Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Kontynuacja Cyberpunka 2077 ma nas zachwycić fotorealistycznymi teksturami

24.07.2024 16:22
4
10
odpowiedz
Tweety32
123
Konsul

Robienie newsa z "tworzenie wysokiej jakości fotorealistycznych tekstur przy użyciu różnych narzędzi i oprogramowania pośredniczącego" jako coś niezwykłego jest po prostu przykre. News o niczym.

24.07.2024 15:34
1
Godrikus
23
Chorąży

Niech nas zaskoczy dopracowaniem, a grafika i tekstury mogą być nawet takie jak w pierwszej części :)

24.07.2024 15:39
Araneus357
2
odpowiedz
4 odpowiedzi
Araneus357
43
Scourge of Hell

Wolałbym, by zechcieli zachwycić ambitną fabułą, interesującymi zadaniami pobocznymi czy żywym miastem, ale chyba za dużo wymagam :/

24.07.2024 16:06
Butryk89
2.1
13
Butryk89
155
Senator

I obawiasz się, że tego nie będzie? Przecież pierwsza odsłona to posiadała tylko musieliby dopracować te "żywe miasto", tj. dać więcej oleju w głowie przechodniom. Bo ambitna fabuła i interesujące zadania poboczne były.

24.07.2024 16:14
2.2
10
EG2009_120754240
16
Konsul

Cyberpunk 2077 miał jedną z najgenialniejszych historii w świecie gier, zadania, postacie czy różnego rodzaju smaczki były majstersztykiem. Gra byłaby GOTY gdyby nie fatalny stan techniczny na premierę. Preordera na premierę nie będzie, ale jak się okaże że gra będzie technicznie dobra, to może tydzień-dwa po premierze ją kupię.

25.07.2024 00:03
Araneus357
2.3
Araneus357
43
Scourge of Hell

Butryk89
Tak, obawiam się. Miałem duże oczekiwania co do CP2077 i niestety się zawiodłem. Fabuła była po prostu ok, nic nadzwyczajnego, nie było to nic czego bym się nie spodziewał. Dodatkowo dysonans ludonarracyjny mi ją zniweczył na dobre. Dobrych zadań pobocznych w moim odczuciu jest niewiele, bo wymieniłbym ze 2-3, co uważam za regres wobec Wieśka 3, ale wiadomo - każdy pasuje co innego. A w "żywe miasto" chciałbym uwierzyć, ale domyślam się, że znowu gra będzie makietą, której bliżej gier z wczesnych lat 2000. niż obecnych czasów (chociaż chciałbym się mylić!)

EG2009_120754240
Przykro mi, ale nie podzielam Twojego zdania. Uważam, że Cyberpunk 2077 nie dostarczył niczego nowego, a zadania i postaci poza kilkoma wyjątkami były kompletnie nijakie, niewarte zapamiętania. Gdyby gra wyszła w 2020 w wersji jaką znamy z 2.0, to może i miałaby szansę na wyrwanie kilku nagród GOTY,
ale pamiętajmy, że to był dobry rok dla gier, więc konkurencja nie była mała. U mnie natomiast preorder na 99% będzie, ale jak w minimalnym stopniu zwątpię w ich produkcję, to robię refund i czekam na ostrą promocję.

25.07.2024 03:43
2.4
TheFrediPL
100
Generał

O tak zgadzam się, fabuła w cyberpunku jest tylko i wyłącznie okej(najbardziej boli fakt że kończy się w momencie w którym się rozkręca), tak samo zadań pobocznych ktore są dobre jest bardzo mało. To jest taka gra 7/10, z dodatkiem może 8, bo tam też zlecenia były przynajmniej trochę urozmaicone.

post wyedytowany przez TheFrediPL 2024-07-25 03:44:26
24.07.2024 15:41
3
odpowiedz
dwrrr
31
Centurion

już w jedynce się udało
https://www.youtube.com/watch?v=FMyFlCcZPIQ&t=16s
ich silnik miał wielki potencjał

24.07.2024 16:22
4
10
odpowiedz
Tweety32
123
Konsul

Robienie newsa z "tworzenie wysokiej jakości fotorealistycznych tekstur przy użyciu różnych narzędzi i oprogramowania pośredniczącego" jako coś niezwykłego jest po prostu przykre. News o niczym.

24.07.2024 16:23
marvin92
5
odpowiedz
1 odpowiedź
marvin92
22
Pretorianin

Pustawe, nic nieznaczące newsy byleby "inwestorzy" byli zadowoleni.

24.07.2024 16:58
5.1
6
PierrePantone
20
Centurion

A jednak, wszedłeś i zostawiłeś komentarz, pod tym nic nieznaczącym newsem...

24.07.2024 17:01
6
odpowiedz
1 odpowiedź
jacek007g
18
Legionista

„Tworzenie wysokiej jakości fotorealistycznych tekstur" to jest hasło przy każdym ogłoszeniu o pracę dla grafika.

Ponadto w obecnej generacji używa się ray tracingu, a nie path tracingu. Path tracing jest zdecydowanie bardziej wymagającą techniką, która jest dostępna np. w Unreal Engine jako podgląd technogiczny, nie nadający się do renderowania w wysokim klatkażu.

25.07.2024 07:34
6.1
Samaritan
16
Konsul

Do tego czasu path tracing może się upowszechnić. Mowa o latach rozwoju. Poza tym w Cyberpunku pathtracing klatkuje nawet na topowych GeForce'ach, wymagany jest generator klatek - dlaczego to samo nie miałoby zostać wprowadzone w UE 5.X za parę lat?

24.07.2024 17:03
Asasyn363
7
1
odpowiedz
Asasyn363
164
Senator

Cyberpunk 20277 miał jedną z najgenialniejszych historii w świecie gier, zadania, postacie czy różnego rodzaju smaczki były majstersztykiem

Zmień początek na W3 i się z Tobą zgodzę.

Zadania i postacie szczególnie do Wiedźmina nie mają podjazdu.

24.07.2024 17:09
mgr. Kuba
8
odpowiedz
mgr. Kuba
151
-

Jakoś więcej "wieści" o nowym CP niż o nowym Wiedźminie który ma wyjść wcześniej. Rozumiem że to efekt powstania nowego oddziału i wcale nie będziemy musieli czekać po 10lat na kolejne części? No jestem za ale za dużo gadania, niby się mieli nauczyć na błędach...

24.07.2024 17:49
Wujek Face S.
9
3
odpowiedz
Wujek Face S.
35
Gęstochowianin

Via Tenor

Nie wiem jak wy, ale

24.07.2024 18:40
Killaz666
😉
10
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Killaz666
26
Legionista

Nie wspominając o fabule i gameplay'u, lepiej niech nas zachwyci wspaniałą optymalizacją bo nie każdego gracza stać na kompa za 15k+ żeby gierka fajnie śmigała.

24.07.2024 20:56
10.1
noobmer
45
Generał

Killaz666 jakie 15, z 8k i masz porządny PC na kilka lat ale to i tak jest sporo dla dużej części graczy. I mówie o samej skrzynce

24.07.2024 20:55
11
2
odpowiedz
noobmer
45
Generał

CO mi po ładnej grafice jak gra bedzie ssać w innych kwestiach. CP2077 był ładny i dalej nie trzeba go poprawiać. W sensie następna czesc nie musi być graficznie ładniejsza. Poza tym gracze też nie srają pieniędzmi na nowe GPU

25.07.2024 08:12
Avipunk
12
odpowiedz
Avipunk
88
Konsul

Na Unrealu 5 to raczej nigdy nie będzie wyglądało realistycznie. No chyba, że przerobią ten silnik, jego oświetlenie i plastikowość bijącą po oczach o 180 stopni.

25.07.2024 08:31
13
1
odpowiedz
NightGeisha
1
Chorąży

co pewien czas przy premierach gier słyszę o fotorealistycznych teksturach, do tej pory znalazłem może w jednej.

25.07.2024 08:39
A.l.e.X
14
2
odpowiedz
A.l.e.X
155
Alekde

Premium VIP

Otwarty świat i UE jakoś tego nie widzę. Wszystkie najlepsze obecnie OW korzystały z mocnych silników autorskich. UE jest świetny ale do gier korytarzowych.

25.07.2024 13:13
15
1
odpowiedz
Nomadd
32
Pretorianin

Lepiej niech zachwyci lepszymi mechanikami i fabułą.

25.07.2024 13:46
16
odpowiedz
Gojangi
14
Chorąży

No licze na to bo cyberpunk to narazie kolorowanka a budynki jak klocki lego, słitaśnie i przytulnie. No i zróbcie w końcu widok z trzeciej osoby bo padaka , oczywiscie marzyc tylko o izometrycznym

25.07.2024 16:48
NV_PaVLo
17
odpowiedz
NV_PaVLo
141
Pretorianin

Czy Was też zaczyna irytować tak długa produkcja gier? Niedługo gracze przekroczą 50lv, a może się okazać, że w nowego Cyberka, zagrają na emeruturze xD.

25.07.2024 18:36
18
odpowiedz
Banyzapytanie
0
Centurion

Po tym jak przyjęli oszołoma to ja nie widzę nadziei.

25.07.2024 20:39
19
odpowiedz
Felipesku
61
Konsul
Image

Ja to bym im pokazał jak to się robi ale oni wola płacić oszołomom kupę kasy zamiast zatrudniać ludzi co mają wyrobiony gust w danym temacie... RED, zapraszam do współpracy jakby co. Możecie mieć mistrza od tekstur ale jak nie będziecie mieli kogoś kto to wizualnie potrafi wyczuć to będzie taka sama kupa jak w CP2077. Ja jeszcze bym popracował nad color grading. W zasadzie to zrobiłbym to tak że mogłoby wyglądać na film. Mogę dać próbki na życzenie.

Wiadomość Kontynuacja Cyberpunka 2077 ma nas zachwycić fotorealistycznymi teksturami