Dzień dobry wszystkim w tą miłą sobotę.
Człowiek zadowolony budzi się do życia, po całym tygodniu pracy, że jest ta sobota właśnie i będzie można zrobić coś innego niż to co w pozostałe pięć dni tygodnia, np. drugie podejście do Elden Ringa, ale w czasie rozgrywki - cóż to? Komunikat że wylogowało mnie, ale gram dalej. Coś tknęło mnie jednak by sprawdzić bankowość w telefonie i włala - trzy płatności na kwotę 600 złotych, gdzieś z jakiegoś PSN Hilversund. Telefon do banku, udało się wykonać wszystkie kroki włącznie z reklamacją, jednak co z kontem PSN? Pomoc Playstation w weekendy śpi, a własnoręczne próby logowania się i zmiany hasła nic nie dają, bo złodziej zrobił to wcześniej. Miał ktoś taki problem? Kasa to rzecz nabyta, ale konta będzie mi szkoda, jeśli przepadnie.. Także smuteczek trochę w tą miłą sobotę. Wam życzę lepszej.
Nie wiem, więź się włam na serwery Sony i sobie odbierz swoje konto. Albo możesz poczekać na odpowiedź supportu. Hasło do emaila takie samo jak do konta? Następnym razem zadbaj o różne hasła do różnych serwisów i zmieniaj co jakiś czas w szczególności jeśli będzie jakaś informacja o wycieku danych.
Tak zrobiłem, musiałem kupić tylko poradnik "I ty możesz zostać hakerem", szybka lektura i konto moje. Dzięki, mistrzu.
Kiedyś też mi sie włamali i odzyskałem konto. Na szczęście obyło sę bez żadnych zakupów, bo miałem wtedy chyba odłaczoną kartę. Po prostu zadzwoniłem do supportu Sony, podałem wszystkie potrzebne dane i sie udało.
Oprócz danych konta przyszykuj też numer seryny konsol. Jak go podasz, to będą wiedzieć, że jesteś prawowitym właścicielem konta.
Na stronie Playstation widzę, że działa teraz chat do 4 rano ale nie wiem, czy jest on tylko pa angielsku, czy też po polsku.
Tak czy siak przed skontaktowaniem się proszą o przygotowanie 3 rzeczy:
Still need help? You may need the following to help recover your account.
- Your online ID and sign-in ID (email address on your account).
- Serial number of the console used to create or log into your account.
- Details of a recent transaction (including Order Number, content purchased, price and date of the transaction)
Potwierdzenia zakupów przychodzą z adresu: [email protected] więc jak go sobie poszukasz na skrzynce, to znajdziesz kilka starych wiadomości pewnie.
Próbowałem tego myku z chatem o którym mówisz, widziałem też o tym filmik na YT, ale na stronie PlayStation nie mam nawet możliwości odpalenia tego czatu, może nie działa w weekendy. Dzięki za porady.
Miałeś włączone zabezpieczenie 2FA?
Podejrzewam, że nie, ale odkąd skradziono mi konto LinkedIn POMIMO posiadania 2FA, to już nic mnie niestety nie zdziwi (zwłaszcza u Sony, które 2 lata poprawiało literówkę w słowie "katalog")
Raczej nie miałem, lata bezproblemowego korzystania z usługi rozleniwiają człowieka. I fakt, Sony raczej zbytnio nie przejmuje się maluczkimi z takim problemami, o czym świadczą wątki na reddicie czy setki komentarzy na filmach o tej tematyce na YT. Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam.
Sprawa załatwiona, jak ktoś by miał w przyszłości podobny problem to niech dzwoni na infolinię Playstation - plus 48 22 584 42 22. Niech wybierze odpowiedni klawisz z pomocą dla kont, jak ja zrobiłem, i porozmawia z naprawdę miłą i z poczuciem humoru konsultantką (na bogato pana obrobili, same deluxe ediszony :D), a ona już pomoże. Konto mam z powrotem, bank oddał kasę (borze sosnowy, czy ja żyję w końcu w cywilizowanym kraju?), teraz tylko zabezpieczyć się jak zasugerował kolega mohenjodaro i żyć szczęśliwie.
Dzięki za odpowiedzi.