Twórca Counter-Strike nie żałuje sprzedania marki Valve, ale wolałby osłabić AWP
Przy tylu hs "z dupy", które oberwałem w pełnym biegu z dgla kosztującego 700$, wcale nie uważam, że taka awp jest tu op. Owszem brak drgania przy zoomie mało ma wspólnego z realizmem, ale w csie po prostu już tak jest i lepiej niech zostanie..
Brak drgania AWP, wynika z odległości na którą się strzela. Po co mieliby robić drganie w broni, która strzela na blisko ? Ogólnie jeśli o realia chodzi, to AWP jest za słaba.
Inna sprawa, że sam nie gram AWP, ale na moim poziomie rozgrywki nie ma dobrych snajperów i AWP to słaba broń.
CS GO się skończył jak przeszedł na ''free tu plej'' i było coraz gorzej, CS 2 dla mnie nie istnieje, a i tak CS 1.6 na zawsze w sercu.
To były najlepsze czasy CS GO, bez durnych skórek itp, czysta rozgrywka, granie w drużynie i skill.
https://youtu.be/S0QRrc8PYfE?t=30
A ja bardzo lubię CS'a i jeśli chodzi o jego aktualny stan, to mam żal do Valve tylko o jedno. Że są nieudolni względem osiągnięć. Najpierw wyrzucili mapę Aztec z puli, chociaż było związane z nią osiągnięcie, a później przy zmianie CS:GO na CS2 usunęli wszystkie osiągnięcia. Specjalnie grałem broniami, których nie lubię, żeby w końcu wymaksować tą grę, a re cymbały wszystko usunęły w jeden dzień.
Ale poza tym? To nadal ta sama gra, ale efekty wyglądają o wiele lepiej. Ogień i dym są teraz również znacznie bardziej dynamiczne, bo stare były wyłącznie pasywne. Jakość tekstur w tej grze jest taka, że niejedno studio tworzące gry AAA mogłoby się uczyć od Valve.
A do czego Tobie tak naprawdę te osiągnięcia są potrzebne? Myślałem że w CS gra się dla przyjemności i relaksu, a nie jakiś kwadracików na profilu Steam.
Chłopie, wal te osiągnięcia, nigdy nie zrozumiem fenomenu osiągnięć w grach :P