie chce, szczegolnie solo. Jak projekt wypali i poleci hajs, to porty pewnie beda kwestia czasu.
Nie po to gram na konsoli, zeby myszki i klawiatury podlaczac, od tego mam pc.
Gralem na xboxie w jurassic park tycoon i to byla meczarnia, a tam jest znacznie mniej klikania niz w heroesach.
Na rajd tez moge ruszyc maluchem, tylko po co, jak zadnej przyjemnosci w tym nie znajde.
Na Songs of Conquest w wersji ps5 tez czekam. Brakuje takich gier na konsoli. Tu też mam nadzieję że później wyjdzie w wersji na konsolę i dobrze żeby był crossplay z pc.
Powodzonka w klikaniu obojętnie na czym tam klikasz i w co.
Na gre czekam, uwazam jedynie, ze heroesy na konsoli nie maja sensu. Podpięcie myszki to robienie z konsoli pc, po co w takim razie wersja na konsole, jak rownie dobrze mozna podpiac pc pod telewizor.
tyle że kompa podepniesz pod TV równie łatwo co konsolę, tylko w przypadku gdy jest to laptop xd
Ja mam na stale puszczony dlugi kabel do TV od PC i jak mam ochote to sobie zagram na kanapie, ale tak jak napisal autor postu, granie w takie gry na padzie to istna mordega.
Co nie zmienia faktu że jest to pojęcie względne
Nie rozumiem po co wałkować o tym temat
Nikt nikogo nie zmusza do posiadania konsoli komputera pada klawiatury i myszki czy samego ekranu
No chyba że się mylę i ktoś autorowi przystawił pistolet do skroni zmuszając go do gry na konsoli czy padzie
W sklepie też tak marudzisz do ludzi w kasie patrząc co posiadają w koszyku? "RRREEEE REEEEE CZEKOLADOWE LODY SĄ NIEDOBRE PO CO JE SPRZEDAWAĆ RRREEEE REEEEE" k**** no komediodramat pajacerka XD
Ale to jest brzydkie i wygląda mobilkowato postacie ,szieletów to mają mało detali są niejakie to jakieś liputki.
Trudno na razie powiedzieć cokolwiek oprócz tego, że gra wygląda paskudnie. Grafika jest nieczytelna, tła i jednostki nie pasują do siebie, z ekranu bije jakieś takie mobilne niedorobienie.
Wszystko mi się podoba, ale mam dwie uwagi
Nazwy frakcji mogłyby nosić nazwy z H3 (Zamek, Inferno, Bastion itd).
JEDNOSTKI a dokładnie ich wygląd, jest zdecydowanie przekombinowany i zwyczajnie słaby. Patrząc na Archanioła to wgl nie przypomina anioła. Przykładów w jednostkach jest sporo.
Jeśli ktoś wie gdzie takie uwagi zgłaszać to proszę o namiary :)
Możesz spróbować zgłosić swoje uwagi na ich oficjalnej stronie Ubisoftu. Aczkolwiek nie dam tobie gwarancji że otrzymasz od nich jakąkolwiek odpowiedź związaną z tym tematem, lecz zawsze możesz spróbować. ;]
PS: Też uważem że obecnie proponowane wizualizacje jednostek są okropne. Trzeba pamiętać również że to już nie 3DO tylko Ubisoft, tudzież Producentem jest Unfrozen który ma na koncie gry z serii Iratus i prawdopodobnie kilka innych tytułów? Ubi zaś jest tylko wydawcą i nie będzie zbytnio ingerował w coś, co raczej nie do końca wychodzi im dobrze. Chociaż Homm V moim skromnym zdaniem była całkiem w porządku, jak na produkt od Ubi.
Wygląda całkiem całkiem, tylko jak na mnie trochę jednostki zlewają się za bardzo z podłożem - w oryginalnym HoMM3, czy takim AOWSM można było jednym rzutem oka stwierdzić gdzie co jest - myślę, że to sprawka podłoża i środowiska, które w tych grach było 2D, a postacie były "3D". Dodatkowo podłoże w tej grze ma jakoś za dużo detali, różne warianty, gdzie w oryginalnych grach to raczej prosta, czytelna tekstura.
No i jak na moje to trochę za bardzo trójką Herosów zalatuje, niektóre budynki to praktycznie 1:1 tak samo jak i inne elementy (charakterystyczne zawijasy na ścieżkach i rzeczkach)
Niestety szkoda, że trzeba tak, a nie inaczej bo dużo ludzi nie dopuszcza do siebie, że w tej serii istnieje coś poza III i może V.
ta, tylko że nie wystarczy by w serii istniało cokolwiek poza III i V, by ktokolwiek chciał w to grać, tylko jeszcze musi to trzymać jakiś poziom. a dla większości fanów zarówno IV, jak i tym bardziej ubisoftowe VI i VII, były zwyczajnie słabe. ja osobiście uważam że IV była spoko, tylko po prostu niektóre mechaniki i rozwiązania były zwyczajnie nie do przyjęcia, dla kogoś kto wcześniej nałogowo grał w trójkę.
Ludzie narzekaja na heroesy inne niz trojka, bo kolo nie moze byc bardziej okragle. Nie bez powodu HotA nie zmienia gry a tylko ja rozwija, ciagle majac za baze heroes 3. Graczom potrzeba co najwyzej nowych miast pasujacych do reszty, artefaktow, moze czarow. Dobra kampanie zrobic i bedzie.
Tyle, ze tu nie chodzi o dobro gracza, tylko o zarobienie kasy, a tej nie zarobia wydajac dodatek do 30 letniej gry. Dlatego klepia nowa formule, która nie ma szans w starciu ze stara. Lepszej gry niz trojka sie nie da zrobic.
To jest oczywiście kwestia preferencji, ale według mnie zrobiono lepszą grę niż trójka - i jest to seria Age of Wonders (1, Shadow Magic). Gra z trochę innym podejściem do gatunku, ale też dająca sporo nowości i ogólnie uważam, że to dużo bardziej rozbudowana gra od Herosów.
Są też takie gry jak Disciples 2.
W moim ostatnim zdaniu chodziło mi, że wiele osób zapatrzonych w H3, nawet nie chce dopuścić do siebie innych gier z tego gatunku. Bo to nie Herosy, bo to jakieś dziwaczne. No i spoko, tylko potem niech takie same osoby nie psioczą na inne serie, że nic nie dodają nowego, że nie ma innowacji, gdzie sami w HoMM by chcieli właśnie tego samego.
I nie chcę tu generalizować - poprostu mówie z moich doświadczeń, znam takie przypadki.
Jak ktoś to uważa za ideał, to jego sprawa. Ja jednak oczekiwałbym czegoś innego, nowego, a nie tłuczenia tego samego przez ponad 25 lat tylko pod innym tytułem.
I disciples i age of wonders to kapitalne gry, ale kazda oferuje co innego. Ja nie chce heroesa pozyczajacego cos z innych gier turowych, bo to nie będzie heroes. Jak z szachami i warcabami, niby plansza podobna, tu i tu pionki, a jednak kazda jest inna i oferuje inna rozgrywke.
Formula heroes osiagnela szczyt w trzeciej czesci, czego efekfem jest kapitalna piatka, którą od trojki odroznia jedynie przeniesienie w trzeci wymiar. Reszta to lekko rozbudowana zawartosc trojki.
Gdyby piatka wyszla w rysowanym 2d to by dzis o niej sie mowilo jako o najlepszym heroesie.
No nie wierzę w typa dla takich odklejeńców właśnie założyłem konto
Temat oparty o uniwersum heroes of might and magic a typ wyskakuje z jakimś pierdem o age of wonders czy disciples(genialne gry tak btw w swoim gatunku i na tym temat się kończy) mówiąc że lepsze herosy niż trójeczka no abstrakcja bo to zupełnie inne gry a łączy ich jedynie gatunek XD
A wisienką na torcie to już jest ostra odklejona ignorancja przy tym wysrywie odnoszącym się do tego że fani might and magic boją się inwazyjnych inowacji bo typie wyskoczyłeś z disciplesami z których po drugiej części tworzy się jakieś karykatury i każdy fan disciplesów ci to wytknie w twarz tak więc przeczysz sobie sam typie takim porównywaniem którego nawet nie rozumiesz bo właśnie to co robią z disceplesami to idealny przykład dlaczego dana społeczność boi się inwazyjnych zmian zwłaszcza od rąk ubisoftu który jedyne co w tym uniwersum dobrego wydał to dark messiah którego zamiast rozwijać nowymi grami to kompletnie o nim zapomniano
Widać że te gry znasz co najwyżej z nazwy albo pięciominutowego gameplayu u mniej upośledzonego kuzyna
Nawet zapowiedzi na konsole nie ma. Żałosne.
To studio od samograjów dla niedzielnych graczy ze strzałkami gdzie iść ma zamiar znowu zepsuć kolejną część Herosów. Seria martwa od kiedy 3DO , stara ekipa przy niej nie pracuje. Zero oczekiwań
3DO to był wydawca jak Ubisyf, tylko jeszcze gorszy (z takimi pomysłami jak "nowa część co roku" czy "zestaw 8 map w cenie pełnego dodatku").
Twórcami Heroesów była firma New World Computing.
New World Computing produkowało strategie HoM&M oraz RPG Might and Magic, a 3DO był wydawcą ich gier od 1996 roku, gdy ich wykupili, bo wcześniej w latach 1986-1995 New World Computing sami też zajmowali się wydawaniem swoich gier Might and Magic 1-5, King's Bounty i HoM&M 1.
Za czasów współpracy New World Computing i 3DO powstały najlepsze części obu serii czyli HoM&M II 1996 i HoM&M III 1999 oraz Might and Magic VI 1998 i Might and Magic VII 1999 (wszystko w drugiej połowie lat 90'). Po rozczarowujących grach z 2002 roku Might and Magic IX i HoM&M IV firma 3DO skasowała studio New World Computing, a prawa do marki zostały kupione przez Ubisoft.
Ubisoft jest krytykowany za ubicie świetnych marek jak Might and Magic i Settlers lubianych w latach 90', ale raczej nie było nikogo gorszego od Electronic Arts, który zamknął dwa legendarne studia Origin Systems i Westwood, którzy wyprodukowali tak wiele epokowych arcydzieł. W tej branży zawsze jesteś tak dobry jak twoja ostatnia gra, a właśćiwie nie chodzi nawet o to na ile jest dobra, ale dużo bardziej jak sprzedaje się. Black Isle czy Looking Glass też tworzyli praktycznie same rewelacyjne gry, a i tak z powodu kłopotów finansowych przepadli. System Shock 2 i Thief II są arcydziełami w swych gatunkach, ale sprzedały się dość słabo i Looking Glass zamknięto.
Mój błąd to było NWC.
O EA to nie ma co się wypowiadać, to zbrodniarze wojenni w wirtualnym świecie, porównałbym ich do pewnego pana z wąsikiem. Wymordowali rzesze twórców i zatknęli na pal jednego z najlepszych serii wszechczasów. Obrzydzenie do EA nic nie dorównuje, nawet ubisyf to zaledwie włoska podróbka pewnego pana z wąsikiem
Francuzi nie walczyli po stronie pana z wąsikiem, a włosi tak i mieli swój odpowiednik tego hero,
do usunięcia
Wygląda dramatycznie źle, jak mobilka, zero mrocznego klimatu. Wygląd zamków padaka. Koleś na mapie bitewnej siedzie na jakimś grubym kucyku, pierwszy rzut oka dramat. Heroes 5 wygląda dużo lepiej od tego.
Już V była lepsza graficznie a jak widze które studio robi tą gre to ogarnia mnie rozpacz i wiem że gamplay też bedzie kiepski.
Zamki jakieś takie meeh, a na mapie zdecydowanie są za małe. Animacje wyglądają całkiem ładnie, ale szkoda, że nie jest to pełne 3D, bo studio Nival pokazało przy okazji piąteczki, że da się tę serię przenieść w 3D i zachować magiczny klimat serii, a nawet znakomicie ją rozwinąć.
V była najlepsza pod względem wszystkiego, grafiki (jedyne udane przeniesienie serii do 3D), animacji (umierający wampir to po prostu mistrzostwo), wyglądu zamków (w pełni animowane), innowacyjności (pasek inicjatywy, większe różnice między frakcjami - zdolności rasowe, dwa ulepszenia jednostek), świetnej kampanii fabularnej (spójna historia z przerywnikami filmowymi i pełnym dubbingiem), muzyki. Trójeczka zaraz za nią, z sentymentu.
Song of Conquest było przehajpowane z sentymentu do trójki. Każdą frakcją tam grało się tak samo: podziel jednostki dla esencji i rzucaj te same czary. Zero rasowych talentów, nic ciekawego. Uroczy piksel art i nic poza tym.
Piątka nie dorasta do pięt dwójce i trójce grywalnością, wygodą, uniwersalnością. Duzo lepiej się do nich wraca. Przejście na piątkę po dwójce/trójce to zawsze niczym kara. Trzeba się długo przestawiać. Najbardziej magiczny klimat ma dwójka. Niemal baśniowy. Ma też zdecydowanie najlepszą muzykę i jednostki (tytani czy złoci rycerze robią ogromne wrażenie).
No i V się źle starzała trochę graficznie. Jednak grafika w trójce starzej się znacznie wolniej.
O i to jest to bo szczerze męczy mnie gdy ktoś zakłamuje rzeczywistość głosząc te herezje że piątka lepsza od trójki czy dwójki a nawet czwórki
Aczkolwiek wiedźminie słuch już nie służy bo soundtrack z czwórki to jest mistrzostwo i żadne gusta tego nie podważą takie są fakty a udźwiękowienie z dwójki nie leżało nawet koło epickości udźwiękowienia czwórki tak więc na przyszłość radził bym nie rzucać takimi deklaracjami
Szkoda, że bez pełnej polskiej wersji językowej, HoMM bez polskich głosów to nie HoMM.
Ale i tak czekam, tym bardziej, ze nad tą grą grzebią ludzie, co zrobili piatkę.
Nie widzę tego zbyt " różowo " , ta grafika wogóle mi się nie podoba, ale zobaczymy...
Przecież wydawanie jakiejkolwiek nowej gry z tej serii kompletnie nie ma sensu, bo beton fanatyków trójki i tak zmiesza każdą kolejną część z błotem. Owszem, wszyscy twierdzą, że czekają na nowych Herosów, ale zawsze okazuje się, że najmniejsza nawet zmiana w grze jest nie do przyjęcia.
Nowe mechaniki? Absolutnie zakazane, inaczej to już nie trójka!
Przejście w 3D? Zgiń, przepadnij maro nieczysta!
Pozostanie w 2D? Fuj, kto to widział - grafika w FHD, 1440p, 4k? Powinno być VGA.
Inny styl graficzny? Skandal! Gra powinna wyglądać dokładnie tak samo jak trójka. Inaczej jest zbyt baśniowa/zbyt poważna/nieczytelna/za bardzo uproszczona/za bardzo kolorowa/za mało kolorowa/wygląda jak mobilka.
No ale powinni w końcu zrobić jakąś nową grę z serii!
hmmm nie do końca tak jest, po prostu 3 ma bardzo dobry RMG, plus sporo fanatyków, którzy zrobili genialne HOTE i WOGA. i tak ma wiele niedoróbek, które jednak nie są dealbreakerami.
H4 miała największy potencjał by być najlepsza, ale niestety brak RMG(a późniejszy dramatycznej jakości) plus bohater w walce spowodował, że te okazały się dealbreakerami.
H5 podobnie - tutaj był/jest? duży problem z optymalizacją rozgrywki (laaag) + ubisoft, który tego nie ułatwiał. Plus nie do końca udane mapy/eksplorację
H6 miała spoko kampanię, ale to tyle.
pozdrawiam
Dla mnie najlepszą częścią jest 5. Wiem, naraziłem się 80% graczom, ale cóż poradzić :) W Heroes zacząłem grać dość późno i nie przemawia przeze mnie nostalgia. Jak dla mnie H5 to po prostu bardziej rozbudowane, lepsze H3. Jedynie grafika jest może zbyt cukierkowa, ale mi ona nie przeszkadza, a nieoficjalny ogromny patch H5.5 wymiata po całości.
To co napisał wyżej Herr Pietrus to niestety prawda. Psychofani H3 wykończyli tę serię, bo nieważne co zrobią twórcy - zawsze będzie źle. H4 nie była zła - wg psychofanów była tragiczna. H5 była bardzo dobra - wg nich była mierna. H6 i H7 to poprawne gry, ale dla psychofanów trójki są tragiczne. Jestem pewien że Older Era też zostanie przez nich skrytykowane, nawet jeśli będzie dobrą grą. Cóż... Psychofani H3 niech sobie grają w H3 a inni gracze (w tym ja) są zadowoleni że powstaje nowa część. Dla mnie H3 jest dobrą grą, ale ma wiele problemów i wad. Jeśli Olden Era będzie naprawioną H3, jak najbardziej jestem za :)
to bedzie jeden z bardziej interesujacych indykow ze wzgledu na uzyta marke HoMM oraz zastosowana perspektywe 2.5D
A mi się styl graficzny podoba. Fajnie to wygląda, liczę że gameplay też będzie spoko.
Dawać mi tą grę w wersji kolekcjonerskiej, z figurką Archanioła??????
Dobrze widzieć jak wiele osób wychwala Heroes V bo on i dla mnie wybił się na tle innych części pod każdym względem. Ostatnio ogrywałem naprzemienne Heroes 3 i 5 i wnioski są takie, że jedna i druga gra ma swoje wady i zalety. Heroes 3 ma większą zawartość i czytelność mapy, a Heroes 5 wydaje się być po prostu lepiej dopieszczony, ma masę animacji, fajną grafikę, przystępne bitwy i czytelny rozwój miast. Gdyby Heroes 5 miał jakieś mody na nowe zamki to by był dla mnie kategorycznie lepszy. Liczę właśnie, że Olden Era też będzie miał dużo miast z DLC, ponad 11 bo tyle ma trójka i będzie to może nawet nowy król herosów. Mogliby wreszcie dać porządne, dzisiejsze wsparcie modów to sami gracze zrobią z tą grą porządek
Też chyba Heroes V najlepiej wspominam, nie licząc klasycznej 'trójki' ale powiem szczerze że i z czasem doceniłem IV część, nie była wcale taka zła jak ktoś się zagłębił na dłużej. Miejmy nadzieję że z tą częścią dowiozą i będzie się fajnie i przyjemnie grało, na razie źle to nie wygląda, ale patrząc na ostatnie części można mieć obawy.
A ja mimo, że bardzo dużo grałem w V (Zamki i muzyka w nich były niesamoticie klimatyczne) uważam, że do dwójeczka była najlepszą z części wracając wspomnieniami. Pamiętam jak dzisiaj jak zagrywałem się miesiącami w demo które miałem na płycie CD-Action. Wtedy za dzieciaka jeszcze nie wiedziałem, czym w przyszłości będzie ta gra i jak mocno wpłynie na gaming. Wtedy to była poporstu gra jak każda inna, jak: Diablo 1, Duke Nukem, Quake czy Half-Life. HoM&M2 było poprostu świetną grą.
Czy tylko ja nie lubię piątki?
W sensie, bitwy, umiejętności poszczególnych miast itd. były dobrze zrealizowane ale mapa świata była tak tragiczna, brzydka, eksploracja nudna, a długość tury AI skopana (nawet na współczesnym PC), że gra się bardzo szybko nudziła i grać się odechciewało bardzo szybko. Duże mapy nie dość, ze tak naprawdę jakoś specjalnie pod względem ilości obiektów wielkie nie były były praktycznie niegrywalne.
Dla mnie kolejność to 3, 4, 2 potem duża przerwa i 1 (tutaj sentyment robi swoje bo od jedynki zaczynałem), 6 i na końcu 5. W siódemkę nie grałem.
Ja także nie toleruję piątki. Wygląda paskudnie przez pożałowania godną grafikę 3D. Interesujące jest to, że grafikiem koncepcyjnym przy projekcie był Olivier Ledroit, ilustrator komiksu Kronik Czarnego Księżyca. Jego concept arty były naprawdę dobre, ale kretyński pomysł przeniesienia ich na 3D poskutkował parodystycznym efektem. W efekcie mamy grę ani ładną, ani czytelną. Może nieco bardziej dopracowaną mechanicznie, ale w istocie kopią starszych części. Znacznie bardziej wolę odświeżające formułę H4, nawet jeśli nie wszystkie pomysły były udane, albo klasyczne H3 i H2.
Ja grałem tylko w piątkę i dodatki próbowałem szóstki ale styl mapy i poruszanie się po mapie wygląda okropnie w porównaniu do piątki i dodatków
Czary w księdze zaklęć to wyglądają jak skile wyjęte z moby lola. Zamek który powinnien być Inferno wygląda jak spaczenie+ robaki. Anioł to roboty z jakegoś anime.
Po tym co już wiem na ten moment na temat gry jestem pozytywnie nastawiony na nową część.
Moja przygoda z Hirkami zaczęła się od cześci 2, gdzie grywałem u kumpla.Pierwszego PC specjalnie kupiłem pod H3 a był to wtedy nie mały wydatek.Trójka łącznie z robieniem map jest moim nr 1 jesli chodzi o ilość godzin spędzonych w grach, a i obecnie czasem pogrywam w HOTA.
Serię oceniam tak .
1.H3 i H4
2.H5
3.H7
4.H6
Częsci pierwszej nie grałem a dwójka to uboższa wersja trójki.
Czemu H4 na pierwszym miejscu ,bo jest świetna tylko trzeba było umieć grać i odpowiednio dobrac i rozwijac bohaterów a w ogóle wojska nie były potrzebne.Niestety częśc zniszczona przez psychofanów.
W czwórkę i piątkę już nie gram bo sie brzydko zestarzały graficznie,trójka jescze daje radę choć przydał by się całkowity remaster by dostosować do nowych PC.
Największą bolączką częsci 6 i 7 jesli chodzi o kampanie jest to że wojska powinny być u jednego bohatera bo jakiekolwiek dzielenie w wiekszosci konczy się łomotem.W trójce i czwórce można było wykoksic kilku bohaterów i prowadzic kampanie na kilku frontach ze tak powiem.
Olden ere kupię i to pewnie we wczesnym dostępie bo juz mi sie podoba że wzorują sie na trójce przynajmniej jesli chodzi o eksploracje mapy,a po cichu liczę że będzie to ulepszona wersja trójki graficznie i gameplayowo.
Ludzie, którzy piszą że to dobrze wygląda...wam naprawdę wystarczy sam tytuł. Jak ewidentnie złe by to nie było, to wy kupicie i wesprzecie. A ta gra zapowiada się FATALNIE. Wygląda koszmarnie, jest bardzo ograniczona, przypomina grę na komórki. I robi to studio, które nie ma doświadczenia z zaawansowanymi dużymi grami. Crap na poziomie poprzednich 2 części.
Właśnie ogłosili, że do komponowania ścieżki dźwiękowej wraca Paul Anthony Romero (seria HoM&M) i Chris Velasco (Dark Messiah of Might & Magic, którego utwory były również w Heroes VI).
Ścieżkę dźwiękową zagra zaś... polska Heroes Orchestra.
Fajnie, że wychodzi nowa część - co prawda głównym źródłem inspiracji jest archaiczny i średnio grywalny potworek H3, a nie najlepsza odsłona serii, tj. H5, ale i tak cieszy mnie, że coś się w ogóle dzieje z tą serią.
Gdyby H3 gościło na moim dysku częściej, to może i mógłbym się nawet zgodzić. Całe szczęście, że w samym podgatunku [a nawet serii] są lepsze (i bardziej grywalne) alternatywy i nie muszę się męczyć z toporną i przestarzałą 'trójeczką'.
Za tę część odpowiadają kolesie od piątki, więc jest szansa na najlepszego HoMM.
Nie no, to są dwa różne studia, tyle że z tego samego kraju - H5 zrobiło Nival, a to będą robić goście od Iratusa. To dopiero będzie druga gra w ich portfolio, więc można mieć lekkie obawy. Pewny jestem jedynie tego, że H5 nie przebije, ale już trójkę może.
Tyle, że według informacji, w studiu Unfrozen pracują ludzie, co robili HoMM5 w czasach pracy w Nival.
Trollujesz co nie? Tak się składa że H5 to H3 tyle że na regresie jeżeli mówimy o możliwościach taktycznych itp a ty tu coś o grywalności wymemlotałeś XD
W tej piątce nawet magia jak zarazem jej skalowanie jest spartolona w stosunku do starszych odsłon
Z archaicznością tobie też nie pykło kolego bo grafika to nie wszystko a po za grafiką trójka przebija piątkę w pozostałych wszystkich aspektach
Powiedz jeszcze że nekropolia jest najsilniejsza jak to macie w zwyczaju a później przeproś conflux i ojca za ten bełkot bo z trójki to ty masz jedynie doświadczenie gdy oglądałeś IRL gameplay z kołyski gdy twój tata siedział na gorących krzesłach
Ogólnie beka z takich jak ty którzy wypowiadają się bez obiektywizmu a juz przede wszystkim bez doświadczenia
Strach myśleć jaką opinię miałbyś o dungeon crawlerowych odsłonach pewnie 8 byłaby dla ciebie lepsza niż 6 XD
Pewnie nawet nie masz świadomości jak te dzbany którym przeszkadzał forge wiedzy o tym że uniwersum herosków to miks scf&fantasy
Trollujesz co nie?
Konto z jednym punktem rankingu [prawdopodobnie czyjeś multi] pyta się mnie - cokolwiek poważnie - czy trolluję. Paradne :D
Tak się składa że H5 to H3 tyle że na regresie jeżeli mówimy o możliwościach taktycznych
Napisz mi coś więcej o tych sławetnych możliwościach taktycznych i regresie, bo takie bezproduktywne szczekanie średnio mnie obchodzi.
W tej piątce nawet magia jak zarazem jej skalowanie jest spartolona w stosunku do starszych odsłon
Następny raz 'dałeś głos', ale oprócz autystycznego szczeknięcia nic tutaj nie ma.
Z archaicznością tobie też nie pykło kolego bo grafika to nie wszystko a po za grafiką trójka przebija piątkę w pozostałych wszystkich aspektach
Dobrze, że dokładnie opisałeś te "pozostałe wszystkie aspekty", cobym mógł się do nich stosownie odnieść.
Powiedz jeszcze że nekropolia jest najsilniejsza jak to macie w zwyczaju a później przeproś conflux i ojca za ten bełkot bo z trójki to ty masz jedynie doświadczenie gdy oglądałeś IRL gameplay z kołyski gdy twój tata siedział na gorących krzesłach
Niestety mój ojciec nie zna się na grach z kosza takich jak H3, co więcej nie zna się na grach w ogóle, więc nie będę go przepraszał za to, że Nekropolia jest silniejsza niż Conflux [czy tam na odwrót]. Mogę co najwyżej przeprosić twojego [w twoim imieniu], lub raczej niech on przeprosi mnie, że przez brak kontroli rodzicielskiej, muszę się teraz użerać z takim 14-letnim pieniaczem.
Ogólnie beka z takich jak ty którzy wypowiadają się bez obiektywizmu a juz przede wszystkim bez doświadczenia
^To jest hit :D
Strach myśleć jaką opinię miałbyś o dungeon crawlerowych odsłonach pewnie 8 byłaby dla ciebie lepsza niż 6 XD
To, że myślenie powoduje u ciebie strach i wywołuje panikę jakoś nieszczególnie mnie dziwi.
Pewnie nawet nie masz świadomości jak te dzbany którym przeszkadzał forge wiedzy o tym że uniwersum herosków to miks scf&fantasy
Popłacz się :(
Czy seria Heroes of Might and Magic od 1 przez kolejne części tworzy jakąś większą historię czy są to osobne opowieści które łączy tylko wspólne universum? Krótko: czy część 2 jest kontynuacja historii z części 1 tak jak w Warcraft czy są to za każdym razem autonomiczne opowieści?
Niestety z grami Ubisoftu jest tak, że jeśli dają dużo siana na promocję gry, to znaczy że należy spodziewać się gniota. Tak jest i w tym przypadku (jeśli chodzi o poziom promocji, bo jak gra wyjdzie finalnie to oczywiście jeszcze nie wiem na 100%, ale...).
Szata graficzna jest do bani, cukierkowa, bez charakteru i pazura, ten sam błąd popełniony był przy odświeżaniu Faraona. To jakaś nowa moda, albo ja jestem już za stary.
Porównania do trójki i piątki? Serio? Jedynie jest to jeden ze sposobów na zagraniu na nostalgii wiernych fanów, którzy chętnie kupią "następczynię" ich kultowej gry. Ta gra jest podobna do każdej innej części hirołsów, te same miasta, trochę pozmieniane jednostki, ale żadnych rewolucyjnych zmian i nowych mechanik. Jedynie zmiana grafiki (moim zdaniem na gorszą) i majstrowanie przy "dawnym" zamku czarodziejki (elfy, druidzi, krasnoludy) - jeden z moich ulubionych.
Grałem w każdą część, jedne były lepsze (3, 7, 2), inne gorsze (5), ale tu spodziewam sie po prostu skoku na kasę graczy. Czy kupię? Nie wiem, ale na pewno trudno będzie mi przejść obok obojętnie jako fanowi serii i świata hirołsów. Wolałbym jednak najpierw zagrać w jakieś demo zanim wydam kasę na to coś.
Co wyjdzie to się okaże w praktyce wieszczyć czy wróżyć niema sensu jednocześnie grafika nigdy niebyła piedestałem w owym uniwersum tak więc dałbym na twoim miejscu na wstrzymanie z takim podejściem
Ja osobiście się cieszę że przynajmniej pachnie tu klasyką i jedyne na co liczę że tego nie spartolą bo bądźmy szczerzy ale każda poprzedniczka od rąk ubi nie leżała koło trójki od 3DO jedynie piątce było najbliżej aczkolwiek nadal jest to regresywna trójka
Moim skromnym marzeniem byłby miks trójki pomiędzy czwórką i to w całokształcie na sterydach
Przy okazji cieszę się że jakąś inspiracje zaciągnięto z lore bo sam koncept inferno był mocno odklejony od rzeczywistości to właśnie hive było tym czym powinno być inferno
Nie te jednostki są takie brzydkie i małe wyglądają powtarzalnie. Mapa jest nie czytelna zlewa się. Postacie awatarów bohaterów są brzydkie. Ta gra zalatuje za bardzo mobilką.
Nie wiem o co się ludzie czepiają tej części. Graficznie jest bardzo ładnie, mapa ma trochę vibe trzeciej części, ale według mnie jest przyjemniejsza dla oka. Jedyne co mi się nie podoba to wielkości jednostek, brakuje trochę majestatu od jednostek najwyższego tieru. Nie rozumiem już ludzi, wypuszczają grę zbliżoną do 3 - źle, jakby poszli w całkowicie innym kierunku to by dopiero był płacz, że jak można sprofanować tą grę. Ja wiem, że to wydaje Ubi, ale wydaje mi się, że to studio które przygotowuje grę naprawdę wkłada w nią dużo serca i słucha fanów.
Mnie najbardziej zastanawia gdzie tu ludzie widzą mobilkę, a tym bardziej cukierkowość. Przecież paleta kolorów jest znacznie bardziej mroczna i ciemna niż w częściach V-VII...
To zobacz sobie jak wyglądają awatary bohaterów są beznadzejne mobilkowate nie pasują do danego zamku. Jednostki to takie małe cukierowe ludziki zabawkowe jak z gier mobilkowych. Zaklęcia w księdze czarów wyglądają jak wyjęte z lola. Niektóre zamki świecą się jak RGB. Mobilkowate zamki. Wyglądają jak wyjęte gry Hero Wars: Alliance. Loch ma dwie ludzike jednostki nie mogli dać jakiś potwórów np. harpi. Efekt mapy nadpalonej świetny. Nie wiem czy mapa nie będzie się zlewać. Nie wykluczone że to trafi w przyszłosći na telefony. Oczywiście przetestuję.
znam serie Heroes of Might and Magic od samej jedynki .Wcześniejsze części serii od I do V są legendarne ,a VII część serii [ jak dla mnie ] to godne następstwo serii Heroes of Might and Magic . Na ósmą część czekam z wielką radością ..
Oby jak najmniej słuchali się na początkowym etapie pobożnych życzeń fanów czekających na klony poprzednich części. Nowa część powinna mieć odpowiednią ilość własnej tożsamości jeśli ma osiągnąć sukces.
Stare uniwersum HoMM > nowe uniwersum HoMM. Bardzo dobrze, że wracają do starej ery - bez marudzenia fanów nigdy by do tego nie doszło.
Przykro mi ale ta gra wygląda jakby była na smartfona. To co powinni zrobić, to odświeżyć nieco szatę graficzną z Heroes V i dodać trochę ciekawych jednostek oraz przede wszystkim map, mi by wystarczyło. Piątka była idealna.
Gamplay z wczesnej wersji trybu arena brak muzyki jeszcze nie dodali muzyka jest z Heroes 3 podłożona,Dzięki Uprzejmości Studia Unfrozen ma możliwość testować bardzo wczesną wersję Heroes of Might and Magic Olden Era . Testy areny otwarte od 17 do 28 marca można się zapisać.
https://www.youtube.com/watch?v=wrpteYYFgAw
Wiadomo że nie osiągną tego co było kiedyś, czasy też już się zmieniły, ale szczerze jak dla mnie to mi się podoba na tych dwóch filmikach powyżej i tak po ostatnich częściach nie miałem żadnych oczekiwań, może wygląda to troche baśniowo i jednostki nie które śmieszny wygląd, ale prezentuje sie to całkiem całkiem, zobaczymy dalej co będzie.
Oglądam te materiały od twórców i to wygląda co raz gorzej. Liczyłem że będą głównie bazować na trójce a to co oglądam to wygląda bardziej jak H5. Stylistycznie ktoś tam jest mocno ograniczony bo zamiast pięknych jednostek z trójki mamy jakieś badziewia inspirujące się wowem, lolem i heart stonem. Przykro bo to pewnie była ostatnia szansa na wskrzeszenie a twórcy nie ogarniają i jak zwykle próbują dotrzeć do wszystkich
Dlaczego nikt nie wpadł na pomysł stworzenia Heroes 3 na silniku UE5, są w internecie zajawki różnych frakcji na tym silniku i wygląda to fenomenalnie.
Dlaczego nie można całej gry stworzyć 1 do 1 i dopiero wtedy dodać do tego nowe tryby jak Arena, więcej bohaterów, frakcji, terenów na mapie przygody, artefaktów, obiektów, motywów muzycznych i tyle, tyle wystarczy do bestsellera a może aż?
Po co oni zawsze próbują wynajdować na nowo koło
W tym rzecz, że "wygląda to fenomenalnie", a w herosie istotniejsze są cyferki, więc zdecydowanie taniej będzie pracować na swoim silniku.
Bo H3 choć gra kultową jest i naprawdę świetną też ma swoje wady, na którymi dzisiaj ciężko by było przejść obojętnie. Sporo z nich albo naprawia albo choć ogranicza HotA, ale obejście wielu jest problemem.
I tutaj pojawia się problem, jak przeniesiesz 1 do 1 to wiele osób będzie niezadowolonych i te problemy dzisiaj będą bardzo widoczne. Jak je naprawisz/obejdziesz to fanatycy będą źli, że skoro to remake trójki to czemu ma te zmiany. Do tego trzeba by wykupić jakoś zawartość HotA od twórców. Jak nie zrobisz wkurzysz sporą część potencjalnych nabywców.
Stworzenie osobnej gry w uniwersum bez porywania się na legendę jest bezpieczniejsze.
Ale idioci z twórców zapomnieli dopisać G na początku tytułu. Debile