Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Ubisoft pozwoli na immersyjną eksplorację otwartego świata Star Wars Outlaws. „Żółta farba” będzie w grze, ale da s...

30.07.2024 22:14
NV_PaVLo
👍
1
NV_PaVLo
141
Pretorianin

Oj będzie grane !

30.07.2024 22:40
Persecuted
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
Persecuted
146
Adeptus Mechanicus

No i fajnie, taki wybór powinien być standardem w grach.

30.07.2024 23:36
2.1
7
Amonguz
5
Pretorianin

Gra domyslnie była robiona z tym systemem na mysli wiec jedyny "wybór" jaki bedziesz miał to albo grac z farbą, albo wkurwiac sie próbując czytać developerom w myslach.

31.07.2024 00:27
Persecuted
2.2
Persecuted
146
Adeptus Mechanicus

No właśnie nie wiadomo, być może od samego początku brali pod uwagę oba tryby. Wszystko zależy od designu, jeżeli lokacje będą odpowiednio "czytelne", to i bez farby czy innych wskaźników będzie się dało znaleźć właściwą ścieżkę. Kto jak kto, ale akurat Ubisoft, posiadając spore doświadczenie w mechanikach wspinaczkowych, może być w stanie to ogarnąć. Nie musi, bo np. seria Far Cry też korzysta z wizualnych podpowiedzi środowiskowych, ale może.

post wyedytowany przez Persecuted 2024-07-31 00:27:59
31.07.2024 00:35
tRikson
3
odpowiedz
3 odpowiedzi
tRikson
68
Pretorianin

Wszystkie "kobiecowizje", hitboxy i hitmarkery. regeneracje zdrowia i inne ułatwiacze już dawno powinny zniknąć.

31.07.2024 01:00
Strażnik
3.1
Strażnik
0
Pretorianin

Jest niestety na odwrót i te ułomności cały czas ewoluują, jeszcze regenerację zdrowie jestem w stanie niekiedy zrozumieć ale już oznaczanie przeciwników połączone z auto-aimem który za nasz wszystko robi to totalna growa patologia.

31.07.2024 08:37
Meno1986
3.2
Meno1986
183
Szkubany Myszor

Strażnik bo niektórzy grają na padach i ciężko im wycelować. Zazwyczaj da się to wyłączyć, lecz nie zawsze.

31.07.2024 10:29
3.3
Samaritan
17
Konsul

Jeden strzał i koniec gry, najlepiej. Apteczki przywracające zdrowie jak w Doomie i Wolfie to też uproszczenie.

Dobrze by było, gdyby tego typu mechaniki zależały od poziomu trudności - obecne na najłatwiejszym, fabularnym, stopniowo wyłączane wraz ze wzrostem poziomu. Szkoda, że twórcy raczej skalują obrażenia/wytrzymałość zamiast iść w tę stronę.

31.07.2024 09:51
4
odpowiedz
NightGeisha
0
Centurion

Jejku, musiałem cały art przeczytać żeby się dowiedzieć o co chodzi z tą żółtą farbą a to zwykle wizualne wskazówki interakcji (visual interaction cues).

31.07.2024 10:31
5
odpowiedz
Martynafa
2
Junior

Mnie się to podoba ;-)

31.07.2024 14:01
👍
6
odpowiedz
mariusx78
36
Pretorianin

Czekam z niecierpliwością. Nie sądzę jednak, że to będzie jakiś FAIL.
P.S. Avatar - Frontiers of Pandora okazał się bardzo przyjemnym i dopracowanym tytułem.

post wyedytowany przez mariusx78 2024-07-31 14:06:57
31.07.2024 14:15
7
odpowiedz
arkadiuszw
6
Legionista

Kolejno gra/syf od ubisoftu dobrze że już niedługo upadną i zdechną razem ze swoją lewacką ideologią

31.07.2024 14:23
kęsik
📄
8
odpowiedz
kęsik
153
Legend

To, ze da się takie coś wyłączyć, to nie znaczy, że da się bez tego komfortowo grać. Jeżeli gra została zaprojektowana z myślą o "żółtej farbie" to wyłączenie jej może tylko pogorszyć doznania z grania.

Wiadomość Ubisoft pozwoli na immersyjną eksplorację otwartego świata Star Wars Outlaws. „Żółta farba” będzie w grze, ale da s...