Bug w 5. sezonie Diablo 4 ułatwił wbijanie poziomów, ale Blizzard przymknie na niego oko [Aktualizacja: inny błąd wymusił blokadę mocy jednego z legendarnych Unikatów]
nic dziwnego. blizard to najwieksi imbecyle swiata. malpa zrobilaby lepsza gre. Dziwne nie jeste to ze jest bug. dziwne to by bylo gdyby buga zabraklo
Jeśli mogę dodać małe sprosotowanie to Hartowanie nie "zmienia" afiksów tylko dodaje nowy losowy afiks dzięki czemu na przedmiotach Uber mamy aż 6 afiksów. Osobiście takie rozwiązanie uważam za ciekawsze niż zmiana afiksów.
Aspekty możemy zmieniać w Legendach: Świętych i Starożytnych ale w Uber już nie. Dobrze mówię ? Jeśli nie to niech mnie ktoś poprawi.
PS.
Tak sobie wczoraj wieczorkiem odpaliłem Sezon i może jestem jakiś "inny" ale gra się wybornie. Blizzard robi dobrą robotę przyspieszając grę a balans skilli i przedmiotów sprawia, że ciągle bawimy się na nowo.
Gdybym dzisiaj nie musiał iść do pracy to bym pewnie levelował dalej ale pograłem wczoraj 1,5h i zrobiłem 25 lev. Przy 35 robię Katedrę a przy 55 Eliasza. Już nie mogę doczekać się eliksirów z przyspieszonym ekspem i może w końcu ukończę sezon na 100lev a kto wie może i uda mi się powalczyć z Varshanem czy nawet Durielem.
Tak czy inaczej to gra się wybornie a levelowanie i walka to sama przyjemność, dropik też leci spoko pod skille które sobie wymyśliłem. Ogólnie pobiegałem wczoraj Piekielne przypływy i dropneło mi ze skrzynek kilka fajnych legend a to gdzieś ok 20lev. Już nie mogę się doczekać aż zbuduje swojego Barba pod Berserkowanie i Tanka ale co tam jeszcze wymyśle podczas gry to się okaże. Ogólnie fajny sezon się zapowiada.
Fajnie widzieć ludzi na serwerze którzy wiedzą co robić, jak levelować i jak budować postać szybko i optymalnie korzystając z różnych funkcji gry i świata.
Jeśli mogę dodać małe sprosotowanie to Hartowanie nie "zmienia" afiksów tylko dodaje nowy losowy afiks dzięki czemu na przedmiotach Uber mamy aż 6 afiksów. Osobiście takie rozwiązanie uważam za ciekawsze niż zmiana afiksów.
Aspekty możemy zmieniać w Legendach: Świętych i Starożytnych ale w Uber już nie. Dobrze mówię ? Jeśli nie to niech mnie ktoś poprawi.
Z aspektami (afiksami napisanymi innym kolorem czcionki) to prawda (one są poza wszelkimi manipulacjami innymi, niż u okultysty), ale trochę się zagmatwało:
- przede wszystkim najwyższe rzadkości przedmiotów w grze to rzadkie, legendarne i unikatowe - "ubery" to tylko taka nazwa własna: też unikaty, ale wybrana grupa kilku najrzadszych i najpotężniejszych przedmiotów - Shako, Pradziad itp.
- hartować, dodając afiksy (od 1 do 2) można tylko rzadkie i legendarne przedmioty, z tym że 2 afiksy dodamy tylko do "starożytnych" (ranga świata - Udręka)
- unikatowym przedmiotom nie można w żaden sposób zmieniać rodzajów afiksów (w tym właściwości specjalnej - nazwijmy aspektu unikatowego), czy ich dodawać
- unikatowe (tak jak i legendarne) można za to "doskonalić" (w sumie 12 razy) - to 4 zakładka z kowadłem i młotkiem u kowala - doskonalenie zwiększa procentowo (5%) wartości wszystkich afiksów itemu, a co czwarte kolejne doskonalenie zwiększy o 25 procent afiks losowy
Tak to, z grubsza, wygląda...
Skoro zajżałem jeszcze do tego artykułu to coś napiszę.
Gramy już 5 sezon czyli każdy ma conajmniej stworzynych 5 postaci od premiery (1 postać na sezon) + postać z kampani. Więc to takie minimum bo są gracze którzy na sezon robią po 5 postaci i resztę usuwają i właśnie o to usuwanie mi chodzi. Bo brakuje czegoś takiego jak "SALA CHWAŁY" lub "SALA BOHATERÓW" i nie mówię tutaj o upamiętnieniu graczy Hardcore tylko o coś w stylu dodatkowego Profilu ze statystykami dla każdego gracza.
Czyli Sala Chwały była by poprostu statystyką i historią sezonów. Bo kto za rok czy dwa będzie pamiętał kim grał w 3 czy 4 sezonie i jakie miał skille, itemy na postaci itd.
Takie rozwiązanie mamy chociażby w StarCrafcie 2 gdzie możemy sobie sprawdzić po latach w jakiej lidze i sezonie graliśmy lata temu.
Sala Chwały mogłaby być statystyką i historą takich rzeczy jak Bohaterowie jakimi graliśmy a ci Bohaterowie mogli by mieć staty:
- itemów
- umiejętności
- czasu jaki graliśmy
- jaki zrobiliśmy lev na postaci
- na jakim lev zarobiliśmy Katedrę, Eliasza
- na jakim levelu zabiliśmy Uber Bossów
- jakie Uber Unikaty zdobyliśmy
itd.
To tylko taki przykład dla mnie by się przydał bardzo bo za moment będę kasował postacie i za niedługo zapomnę jakim Necro grałem i jakie fajne itemki które mam ubrane dropneły mi na Krwawych Żniwach sezonu drugiego.
Z drugiej strony trzeba bybyło się zastanowić czy takie rozwiązanie ma sens bo są gracze których to nie bardzo interesuje ponieważ z sezonu na sezon patrzą na pathnotes i budują postacie zdobywając wszystko co jest możliwe w grze. Więc dla nich to jak dla Zenka, nie jest to potrzebne bo i tak będą pamiętali, że zdolyli wszysko w każdym sezonie i interesuje ich tylko balans i bulidy.
Trudno, żeby nie przymknęli oko skoro sami nie wiedzą co spaprali tym razem...