Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Opinia Widziałem w akcji Commandos Origins i zatęskniłem za dzieciństwem, choć głupi naziści psuli mi humor

22.08.2024 19:11
OSSA14
1
2
OSSA14
107
Pretorianin

Ech, ta sztuczna inteligencja mnie bardzo boli. Przez to nie potrafię się cieszyć z tych "nowoczesnych" gier, gdy wybija mnie to z immersji :(

22.08.2024 20:02
mirko81
2
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
mirko81
70
Slow Gaming

Tylko to o czym pisze autor odnośnie niskiego AI wroga jest celowo zaprogramowane przez twórców. Identyczna mechanika jest w War Mongrels i będzie w 63 Days.
Gdyby nie te uproszczenia to jeszcze mniej by ludzi grało, bo i teraz nie są to gry dla "każdego".
Jedna taka mapa to kilka godzin grania w tym systemie. Gdyby tu był realizm to gra byłaby na 100h. Przecież nie oto chodzi. To nie symulator.

Mam 8h w War Mongrels i nie jestem jeszcze w połowie drugiej misji. A gram od 30 lat. Litości ludzie :)

post wyedytowany przez mirko81 2024-08-22 21:03:58
22.08.2024 23:27
2.1
3
Samaritan
19
Konsul

mirko81
Bez przesady - nie trzeba robić kretyńskiego AI, by gra była dostępna. Niech będzie tryb łatwy, ale na normalu i hardzie przeciwnicy powinni prezentować szerszy wachlarz zachowań. Niech wyłączą prąd rażący trupa w kałuży, zabiorą ciało i wejdą w stan alarmowy, który będzie trwał do końca misji - np. chodząc dwójkami; niech szukają brakujących kolegów, ściągają (niewielkie) posiłki. Może wydłuży to misję i zaburzy dotychczasowe plany, ale też gra będzie dużo ciekawsza. To naprawdę nie sprawi, że dany tytuł będzie nie do przejścia. Zwłaszcza mając takie QoL jak quicksave, przypominajka o zapisywaniu, wygodniejszy interfejs, aktywna pauza.

post wyedytowany przez Samaritan 2024-08-22 23:28:25
23.08.2024 15:02
mirko81
2.2
mirko81
70
Slow Gaming

Założeniem twórców tych gier jest wszczynanie alarmu przez Niemców jedynie gdy nas wykryją lub odkryją zwłoki swoich bez śladów wypadku.
Myślę że programiści, ze względu na ilość pracy (koszty) nie tworzą takich różnić w poziomach trudności. Gra ma być podobna dla wszystkich.

post wyedytowany przez mirko81 2024-08-23 15:23:05
23.08.2024 13:37
😐
3
odpowiedz
lemme5
44
Pretorianin

naprawcie w koncu tego playera na boga...

23.08.2024 15:33
4
1
odpowiedz
Strażnik
0
Pretorianin

W pierwszej części która ma 26 lat AL przeciwników było tak mądre, że można było się dostać do niewoli bo nas nie zabijali tylko wykrzykiwali "Halt". W dzisiejszych "rozwiniętych" i "nowoczesnych" grach takie coś jest dzisiaj nieosiągalne.

post wyedytowany przez Strażnik 2024-08-23 15:33:17
23.08.2024 16:52
marcing805
5
odpowiedz
marcing805
193
PC MASTER RACE

Boli to AI. W nowych hitmanach trupy to wynosili w czarnych workach na oczach gracza a tu takie coś, byleby tylko nie było za hardkorowo. Gra i tak jest dla niszy, więc po co się bawić w takie ułatwienia?

Opinia Widziałem w akcji Commandos Origins i zatęskniłem za dzieciństwem, choć głupi naziści psuli mi humor