Blizzard znów wyłączył handel między graczami w Diablo 4. Ekonomia gry była rujnowana przez błąd związany z duplikow...
Handel to był w 3 za czasów AH i RMAH. Najlepszy system handlu jaki powstał w grach. I blizzard musiał go zepsuć bo nie chciał zwięszyć maksymalnej ceny za przedmiot więc gracze zaczęli handlować poza grą. Wtedy hajs się przestał blizzardowi zgadzać i ogłosił że "słucha graczy" i usuwa oba domy aukcyjne z gry. Ok, ale dlaczego jednocześnie całkowicie zablokował handel pomiędzy graczami.
FSB znowu nadaje
Ah z początków D3 było najgłupszym pomysłem jakie powstało w grach i blizzard poszedł po rozum do głowy by to coś usunąć . Handel między graczami całkowicie psuł rozgrywkę to co powinno uświadomić .
RMAH to główny powód dla którego 3/4 graczy kupiło D3. Skąd taki wynik? Bo po usunięciu RMAHu z gry zniknęło większość graczy, a tylko 1/4 nabywców D3 kupiła dodatek, a dodatek to end game.
Problemem nie był RMAH tylko sam blizzard który tak uwalił drop że gracze nie byli w stanie progresować. Sam pamętam jak na bodajże koszmarze musiałem za trochę złota (i tutaj upada mit że RMAH był zły, bo przecież był też AH za złoto) kupić sobie złote bronie aby zabić bossa w 3 akcie (tego takiego żarłoka, nie pamiętam jak się nazywał).
Do tego gra mi się zwróciła bo pomimo tego że nic nie chciało dropić to pięknie mi się sprzedawały złote przedmioty po 1-2 euro!!! Powtrzam złote, nie legedny czy zestawy.
Dobra gra mmo lub pseudo mmo jak D3 czy D4 to dobry system RMT. Zarabia producent/ wydawca, zarabiają gracze, gra żyje.
Wystarczy spojrzeć jak Valve zarabia na skórkach do CSGO. Po co robić HL3 skoro można co 3 miesiące rzucić nową paczkę skórek i zarabiać na tym fortunę. A do tego to taki "system perpetuum mobile" bo Valva zarabia nieskończoną ilość razy na tym samym kluczu do skrzynki, skrznce i skórce za każdym razem gdy trafiają na market. A za dobrych starych czasów te same klucze do CSGO i TF2 mogły setki razy przechodzić z rąk do rąk.
FSB znowu nadaje
Czemu tobie myśli sie w głowie że RMAH to główny powód dla którego 3/4 graczy kupiło D3 ??? Zrozumieć nie chcesz że handel za prawdziwą kasę psuł zabawę w d3 ???
''Skąd taki wynik? Bo po usunięciu RMAHu z gry zniknęło większość graczy, a tylko 1/4 nabywców D3 kupiła dodatek, a dodatek to end game. '' W d3 zostali tylko wiedzą czym jest zabawa po przez zwalczanie demonów a nie po przez handel z innymi graczami .
''Problemem nie był RMAH tylko sam blizzard który tak uwalił drop że gracze nie byli w stanie progresować. Sam pamętam jak na bodajże koszmarze musiałem za trochę złota (i tutaj upada mit że RMAH był zły, bo przecież był też AH za złoto) kupić sobie złote bronie aby zabić bossa w 3 akcie (tego takiego żarłoka, nie pamiętam jak się nazywał). ''
Należało postarać sie o prace w blizzardzie ,jednak czy by ciebie przyjęli to inna sprawa .
Po wuj jest handel we wszystkich grach mmo i pseudo mmo (poe właśnie go wprowadziło i gracze aż się posrali ze szcześcia) skoro "zwalczanie demonów to taka świetna zabawa".
Nikt cię nie zmusza do kupowania czegokolwiek, ale to właśnie handel pomiędzy graczami od zawsze napędza takie gry.
XD POE i Last epoch wprowadzają AH gracze świętują to opcja niezbędna w hack and slashach. Wyjaśnij jak to jest że każda gra w gatunku oprócz D3 ma handel i jego automatyzacje za pomocą AH lub stron społeczności? Diablo 3 miało po prostu okropne przedmioty, po dodatku miało tak samo okropne przedmioty, absolutnie nic nie naprawiono(właściwie nawet gorzej bo usunięto szanse na unik jeszcze bardziej ograniczając możliwości budowy postaci) a jedyna zmiana to że była o wiele mniejsza szansa na wylosowanie bezużytecznych statystyk. Potem w patchach dodali jeszcze milion % do obrażen do setów całkowicie niszcząć resztki itemizacji tej gry. Blizzard absolutnie nie zrozumiał jak działały statystyki w d2 i bazy przedmiotów i czemu do teraz stanowi to rozwiązanie podstawe itemizacji w gatunku a zamiast tego dał generyczne skalowanie statystyk z itemlevem i sprawił że każda postać chciała dokładnie tego samego czyli obrażeń krytycznych resów i main stat oraz życia. Zresztą sam reżyszer D3 Jay Wilson przynzał się że w ogóle nie myśleli o przedmiotach do samego końca a zamiast tego skupili się na nieudanej próbie stworzenia rewolucyjnego rozwoju postaci dla tego to tak wyglądało.
Klonowanie itemów doprowadziło do wzrostu ich cen w necie? To trochę w poprzek regułom rynku.
Na logikę biorąc to powinno taniec. Może głupoty gadam ale że to działa w ten sposób że jeżeli ktoś ma czegoś dużo to może na tym zarabiać. Jednocześnie wykupi od innego jakiś zasób i jak tego nie będzie gdzie indziej to może podnieść ceny.
Przeczytaj uważnie - gromadzili zapasy wykorzystując bug.
Najpewniej zastopowali sprzedaż na stronach aby później w ciągu paru dni zalać rynek i sprzedać po wyższej cenie.
Sporo błędów w 5. sezonie rozgrywek niepokoi fanów.
Przecież to jest jakaś komedia. Tylu "inżynierów", tyle zasobów, a ta Diablopodobna gra ciągle ma jakieś problemy.