Gusta i guściki graczy Baldur’s Gate 3. Larian podzielił się toną ciekawostek, ujawniając, ile osób skusiło się na romans z Shadowheart, a ile preferuje niedźwiedzie i macki
Aż 48,8% graczy, którzy dotarli do 3. aktu, zobaczyło finałową scenę romansową z Shadowheart.
Strasznie smętna postać, ale jedyna żeńska "romansowalna" bohaterka w drużynie, która nie ma rogów, ogona, albo psiej twarzy, więc nie dziwota, że to akurat ją wybiera większość graczy.
W tych statystykach jest sporo ciekawych, fajnych pozycji.
Community ktore sie wytworzylo wokol BG3 i wszystkie artykuly o tej grze...
"romanse, romanse, seggz z pixelami, waifu-sraifu, ruch...e, romanse, ruch...e"
Znalezc normalny, ciekawy news czy post o BG3 to jest zadanie przed ktorym "nalezy zebrac druzyne".
Obsesja ludzi na punkcie romansow w grach RPG nie przestaje mnie zadziwiac (dla mnie osobiscie to najmniej wazny, wrecz niepotrzebny element).
Zwlaszcza w BG3. Subreddit BG3 to... ciekawe miejsce.
Az sie boje co bedzie jak wyjdzie DA4. Zwlaszcza jak sie popatrzy na design postaci, robiony wg wytycznych i z "odchaczaniem punktow".
Jeszcze zeby te romanse byly sensownie i ciekawie rozpisane. Trafi sie od czasu do czasu ciekawy i nie "krindzowo" napisany watek romantyczny w grach, ale ludzie z Lariana to powinni zdecydowanie czesciej wychodzic z piwnicy jesli im sie wydaje, ze napisali cos co choc w przyblizeniu mozna nazwac interakcjami miedzyludzkimi i romantyzmem.
Nadal najlepiej skonstruowanym romansem w całej serii Baldur's Gate jest romans z Viconią z Baldura 2 - dokończony w Throne of Baal. Wielka szkoda, że postać Viconii została tak zeszmacona w Baldurze 3. Kto wpadł na taki pomysł...???
Viconia była najlepszą postacią w BG 2, zresztą już w BG 1 była bardzo przydatna w drużynie (aczkolwiek bez opcji romansowania).
Jeśli ktoś chciał mieć w BG 2 "evil" skład, to oczywiście brało się Viconię, Korgana i Edwina :-)
A propos BG3 ostatnio oglądałem taki filmik wskazujący dlaczego ta gra jest wyjątkowa:
https://www.youtube.com/watch?v=O3H9GX6wzLk
Jednym słowem: możliwości.