RPG akcji The First Berserker: Khazan na gameplay trailerze prosto z gamescomu. Będzie mroczno i brutalnie
Via Tenor
W sumie fajnie to wygląda, mi się podoba i wcześniej o grze nie słyszałem, fajne rany cięte zostają na potworach, szczerze to dodam sobie do obserwowanych.
Szkoda że premiera tak późno, do 2025 można nie dotrwać, no ale dobra.
Nie rozumiem jaka koncepcja stylistyczna przyświeca autorom. Mianowicie: całemu otoczeniu i obiektom bliżej do grafiki fotorealistycznej ale już sama postać i przeciwnicy są mangowi. Moim zdaniem dziwnie to wygląda i graficznie się kupy nie trzyma. Lubię różne style, ale takie połączenie wydaje mi się niespójne. Twórcy powinni obrać jeden kierunek wizualny a stoją w rozkroku. Pewnie to kwestia przywyczajenia i po godzinie nie będzie przeszkadzać a ja jestem starym boomerem, który se lubi ponarzekać :) Generalnie poza tym, gra zapowiada się spoko i myślę, że dowiozą. Szkoda tylko, że dopiero w 2025.
No, estetycznie nie jest spójne, ale ja mimo wszystko chętnie wypróbuję, bo gameplayowo wygląda solidnie. Wiadomo mogłoby być lepiej, ale no cóż.
Ciekawie to wygląda. Na pewno wypróbuję, choć wolałbym, by grafika była spójna, no ale mimo tego gameplay ważniejszy od spójności stylistyki.
wygląda naprawdę fajnie oby tylko nie znikały ciała + było więcej gore i wykończeń
Mimo iż soulslike (meh) to dam szanse. Ma nawet ciekawy klimat i może zaskoczy jakimiś fajnymi rozwiązaniami. Koreańskie studia nawet dają radę ostatnio, więc trzymam kciuki. Liczę, że wyjdzie równie dobrze jak np. takie Lies of P.
Via Tenor
całemu otoczeniu i obiektom bliżej do grafiki fotorealistycznej ale już sama postać i przeciwnicy są mangowi
To nie jest pierwszy raz taki przypadek, kiedy robią takie eksperymenty.
Realistyczne tło i animowane postaci. Kojarzysz filmu "Kto wrobił Królika Rogera?"? Został dobrze przyjęty. Mnóstwo filmy też.
Paper Mario też ma tło 3D, ale postaci i obiekty 2D. Taki eksperyment też wyszedł całkiem dobre.
Octopath Traveler - pixel art i 3D? Robił to na mnie pozytywne wrażenie jako fan pixel art i to dla mnie powiew świeżości.
Pożyjemy i zobaczymy, czy tutaj taka mieszanka dobrze wyjdzie w praktyce i czy zostanie przyjęty przez większości gracze. Gameplay i screeny nigdy nie oddają 100% piękno, jakie zobaczymy na monitorze podczas grania.
Jeśli gra otrzyma dobry budżet a raczej odpowiednio go wykorzysta to może być sukcesem. Gorzej jeśli będzie widać pewne braki jak w przypadku Code Vein. Naprawdę próbowałem polubić gierkę ale drewno animacji, biedne lokacje i wrogowie jak słupy soli nie pomagały. A szkoda bo pomysł i fabuła zaciekawiły mnie. W Khazanie już widać budżet włożony w walkę i animacje. Już jest przewaga.