Gothic Remake jest wybrukowany dobrymi chęciami. Gameplay jednak nie rozwiał moich obaw
Po ankiecie widać że idiotów co wszystko łykają nie brakuje . Pokaz totalne dno moje zainteresowanie spadło do zera. Diego wygląda jak Hiszpańskie alfons .
No gameplay jakbym oglądał ten od Starfielda. Same urywki posklejane w jedno wideo.
Jest CGI, źle. Jest gameplay, źle. To trailer powinien trwać 15 godzin i zawierać całą historię gry, czy jak? Chyba oczywiste, że chcą grę pokazać z jak najlepszej strony, a 5 minut ciągłego gameplayu od zjazdu z pola wymian to nie byłby dobry pokaz dla graczy, których trzeba zachęcić.
Niech dadzą 15-30 minut gameplayu z jakiegoś questa pobocznego (bez cięć).
Słyszałeś jak się chwalą ŻYWYM światem? Wrzucę 10 min gameplay'a jak to życie wygląda, jak wyglądają faktycznie zajęcia NPCów w ciągu całej doby (przyspieszony gameplay ofc), co robią, gdzie idą, jedzą, pracują, z kim gadają, o czym itditd, w końcu nigdzie tak nie ma jak w Gothic, NO TO TO POKAŻĘ.
O jednej misji pobocznej wspomnianej wyżej już nie ma co gadać, pokazanie jak się ją przechodzi jako mag/łucznik/wojownik itd.
Ale brak czegoś takiego pokazuje tylko, że na grę jeszcze sobie poczekamy jeszcze ze dwa, trzy lata jak dobrze pójdzie.
Rozumiem, że w przypadku TRAILERÓW puszczanie nieobrobionego gameplayu to normalna praktyka? Robi się tak w przypadku wszystkich gier na targach, no nie?
:D
Esiu, obsrales już trzy tematy, że ci się trailer nie podobał. Wszyscy to już wiedzą, odpuść sobie. Dodatkowo sypiesz gownomadrosciami o tym w ile powinni te grę zrobić choć zapominasz że to dość nowe studio.
xDD
Nie śledziłem prezentacji. Czy autor miał dostęp do tego trailera dużo wcześniej?
Przecież on o tej godzinie co wleciał artykuł, został wrzucony na YT. Czy jakoś wcześniej go widziałeś?
Plusy Gameplay-u póki co
+ Ładnie wyglądająca górnicza dolina
+ Ładnie wyglądająca magia
+ Walka- Magia wygląda ok
+ Przyroda ogólna grafika /Woda-pływanie-nurkowanie wygląda dobrze
+ Potwory na plus
Minusy
- Walka bronią białą wygląda słabo
- Grafika twarzy i animacje kiepskie
- Crafting wygląda strasznie sztucznie coś jak w Skyrimie
- Postacie poruszają się strasznie sztywno/ drętwo
+/- Zbroje jedne wyglądają dobrze inne jakby skopiowane z innych gier ( takie mam odczucie)
Nie ma co się oszukiwać to nie będzie rewolucja graficzna ( wystarczy spojrzeć na wymagania gry które są z przed 6 lat) gamplejowo to samo, pewnie kupię jako fan Gothica ale na pewno nie za 800 cebulionów.
.... teee ale gra kosztuje 240 cebulionów
a te twoje 800 a właściwie 900 cebulionów to kosztuje edycja kolekcjonerska !
Twoje minusy też można przypisać STAR WARS OUTLAWS. Czego ty chłopie oczekujesz od takiego świeżego studia? Serio pytam. Ty nie zdajesz sobie sprawy jak ciezko jest zrobić guwnianą gre a co dopiero dobrą grę do tego, remake gry ktora ma 20 lat historii. Spuść z cisnienia
ciesz się złożoną symulacją życia na skalę rzadko spotykaną wcześniej w grze video
Oglądając trailer też zwróciłem uwage na te słowa. Wygląda na to żę twórcy są bardzo pewni efektów swoich prac, jeśli uważają że ich gra będzie się wyróżniać w tym aspekcie na tle innych.
widać wzięli do serca sobie walkę bronią, wygląda źle ale to tylko dlatego, że pokazali, że postać albo jeszcze się nie nauczyła dobrze walczyć mieczem albo jeszcze pracują nad tym, wszak nie jest łatwo zadowolić starych i nowych graczy jednocześnie
Jak dla mnie wygląda to całkiem obiecująco. Przede wszystkim trzyma klimat pierwowzoru, a to jest bardzo istotne. Jest ponuro, lokacje dobrze się prezentują, design postaci/ potworów w większości mi odpowiada. Widać też w wielu miejscach dokładne wzorowanie się na oryginale, no ten ork w świątyni na koniec i to jak się porusza to jest 1 do 1 stary gothiczek :D
Jest sporo drewna, szczególnie w walce, ale cóż, Gothic trochę taki był. I ogólnie ten projekt to takie AA. Dla mnie spoko na ten moment.
Jakby się nie prezentował efekt końcowy i tak kupię i to w przedsprzedaży. Powrót do młodości nie ma ceny :)
A potem płacz, "czemu w tych czasach nie ma dobrych gier".
Po co mają robić dobre gry, jak i tak kupicie niespodziankę w pre orderze. Niezależnie jaki produkt końcowy będzie. Twoją kasę już mają, więc po co się mają starać?
Arcania Gothic 4 Upadek Setariff też kupiłeś w pre orderze aby "wrócić do młodości" ;)?
Ale to tylko potwierdza, że nostalgia, siła marki i marketing to klucz do dobrej sprzedaży pre orderów praktycznie każdej gry.
Ja jestem ostrożnie optymistyczny. Nie podoba mi się wspinaczka, ale może zrobili to ciekawie.
To co jest największym dramatem na pokazanym filmie to nierówna grafika. O ile zwykle mnie to nie obchodzi, o tyle tutaj wieje dramatem. Chwilami dobre ostre tekstury, a potem dla kontrastu totalnie goła i rozmyta tekstura ziemi. Nie da się na to patrzeć i kłuje imersje w oczy.
Wygalą jakby w nowej grze nie było tesalacji i filtrowania anizotropowego. Poważnie? I to na pokazowym filmie.
Oby modowanie było przystępne.
Wydaje mi się, że nie ma co za bardzo sobie tą wspinaczka zaprzątać głowy. Pewnie to będzie kilka miejscówek w których można trochę pokombinować i powspinać, żeby dotrzeć do jakiejś skrytki.
W oryginale też była możliwość wskakiwania, no ale trochę trudno, aby w Remaku Bezi skakał po prostokątnych blokach skalnych ;D
Modowanie nie będzie przystępne, bo to Unreal Engine 5 - jeden z najgorszych silników dla modderów jaki powstał. Na szczęście twórcy coś tam rozmyślają o obejściu problemu i przygotowaniu języka skryptowego, dzięki któremu gra będzie chociaż częściowo modowalna.
Jak walka nie będzie drewniana, to nawet ortodoksyjni fani zjedzą rimejka.
A mi sie podoba. Jest mroczny klimat, stara muzyka i dzwieki robią robote, walka wyglada na drewniano trudną, grafika ogolnie jest ok jak na tak małe studio, mowili, że dodadzą historie i wątki, co jest świetnym pomysłem, są nowe mechaniki jak wspinanie sie i pewnie bedzie lepszy crafting. Nie dogodzisz burakom polakom. Wy spadliście z c%@a z tym "słaba grafika". Wy siebie słyszycie? "Wygląda drewniano" xD Nie no nie moge z takich pajaców jak np. Esiu. Już jest 50% sukcesu z muzyką, dzwiekami, wiarygodnie odwzorowanym światem. Przypominam, że oni dosłownie robią grę od ZERA. Piranha Bytes nie zrobiłaby nawet 40% tego co oni pokazali na prezentacji. W dupach wam sie poprzewracało
Jako fan gothica uważam że wszystkie zarzuty i obawy są bezpodstawne. Walka wygląda świetnie, jest odpowiednio drewniana immersyjna i czuć wagę broni. Powolna ? Tez na plus bo to znaczy ze będzie tez odpowiednio trudna a po treningu bezi będzie chlastać znacznie lepiej.
Nie rozumiem tylko skąd ta informacja że "magia ma być tylko dodatkiem" ? Nigdy nie słyszałem aby twórcy tak stwierdzili a w oryginale jest to jedna ze ścieżek którą można przejść całą grę. Zresztą widać na trailerze że postać walczy tylko magią w szacie ognia więc skąd te bzdury ? Można dołączyć do magów ciskać płomieniami i nagle wyciągasz i siekasz mieczem ? Mam nadzieje że to wymysł autora tekstu