STALKER 2 na nowym, 30-minutowym gameplayu. Zobacz jedną z misji, jakie czekają na nas w postapokaliptycznej strzelance
No jak dla mnie wygląda super i wydaje się mieć wszystko, czego oczekuję od nowoczesnego Stalkera. Przyjemna dla oka i ucha oprawa audio-video, świetny klimat, poczucie otwartości i wolności w eksploracji. Strzelanie wygląda i brzmi całkiem soczyście, immersyjne animacje też cieszą oko (sięganie do plecaka, jedzenie, montowanie dodatków na broni itd.). Fajnie też, że twórcy co chwilę podrzucają jakieś porównania i odniesienia do klasycznych odsłon, co świadczy, że odrobili pracę domową i wiedzą co robią.
Gdzie ten gameplay niby jest. Nie ma ani słowa w internecie, na reddicie, na jutubie.
Ok, 2 minuty temu wrzucili na kanal.
Ciekawe jak wygląda wersja na Xboxa X. Czy będzie to potato mode czy jednak podołają zdaniu i gra będzie wyglądać dobrze.
no wygląda co najmniej przeciętnie, ale może gameplay się obroni
Od końcówki lat 90 nie piraciłem nic, zawsze kupowałem to co mnie interesowało. Stalker to pierwsza gra od ponad 20 lat, którą z czystym sumieniem spirace. Urkowie nie dostaną złamanego grosza. Wystarczy im ;)
Twardy jesteś, półtora gościa. Pierwszy post, proszę masz kopiejkę. a teraz żegnam.
Pluje na ruskich. To naród tchórzy i patologii, który dał się omamić choremu człowiekowi.
Świat nie jest czarno biały. To, że ktoś pisze, że nie da grosza Ukrainie, nie znaczy, że jest za ruskimi. Można być przeciw i tym i tym. Chyba, że ktoś ma sprany mózg jak ruskie i myśli, że tylko może wybierać między A a B.
Alfabet jest długi.
Chyba, że ktoś ma sprany mózg jak ruskie i myśli, że tylko może wybierać między A a B.
Zwycięstwo Ukrainy jest zgodne z polską racją stanu i nie czas teraz na niuanse i doszukiwanie się dziury w całym. Trzeba ich po prostu wspierać, a waśnie i zaszłości historyczne odłożyć na później. To leży nawet nie w ich, a naszym własnym interesie.
Ruskie to ścierwa, które najlepiej jakby zniknęły z powichrzeni ziemi.
Wyjdź trochę ze swojej bański, bo świat nie jest zero jedynkowy. Ruskie to ścierwa i każdy zdrowo myślący to wie.
Nie znaczy, że jak ktoś tak uważa, to musi od razu kochać Ukrainę. Istnienie Ukrainy i Rosji nie jest w interesie ani naszym ani świata. Najlepiej jakby ani tego ani tego nie było. Tylko niestety tak się nie da.
Trzymam kciuki, chociaż jestem przygotowany na bardzo wyboistą premierę.
I dzięki za usunięcie newsa o innej, ruskiej grze, naprawdę nie warto poświęcać uwagi czemukolwiek co wychodzi z tamtego kraju!
Kurde, wygląda to prze mega:)
EDIT:
I po komentach widzę, że niektórzy oglądali gameplay, ale chyba...nie oglądali
''Ciekawe jak gra wygląda na xboxa'' jak gameplay jest z tego ziemniaka albo ''może gameplay się obroni'' jak na materiale jest gameplay pokazany!:)
Ja pier... xD
Gdzie to masz napisane? Bo oznaczenia pada i to, że gający używał kontrolera to żaden dowód. Wszystko co dają ze Stalkera 2 leci z PCta.
Xddd
Mają deal z MS i 6 miesięczną czy ile tam ekskluzywność więc wiadomo, że będą reklamować Xboxa.... Z takimi dowodami to sobie możesz.
Nie wiem czy natywna rozdzielczość gameplayu to 4K, ale jeśli chodzi o klatki to na pewno jest 60 na sekundę, a nie 30.
Wygląda dobrze, klimat wylewa się z ekranu. Oby jednak premiera była w tym listopadzie, czekam mocno!
No jak dla mnie wygląda super i wydaje się mieć wszystko, czego oczekuję od nowoczesnego Stalkera. Przyjemna dla oka i ucha oprawa audio-video, świetny klimat, poczucie otwartości i wolności w eksploracji. Strzelanie wygląda i brzmi całkiem soczyście, immersyjne animacje też cieszą oko (sięganie do plecaka, jedzenie, montowanie dodatków na broni itd.). Fajnie też, że twórcy co chwilę podrzucają jakieś porównania i odniesienia do klasycznych odsłon, co świadczy, że odrobili pracę domową i wiedzą co robią.
Wygląda prawie jak Metro exodus. Pierwsze co już mi się nie podoba to te "stacje" elektryczne na wieżach.
jako maruda, przyczepiłbym się do jeszcze kilku rzeczy ale to ... zobaczymy, na razie jest zachęcająco.
No widzisz, a jak dla mnie wyglądają zajebiście, zarówno wizualnie, jak i jeśli chodzi o jakość grafiki:)
Via Tenor
Gust jest jak dupa, każdy ma swój
Wizualnie wygląda lepiej ale od Stalker: lost alpha
Po cholerę oni robią prezentację konsoli, jak seria pecetem stoi
Może ktoś korzystał z pada podłączonego do PC...
Ale pomyśl. Po co mają pokazywać gameplay z PC skoro PCetowcy już dano temu są kupieni. Teraz walczą o konsolowców gdzie Stalker zawsze był mniej popularny.
Jak gra jest multiplatformowa to zawsze, ale to zawsze nagrywają na mocnym PC bo można ukryć braki w optymalizacji, grafika i klatkarz jest lepszy a do tego jest dużo mniej roboty żeby zbudować i umieścić grę na kompie niż na konsoli
oby gra się nie sprzedała i premiera zaliczyła kolejną obsuwę
Widac silna inspiracje grami Ubi. To 1:1 Farcry tylko w Zonie , ikony, wieze nawet ulozenie drabinek te samo, gunplay bardzo podobny , brzmienie i jak postac trzyma bronie itd itd. Jak dla mnie ok i fajnie bedzie to ograc.
Bo musisz kliknąć> pokaż wszystkie komentarze. To jest jakaś głupota, ale już raz dałem się na to złapać i tez wściekły gdzie mój komentarz a tu zonk ehh głupie gry-online strasznie utrudniają przeglądanie ich strony.
Klimat się wylewa z ekranu, gra prezentuje się zaskakująco dobrze! Nie mogę się doczekać wyprawy do Prypeci i elektrowni :D
Gra będzie dobra, jeśli nie zniszczą jej bugi. Problem w tym, że pod względem mechanik jest daleko w tyle za darmowym STALKER: Anomaly, a także modpackiem GAMMA. Fani STALKER-a pograją w dwójeczkę, może nawet ją przejdą, a później wrócą do Anomaly. Ale trudno było oczekiwać, że STALKER 2 to przebije.
Bez przesady, Anomaly czy tam Gamma to mod, który stoi survivalem niemal bez fabuły. Jestem dużym fanem stalkera ale pograłem troche w jednego i drugiego moda łącznie z 30 godzin i się odbiłem przez brak jakiejś rozbudowanej historii. Można być fanem Stalkera ale żeby być fanem tych modów trzeba również być fanem czystych survivali bez opowiadanej historii, co zawęża grono zainteresowanych.
Są to dość skomplikowane mody, które prócz kłopotliwej instalacji, same w sobie są po prostu trudne. To, że w bańce fanów tych modyfikacji wygląda to tak, jakby każdy je ubóstwiał, w rzeczywistości przeciętny gracz, który lubi Stalkera, będzie wolał zdecydowanie bardziej przystępnego Stalkera 2.
Jak przestałem być fanem Stalkera, bo nie grałem w Anomaly...
Ile osób w to gra? 500? Kilka tysięcy? Jestem ciekaw jak wypada to w porównaniu do np. Misery
A jak ponad rok temu czytałem że będą ludzie którzy pomylą Anomaly z prawdziwym Stalkerem, to nie wierzyłem.
Nie, Stalker 2 to nie ma być Anomaly 2 i oby nie było.
Widać że gra na konsoli bo celowanie ma kwadratowe. Jak można w takie gry grać na padzie. B.T.W. gra sztos.
Co ma jedno z drugim. Przecież to, że gra jest uruchomiona na padzie, nie znaczy, że jest to rozgrywka z konsoli.
Większość prezentacji gier jest pokazywana na padzie, bo są znacznie bardziej te ruchy płynne i wygodniejsze dla oka widza, niż w przypadku użycia myszy.
Większość prezentacji gier jest pokazywana na padzie, bo są znacznie bardziej te ruchy płynne i wygodniejsze dla oka widza, niż w przypadku użycia myszy.
Gówno prawda, chodzi tylko o sprzedaż i idiotyczne stereotypy producentów gier.
Natomiast gameplay na pewno jest z wersji PC-towej tylko z podpiętym padem.
Tia, gówno prawda bo tak powiedział golowicz. Sam gram tylko K+M ale prezentacja gier na padzie zwiększa filmowość prezentowanej gry, szarpanie myszką jest przyjemne dla oka dla samego grającego, nie dla widza. Odpowiednia prezentacja gry, między innymi płynne ruchy kamerą zwiększają atrakcyjność prezentowanego materiału, a co za tym idzie, potencjalną sprzedaż. To jest jeden z powodów, czy to przyjmiesz do wiadomości, czy nie.
To zależy. Arkane Studios używało gameplayów StealthGamerBR, który gra na K+M pokazując prawdziwego skilla i kreatywność, a jego gameplaye ogląda się z ogromną przyjemnością.
szarpanie myszką jest przyjemne dla oka dla samego grającego, nie dla widza
Wystarczyłby nie zatrudniać do nagrywania ludzi z Parkinsonem... Nie trzeba kaleczyć FPS-ów/TPP używaniem pada. :P
Idąc tym tokiem rozumowania mogli równie dobrze pokazać widowiskowe starcie z 10 pijawkami na raz bez zadraśnięcia, co jest na pewno możliwe jak ogarnie się mechanikę gry. No ale chyba nie o to chodzi.
Ależ pokazywali przed premierą. Tutaj masz nawet filmik https://www.youtube.com/watch?v=E0F-BF-aU18
Filmik wrzucony 31 sierpnia, a premiera odbyła się 15 września.
no tak, ale jest roznica miedzy takim specjalnym jednorazowym wideo nagranym ze znanym "influencerem", które ma pokazać jak bardzo zajebisty możesz być w tę grę, a zwykłymi "gameplay trailerami" - takie też pewnie się do Dishonored ukazywały i było ich wiecej niż jeden.
i w tym drugim przypadku jest najczesciej tak jak mowi
podobnie z oficjalnymi gameplayami z gier multiplayer - też starają się zachwowywać normalnie, rzadko pokazują te wszystkie "growe" rzeczy, np. skakanie w miejscu, kampienie lub rzucanie się na glebę w wymianach 1 vs 1.
Gamepkay jest z konsoli. Wersja na PC graficznie mocno odbiega od tego czegos i nie trzeba byc Einsteinem, by to stwierdzić Poza tym nawet w komentarzach pod filmem piszą, ze to wersja konsolowa.
Niestety ale słabo to wygląda, ale czego się spodziewać po grze, która w developingu siedzi blisko 14 lat...
Przecież oni tę grę robią najwyżej od 2017. GSC zdążyło wypuścić Kozaków 3.
Gra jest bez wątpienia niesamowicie stylowa.
Też zaczynam mieć przeczucie, że to może się udać.
Podoba mi się, jak pływają przyrządy celownicze przy poruszaniu na boki :)
Wygląda to świetne i nie mogę się doczekać, aż to znajdzie się w moich kolekcji. :)
Co tu dużo pisać, rozgrywka ala far cry w świecie zony, nie żeby to przeszkadzało, ale jestem ciekaw czy sama struktura fabuły będzie też "inspirowana" od ubisofowej gry
Jednak nie tylko ja widzę, że to nie tylko o strzelanie chodzi...odsyłam do posta p4go nr 16
Widac silna inspiracje grami Ubi. To 1:1 Farcry tylko w Zonie , ikony, wieze nawet ulozenie drabinek te samo, gunplay bardzo podobny , brzmienie i jak postac trzyma bronie itd itd. Jak dla mnie ok i fajnie bedzie to ograc.
PS: chłopaki nawet skopiowali na żywca animacje leczenia...
https://www.youtube.com/watch?v=KWOV8bPUCS8
...ja tu pisze o całości, a nie o jednej mechanice, równie dobrze mógłbym napisać, że chodzi o samo strzelanie ...
To że ktoś się inspiruje dobrze znanymi mechanikami, które się sprawdzają to nie znaczy, że jest to kopia 1:1 Far Cry, a takie doszukiwanie się, że postać trzyma tak samo broń jak w FC itp,itd to już takie szukanie na siłę i trochę śmieszne. Po za tym FC nie jest jakimś wyznacznikiem standardów w grach FPP. To że nie tylko ty tak myślisz tylko jedna osoba więcej nic nie znaczy :)
Jakie doszukiwanie się podobieństw hahah, cała rozgrywka od strzelania, poruszania się, biegania, leczenia, przeładowywania broni to żywcem ściągnięte animacje z gry od ubi, do tego świat tez upaciany żółta farba, aby przypadkiem gracz się nie zgubił i nie zauważył rozwalających się desek czy też drabin (mam jednak nadzieję, że będzie możliwość tego wyłączenia... włącznie z tym radarem ze znacznikami na górze ekranu), co zabawne nigdzie nie napisałem, że mam z tym problem, jedynie jestem ciekaw ile tak naprawdę jest tej "inspiracji" w finalnej grze
Twoim tokiem rozumowania zapewne tak, zwłaszcza jeśli opieramy się na argumencie ...bo tu i tu się strzela hahah
Ale to ty wyskoczyłeś z codem gdzie poza samym strzelaniem nic tych gier nie łączy
PS: i jak widać poza argumentami mam standardowy atak ad personam
Jakie ty masz argumenty, oprócz tego że to ty musisz mieć rację bo kilka rzeczy jest oparte o standardowe elementy wykorzystywane w co drugiej grze FPP? :)
Ps. Jak to odbierasz jako atak to trudno, jak ktoś pisze bzdury nawet nie grając i opierając się tylko na jakiś śmiesznych znacznikach, kilku animacjach i kilku innych mniejszych bzdur co występują praktycznie w każdej grze tego typu to trzeba mieć jakiś problem z analizą albo małą liczbą ogranych gier tego typu. Bez odbioru.
Chyba ty :) W komentarzach pisza, ze to konsola, a ja caly czas czekam na pokazanie mi momentu, gdzie mówią, ze to PC, ale cos doczekac sie nie mogę :)
Wygląda jakby za bardzo twórcy poszli w stronę zwykłej strzelanki, bo zagorzenia czy obrażeń u bohatera na filmiku co kot napłakał. A pamiętam jak w Stalkerze 1 ustrzelenie jednego bojownika który był w pancerzu to był wyczyn, bo zwykłe pociski nic nie robiły mu.
Tak samo anomalie, często się je uruchamiało i dostawało troche obrażeń, bo tak był zrobiony świat czy ścieżki. Wybierałeś bagna, to anomalia po drodze była. A na filmie chłopek biega i nic, stworków co spotyka to dwa max, strażników również dwóch na miejscówkę.
Troche podobnie jak wyszedł DEATHLOOP - mnóstwo mechanik, zawijasów czasowych i otoczenia tylko po co, skoro gra jest prosta i bez wyzwania w rozgrywce.
Wygląda fajnie. Na ten moment jestem spokojny, aczkolwiek poczekajmy do premiery.
Zobaczymy, w jakim stanie technicznym będzie gra.
O klimat i wizualną stronę jestem spokojny.
Mnie ciekawi jak będzie z klimatem tej gry i fabułą, bo graficznie po tym co pokazali na trailerach no to w porównaniu do gameplayu różnicę widać.
Mi się podoba, graficznie jest bardzo fajnie. Fajny gunplay i rozgrywka. Dużo ingerencji w ekwipunek. Po tym jak miejscówki są zrobione to wiadomo że eksploracja będzie świetna. Żeby tylko optymalizacji nie skopali i błędów nie było rażących.
Metro?
Chyba raczej Far Cry :). I mnie to pasuje... (choć oczywiście nie przesadzałbym z tym porównaniem, IMHO już widać, że będzie jednak przynajmniej nieco trudniej, i bardziej survivalowo)
W sumie to bardzo dobrze pokazuje, jaki potencjał tkwi w otwartych światach od UBI, gdyby tylko postawili na klimat, fabułę i poważniejszą atmosferę...