Kontynuacja Cyberpunka 2077 ma nas zachwycić fotorealistycznymi teksturami
Robienie newsa z "tworzenie wysokiej jakości fotorealistycznych tekstur przy użyciu różnych narzędzi i oprogramowania pośredniczącego" jako coś niezwykłego jest po prostu przykre. News o niczym.
Niech nas zaskoczy dopracowaniem, a grafika i tekstury mogą być nawet takie jak w pierwszej części :)
Wolałbym, by zechcieli zachwycić ambitną fabułą, interesującymi zadaniami pobocznymi czy żywym miastem, ale chyba za dużo wymagam :/
I obawiasz się, że tego nie będzie? Przecież pierwsza odsłona to posiadała tylko musieliby dopracować te "żywe miasto", tj. dać więcej oleju w głowie przechodniom. Bo ambitna fabuła i interesujące zadania poboczne były.
Cyberpunk 2077 miał jedną z najgenialniejszych historii w świecie gier, zadania, postacie czy różnego rodzaju smaczki były majstersztykiem. Gra byłaby GOTY gdyby nie fatalny stan techniczny na premierę. Preordera na premierę nie będzie, ale jak się okaże że gra będzie technicznie dobra, to może tydzień-dwa po premierze ją kupię.
Tak, obawiam się. Miałem duże oczekiwania co do CP2077 i niestety się zawiodłem. Fabuła była po prostu ok, nic nadzwyczajnego, nie było to nic czego bym się nie spodziewał. Dodatkowo dysonans ludonarracyjny mi ją zniweczył na dobre. Dobrych zadań pobocznych w moim odczuciu jest niewiele, bo wymieniłbym ze 2-3, co uważam za regres wobec Wieśka 3, ale wiadomo - każdy pasuje co innego. A w "żywe miasto" chciałbym uwierzyć, ale domyślam się, że znowu gra będzie makietą, której bliżej gier z wczesnych lat 2000. niż obecnych czasów (chociaż chciałbym się mylić!)
Przykro mi, ale nie podzielam Twojego zdania. Uważam, że Cyberpunk 2077 nie dostarczył niczego nowego, a zadania i postaci poza kilkoma wyjątkami były kompletnie nijakie, niewarte zapamiętania. Gdyby gra wyszła w 2020 w wersji jaką znamy z 2.0, to może i miałaby szansę na wyrwanie kilku nagród GOTY,
ale pamiętajmy, że to był dobry rok dla gier, więc konkurencja nie była mała. U mnie natomiast preorder na 99% będzie, ale jak w minimalnym stopniu zwątpię w ich produkcję, to robię refund i czekam na ostrą promocję.
O tak zgadzam się, fabuła w cyberpunku jest tylko i wyłącznie okej(najbardziej boli fakt że kończy się w momencie w którym się rozkręca), tak samo zadań pobocznych ktore są dobre jest bardzo mało. To jest taka gra 7/10, z dodatkiem może 8, bo tam też zlecenia były przynajmniej trochę urozmaicone.
już w jedynce się udało
https://www.youtube.com/watch?v=FMyFlCcZPIQ&t=16s
ich silnik miał wielki potencjał
Robienie newsa z "tworzenie wysokiej jakości fotorealistycznych tekstur przy użyciu różnych narzędzi i oprogramowania pośredniczącego" jako coś niezwykłego jest po prostu przykre. News o niczym.
A jednak, wszedłeś i zostawiłeś komentarz, pod tym nic nieznaczącym newsem...
„Tworzenie wysokiej jakości fotorealistycznych tekstur" to jest hasło przy każdym ogłoszeniu o pracę dla grafika.
Ponadto w obecnej generacji używa się ray tracingu, a nie path tracingu. Path tracing jest zdecydowanie bardziej wymagającą techniką, która jest dostępna np. w Unreal Engine jako podgląd technogiczny, nie nadający się do renderowania w wysokim klatkażu.
Do tego czasu path tracing może się upowszechnić. Mowa o latach rozwoju. Poza tym w Cyberpunku pathtracing klatkuje nawet na topowych GeForce'ach, wymagany jest generator klatek - dlaczego to samo nie miałoby zostać wprowadzone w UE 5.X za parę lat?
Cyberpunk 20277 miał jedną z najgenialniejszych historii w świecie gier, zadania, postacie czy różnego rodzaju smaczki były majstersztykiem
Zmień początek na W3 i się z Tobą zgodzę.
Zadania i postacie szczególnie do Wiedźmina nie mają podjazdu.
Jakoś więcej "wieści" o nowym CP niż o nowym Wiedźminie który ma wyjść wcześniej. Rozumiem że to efekt powstania nowego oddziału i wcale nie będziemy musieli czekać po 10lat na kolejne części? No jestem za ale za dużo gadania, niby się mieli nauczyć na błędach...
Nie wspominając o fabule i gameplay'u, lepiej niech nas zachwyci wspaniałą optymalizacją bo nie każdego gracza stać na kompa za 15k+ żeby gierka fajnie śmigała.
CO mi po ładnej grafice jak gra bedzie ssać w innych kwestiach. CP2077 był ładny i dalej nie trzeba go poprawiać. W sensie następna czesc nie musi być graficznie ładniejsza. Poza tym gracze też nie srają pieniędzmi na nowe GPU
Na Unrealu 5 to raczej nigdy nie będzie wyglądało realistycznie. No chyba, że przerobią ten silnik, jego oświetlenie i plastikowość bijącą po oczach o 180 stopni.
co pewien czas przy premierach gier słyszę o fotorealistycznych teksturach, do tej pory znalazłem może w jednej.
Otwarty świat i UE jakoś tego nie widzę. Wszystkie najlepsze obecnie OW korzystały z mocnych silników autorskich. UE jest świetny ale do gier korytarzowych.
No licze na to bo cyberpunk to narazie kolorowanka a budynki jak klocki lego, słitaśnie i przytulnie. No i zróbcie w końcu widok z trzeciej osoby bo padaka , oczywiscie marzyc tylko o izometrycznym
Czy Was też zaczyna irytować tak długa produkcja gier? Niedługo gracze przekroczą 50lv, a może się okazać, że w nowego Cyberka, zagrają na emeruturze xD.
Ja to bym im pokazał jak to się robi ale oni wola płacić oszołomom kupę kasy zamiast zatrudniać ludzi co mają wyrobiony gust w danym temacie... RED, zapraszam do współpracy jakby co. Możecie mieć mistrza od tekstur ale jak nie będziecie mieli kogoś kto to wizualnie potrafi wyczuć to będzie taka sama kupa jak w CP2077. Ja jeszcze bym popracował nad color grading. W zasadzie to zrobiłbym to tak że mogłoby wyglądać na film. Mogę dać próbki na życzenie.