Siemanko,
Mam pewien problem z grafiką w grze Wiedźmin 3 Dziki Gon. Na pewnych postaciach widać takie "śnieżenie", nie wiem jak to można nazwać. Kiedyś na starym kompie tego nie miałem. Gdzieniegdzie nawet woda to jest jakaś porażka, widać szare kwadraty. Sterowniki na bieżąco aktualizowane. Załączam zdjęcie do podglądu.
Mam jeszcze nagrane wideo, ale nie wiem jak to można tutaj pokazać bo plik jest za duży.
Moja karta graficzna to Zotac GeForce RTX 3060 Ti Twin Edge OC LHR 8GB GDDR6
Podejrzewam, że jest to wersja next-gen, tak? Jeśli tak to zapewne masz włączony DLSS albo inną formę upscalingu. Z tego co pamiętam DLSS właśnie powodował na postaci takie "śnieżenie". Sprawdź jak to wygląda na wyłączonym, FSR itd.
Dokładnie tak, mam wersję next genową. Zgadza się, mam DLSS ustawione na Jakość. Czy ustawienia w panelu sterowania NVIDII mogą mieć na to jeszcze jakiś wpływ?
Faktycznie jak się przerzuci na FSR2 to nie ma już tego brzydkiego efektu.
Jest jakiś sposób by wrócić do wersji sprzed next genowej?
Możesz też odpalić natywną rozdzielczość, czyli wyłączyć DRS (Dynamiczna Rozdzielczość) i odpalić zwykły AA w postaci FXAA czy TAA.