FPS inspirowany kreskówkami noir z lat 30. XX wieku wygląda świetnie na nowym gameplay trailerze. Mouse: P.I. For Hire warto mieć na oku
Interesująco wygląda. Ale jedno bym zmienił, chodzi o widoczność broni na ekranie. Broń często zajmuje dość spory kawałek ekranu, nierzadko całą prawą, dolną ćwiartkę ekranu. Dobrze by było, żeby nieco obniżyć broń, w wielu fpsach broń jest zdecydowanie niżej niż w tej grze. Na pewno by to bardzo pomogło, bo jednak trochę przesada.
wygląda interesująco, ciekawe ile przyjdzie nam czekać na stworzenie takiej grafiki w pełnym wymiarze, bo narazie to są zwykłe sprite'y
Jak to jest, gdy taka gierka, interesuje mnie bardziej, niż większość gier AAA ;D I to już od dłuższego czasu. W tym roku, nie mam za bardzo niczego na liście z gier AAA. Jedynie Stalker 2 to taki pewniak. Reszta nie szczególnie mnie interesuje. W sensie nie na tyle, żebym zaraz musiał kupić i ograć.
Ktoś na YT dał fajny komentarz. Druga część gry, powinna się nazywać Mouse 2 technicolor czy jakoś tak ;D
Są tacy co tworzą dla frajdy, a inni nie. Można to wyczuć.
Dla mnie dzisiejsze gry ziewAAA to monotonia. Wizualnie (technicznie imponujące, ale zbyt epatuje się realizmem i nić ciekawego się z tym nie robi), w historii, a zwłaszcza w graniu. Jak widać nie tylko podczas tworzenia tych gier się crunchuje.
No właśnie łapie się na tym, że wolę zagrać w coś, choćby tylko 2-3 godziny(bo nawet takie fajne gierki szybko jednak nudzą) niż po x godzin w jakieś generyczny coś. Chyba po prostu szukam gier, podobnych trochę do flashówek. Krótkie, ale fajne. Nie wiem czy pamiętasz, ale była świetna platformówka, cactus mccoy . Tyle sekretów że hej. Fajnie jakby ktoś zrobił nową wersję. Trochę jeszcze zrobił lepszą walkę, i byłoby git.
Ta gra nie jest zgodna z kodem Haysa, w przeciwieństwie do Disneya więc raczej nie.
Podobne, ale te myszy trochę inaczej wyglądają. Np. przednie wystające zęby. Inna jest też nazwa miasta z tego uniwersum, tam widziałem mouseburg, podczas gdy w disneyowskiej jest mouseton (to po angielsku, czyli oczywiście znany z polskiej wersji myszogród). Więc myślę, że disney i tak chyba niewiele miałby do powiedzenia, jest tylko nieco podobny design jak z starych kreskówek z myszką, a reszta jest inna. Strzelanina, klimat choć nieco jak z starych kreskówek z myszką to jednak dość krwawy itp.
dość krwawy itp. - Jak mówiłem. Nie jest zgodna z kodem Haysa
zawsze możesz wyszukać:
https://en.wikipedia.org/wiki/Hays_Code
https://pl.wikipedia.org/wiki/Kodeks_Haysa
Ok, dzięki. Z tego co widzę, to nie dziwię się, że nic o tym nie wiem. Dość mocno przestarzała polityka cenzorstwa i to w dodatku dotycząca głównie filmografii. Myślałem, że to jakiś specjalny kodeks stosowany przy produkcji animacji disneyowskich. Tak to szczerze mówiąc, to już stare animacje disneyowskie łamały ten kodeks, który już i tak był przestarzały przy produkcji wielu starych kreskówek (chyba widziałem, że było coś o tym, by jakkolwiek nie zachęcać widzów do wspierania przemocy czy coś takiego). Co by nie było, to chyba raczej żadna gra nie mogłaby być zgodna z tym kodeksem, bo to przecież dotyczy filmów, a nie gier.
"W grze wcielimy się w człekokształtną mysz"
Antropomorficzny stało się obraźliwym wyrazem dla lewej strony?
Panie redaktorze w treści newsa informuje Pan że gra wyjdzie tylko na PC, natomiast pod koniec trailera widnieje informacja że gra będzie dostępna również na xboxa.
Fajnie wygląda, tylko szkoda, że postaci mają jednak nieco inny styl niż otoczenie. Moim zdaniem lepiej by wyglądało, gdyby wszystkie obiekty miały ten charakterystyczny, czarny obrys.
Czemu piszecie, że wyjdzie tylko na PC, skoro w trailerze jest jasno, że coming to xbox też?
Broń zdecydowanie za duża. W połączeniu z płomieniem przy wystrzale zasłania praktycznie wszystko. Chyba, że to jedyny sposób na wprowadzenie jakiegoś poziomu trudności w grze...