Rozgrywka w RPG Fallout 76 stanie się bardziej dynamiczna. Ma to związek z systemem posterunków, który jest główną a...
Dodanie posterunków nie sprawi nagle że rozgrywka będzie bardziej dynamiczna, gra nadal posiada tragiczne poruszanie się i gunplay, przez co dynamika spada o 200%.
Stuttering naprawili ? Mogą dodawać 1000 000 rzeczy do gry, ale jak nie naprawią tych spadków klatek, to w to sie nie da grać.
Swoją drogą oni to zepsuli jakiś czas po premierze, bo po premierze, jak narzekano na tą grę, ona chodziła całkiem nieźle.
Wpadanie pod tekstury wrogow i postaci garcza naprawili?
To jest jedyna gra w ktorej spotkalem sie z tym wielokrotnie (bo w kazdej grze 3D mozna "zlamac" geometrie, jak sie mocno chce) i tak dlugo po premierze. Inna gra w ktorej to czesto wystepuje to Scam Citizen, bo mam niej wiecej ten sam poziom skonczenia, przemyslenia i dopracowania.
No co za niespodzianka. ;)
Dynamika roleplayowania jaką mieli na myśli twórcy f76 pomyliła mu się z dynamiką grania w kał od duty warzone i mu gunplay przeszkadza bo się nie gra jak w tępe gierki dla dzieci xD, jeśli typ nie rozumie że f76 to MMOrpg a nie kolejny sieciowy shooter i że tu liczy się build postaci w walce, poruszanie się też mu się nie podoba bo pewnie nie rozkminil jak odnawiać szybciej PA i mu co dwa kroki spadają do zera i musi kuśtykać całą mapę. w Fallout 76 jest mega masny gameplay z dobrym buildem, np pancerz maskujący i perki do stealth oraz bonusy do obrażeń z ukrycia, do tego perki pod używanie samoróbki z VATS zwiększające obrażenia i celność oraz krytyczne i voila, zabójcza mieszanka