Black Myth: Wukong nie musiało zadebiutować, by wzbudzić szum na Steamie. Pomógł benchmark, pozwalający przetestować...
Ten benchmark to jakiś dowcip.
Gdzie walki, gdzie jest pierdyliard błysków, latających pierdółek, kurz, pył itd, itp?
U mnie w FullHD jakość filmowa średnio 118 fps. Natomiast z włączonym ray tracingiem 83. To chyba moża zagrać :)
Pewnie zagram z takimi ustawieniami. Chociaż według mnie grafika szału nie robi.
Tylko masz generator klatek uruchomiony. Przydało by się zobaczyć jakie opóźnienie jest.
Szybko twórcy wzięli sobie metody rekonstrukcji obrazu typu DLSS czy FSR jako wręcz konieczność do normalnego grania. Miało być do ray tracingu a już teraz również do klasycznego rozwiązania.
Klatkaż zadowalający, ale martwią mnie te dropy na wykresie, widać było jak co chwila obraz na sekundę się zatrzymuje, co byłoby nie do przyjęcia podczas zwykłego grania.
Ten benchmark to jakiś dowcip.
Gdzie walki, gdzie jest pierdyliard błysków, latających pierdółek, kurz, pył itd, itp?
Dla mnie grafika na UE5 to porażka, mimo wyłączonego upscalingu i najwyższych ustawień w 2k obraz rozmyty jak nie wiem i mnóstwo artefaktów. To jest całkowita porażka jak te gry wyglądają.
Zgadzam się z tym. Gra jest fenomenalnie ładna, ale jak zaczynasz patrzeć na szczegóły to zaczynają wychodzić mankamenty. W tym benchmarku najbardziej w oczy rzuciła mi się woda z rzeki. Tafla wody wygląda strasznie płasko a wszystkie efekty poruszającej się wody są jakby pod spodem. Aż sprawdziłem na YT benchmark z 4090 i wszystkim na max, ale tam też tak wyglądało.
Wydajność jest zadziwiająco dobra. Grafika jak dla mnie petarda. Po zmianie ustawień graficznych na bardzo wysokie miałem 98 kl/s.
Na purepc piszą, że RTX 4080 ledwo wyciąga 60 FPS w full HD bez żadnych upscalerów itp, faktycznie super optymalizacja;)
Bez DLSS można zapomnieć o komfortowej zabawie w wyższych rozdzielczościach (nawet na bardzo mocnym sprzęcie).
Szkoda, że gra nie wygląda jakoś szczególnie zachwycająco (w tym benchmarku), a to chyba UE5.
Kusi takie ustawienie, ale jakoś nie mam przekonania do włączonego generatora klatek, zobaczymy jak wyjdzie w praniu.
UE5 i wszystko jasne. Strach się bać w jakim stanie wyjdzie nowy Wiedźmin, przecież Redzi mistrzami optymalizacji też nie są.
RTX3070/i7-12700F taki tandem radzi sobie w benchmarku całkiem dobrze. 1440p/FSR na 90/FG/RT off/ustawienia wysokie i b.wysokie z teksturami na maxa - średnia to 72kl/s. Będzie grane.