Szef Sony nie owija w bawełnę, masowe zwolnienia u twórców Destiny 2 były konieczne. „Powodem restrukturyzacji są ko...
Zwolnienia są na całym świecie w każdej branży, bo świat korpo się budzi. W każdym korpo jest cała masa ludzi niepotrzebnych. Robiących rzeczy, które za nich może zrobić jedna osoba zamiast 5. Każdy kto miał do czynienia z korpo, doskonale widzi jak cała rzesza karyn siedząca za biurek i plotkująca pół dnia, robi robotę przez 8h, którą można zrobić w kilkanaście minut.
Mam niestety tę nieprzyjemność i muszę casami od takich karyn prosić faktury czy zestawienia miesięczne zakupionych tworzyw. Takie zestawienie można wygenerować w exelu w kilka chwili, a one to klepią ręcznie.
To jest główny powód zwolnień na całym świecie w każdej branży.
"Goj ma pracować dzień i noc, bez przerwy, bez wytchnienia, ma on być posłusznym niewolnikiem na skiwnienie palca, nigdy nie zwolnisz go z tej służby". Jednym słowem gościu chce powiedzieć że powinniśmy (jako plebs) robić na 200% bądź więcej za jak najmniej podczas gdy elity bedą sobie siedzieć i odpoczywać, zliczając zyski w wyniku eksplatacji. Koleś pewnie sam chce się wybić kosztem innych.
Niema to jak służalczość i niewolniczość w dobrej wierze.Winszuje,a gry wyjdą takie se przy takim podejściu do firmy.Brawo
I w sumie słusznie. Firma, która przebimbała tyle lat, do tego swoją popularność zawdzięcza dawnym latom pracy dla Microsoftu i teraz jedynie coś pływa na fali popularności średniego FPSa. Dobrze, że robi się tam w końcu porządki.
"when someone is an idiot, will remain a fool for whole life if no amount of facts and evidence will persuade him to change his ways".
"A fool is a perfect slave for everyone who want exploit them and call them yet a good ones".