FPS inspirowany kreskówkami noir z lat 30. XX wieku wygląda świetnie na nowym gameplay trailerze. Mouse: P.I. For Hi...
Interesująco wygląda. Ale jedno bym zmienił, chodzi o widoczność broni na ekranie. Broń często zajmuje dość spory kawałek ekranu, nierzadko całą prawą, dolną ćwiartkę ekranu. Dobrze by było, żeby nieco obniżyć broń, w wielu fpsach broń jest zdecydowanie niżej niż w tej grze. Na pewno by to bardzo pomogło, bo jednak trochę przesada.
wygląda interesująco, ciekawe ile przyjdzie nam czekać na stworzenie takiej grafiki w pełnym wymiarze, bo narazie to są zwykłe sprite'y
Jak to jest, gdy taka gierka, interesuje mnie bardziej, niż większość gier AAA ;D I to już od dłuższego czasu. W tym roku, nie mam za bardzo niczego na liście z gier AAA. Jedynie Stalker 2 to taki pewniak. Reszta nie szczególnie mnie interesuje. W sensie nie na tyle, żebym zaraz musiał kupić i ograć.
Ktoś na YT dał fajny komentarz. Druga część gry, powinna się nazywać Mouse 2 technicolor czy jakoś tak ;D
Są tacy co tworzą dla frajdy, a inni nie. Można to wyczuć.
Dla mnie dzisiejsze gry ziewAAA to monotonia. Wizualnie (technicznie imponujące, ale zbyt epatuje się realizmem i nić ciekawego się z tym nie robi), w historii, a zwłaszcza w graniu. Jak widać nie tylko podczas tworzenia tych gier się crunchuje.
No właśnie łapie się na tym, że wolę zagrać w coś, choćby tylko 2-3 godziny(bo nawet takie fajne gierki szybko jednak nudzą) niż po x godzin w jakieś generyczny coś. Chyba po prostu szukam gier, podobnych trochę do flashówek. Krótkie, ale fajne. Nie wiem czy pamiętasz, ale była świetna platformówka, cactus mccoy . Tyle sekretów że hej. Fajnie jakby ktoś zrobił nową wersję. Trochę jeszcze zrobił lepszą walkę, i byłoby git.
Ta gra nie jest zgodna z kodem Haysa, w przeciwieństwie do Disneya więc raczej nie.
Podobne, ale te myszy trochę inaczej wyglądają. Np. przednie wystające zęby. Inna jest też nazwa miasta z tego uniwersum, tam widziałem mouseburg, podczas gdy w disneyowskiej jest mouseton (to po angielsku, czyli oczywiście znany z polskiej wersji myszogród). Więc myślę, że disney i tak chyba niewiele miałby do powiedzenia, jest tylko nieco podobny design jak z starych kreskówek z myszką, a reszta jest inna. Strzelanina, klimat choć nieco jak z starych kreskówek z myszką to jednak dość krwawy itp.
dość krwawy itp. - Jak mówiłem. Nie jest zgodna z kodem Haysa
zawsze możesz wyszukać:
https://en.wikipedia.org/wiki/Hays_Code
https://pl.wikipedia.org/wiki/Kodeks_Haysa
Ok, dzięki. Z tego co widzę, to nie dziwię się, że nic o tym nie wiem. Dość mocno przestarzała polityka cenzorstwa i to w dodatku dotycząca głównie filmografii. Myślałem, że to jakiś specjalny kodeks stosowany przy produkcji animacji disneyowskich. Tak to szczerze mówiąc, to już stare animacje disneyowskie łamały ten kodeks, który już i tak był przestarzały przy produkcji wielu starych kreskówek (chyba widziałem, że było coś o tym, by jakkolwiek nie zachęcać widzów do wspierania przemocy czy coś takiego). Co by nie było, to chyba raczej żadna gra nie mogłaby być zgodna z tym kodeksem, bo to przecież dotyczy filmów, a nie gier.
"W grze wcielimy się w człekokształtną mysz"
Antropomorficzny stało się obraźliwym wyrazem dla lewej strony?