Duże zmiany w WoW. Blizzard osłabi nieśmiertelnych tanków
Imho dobry kierunek, generalnie powinno być ciężej, żeby używać głowy do robienia contentu, a nie bieg ze stoperem, no chyba, żę top gear to wiadomo, może nei żeby dźwignął cały run sam, ale jednak, żeby było mu wtedy łatwiej, a raczej healerowi, że nie musi się napocić, żeby go utrzymać
Panie Jakubie, kolejny raz zmuszony jestem sprostować informacje: The War Within debiutuje 27 sierpnia.
26 premierę ma tylko wersja USA, w Europie dodatek udostępniony zostanie dopiero po północy 27 sierpnia.
Proszę na to bacznie zwracać uwagę przy podawaniu jakichkolwiek informacji z WoWa.
I po raz kolejny robisz z siebie durnia. Dziwne, że Ci się to nie nudzi. To z oficjalnej europejskiej strony Battlenetu.
Premiera dodatku The War Within już 27 sierpnia o północy! Ulepsz grę do wersji Epic Edition i zyskaj dostęp do wersji beta teraz.
Mogę się zgodzić z tymi zmianami, tanki czasami wydawały się zbyt... samowystarczalne. Duża żywotność, niemały damage, leczenie...
Martwi mnie tylko jedno - bardzo późno wprowadzają te zmiany i boję się, że nie uda się ich odpowiednio zbalansować przed premierą dodatku
Akurat mamy taka sytuacje ze content, w ktorym takie zmiany beda odczuwalne nie bedzie dostepny od poczatku. Wiec troche czasu maja.
Niezupełnie. Rajdy i m+ otwierają się 2 tygodnie po premierze dodatku. Ale beta zostanie zamknięta przed premierą dodatku. Więc zostało tylko kilka tygodni na wytestowanie. To dość mało czasu IMO na zebranie odpowiedniego feedbacku i zbalansowanie
Jest jeszcze miejsce na 2-3 spore wyspy. ;)
Hajp na dodatek spory. CHoc jak tylko levelowanko, crafting, exploracja, instancje 5tki w sumie. Nie rajduje.
Ale mapki wygladaja slicznie i w koncu pajecza zona! Czekalem od WoTLK na to. NOwa rasa tez ma swietny wyglad i kustomizacje, no i mounty.
Najbardziej mi sie podobaja najglebsza zona, i ta co jest na powierzchni.
Design wizualny jest niesamowity, ciekawe jakie beda pozniejsze mapki, jak przypuszczalnie zejdziemy do samego serca planety i zobaczymy spiaca tytanice(nke?) (Worldsoul).
:) ;) Gra ma 20 lat a dalej hajp i magia.
Blizzard osłabi nieśmiertelnych tanków To tak, jak zrobili producenci Guild Wars2 z mesmerem w 3 miesiące po premierze. Od tego czasu przestałem grać.
Miałem okazję pograć w ostatni dodatek całkiem sporo, i nie jestem przekonany co do tego ruchu, jeśli chodzi o role healerow to i na dungeonach i na raidze mają oni ogromne znaczenie ponieważ muszą również zadawać obrażenia a nie tylko i wyłącznie leczyć. Poza tym obrażenia idące w graczy odpowiedzialnych za dps są ogromne na najwyższych poziomach m+ także ja widzę tu problem nie w tym jak radzą sobie tankowie ale ogólnie w tym jak są projektowane dungeony. Odświeżanie starych instancji jako m+ jest fajnym pomysłem niestety realizacja jest trochę ciężka, jest ogromna rozbieżność w trudności między dunegonami które są zrobione pod m+ lub były nimi w poprzednich dodatkach a tymi które były zwykłymi instancjami. Masa błędów tylko pogarsza stan szczególnie dla klas które nie mają najlepszego self sustainu i defensywnosci.
Problem jest taki że tankowie nie są nieśmiertelni, tymbardziej jeżeli mówimy o PUG'ach.
BDK jak leczy się za 1M/s to też dostaje 1M/s (polecam zobaczyć logi) i to jest jego umiejętność defensywna, leczenie się, ma tam kilka dmt ale jednak filozofia tej klasy polega na "idź się leczyć".
Prot warek (mój main) ma 2 formy leczenia: 1% hp za 10rage wykorzystanego i 30% co 25s lub reset za kb na mobku (co rzadko się zdarza), ale dostaje absolutne wciery od obrażeń magicznych (jasne mamy IP, spell reflect i spell shield, ale oba są na długim cooldownie i nie działają na wszystko (nawet jest arkusz z tym co się da a co nie).
Paladyn i Druid to ja się nie wypowiem bo nie grałem zbytnio na "wysokim" poziomie.
Zabrakło puenty. Co chciałeś przekazać? Dlaczego to, że tankowie "nie są nieśmiertelni" jest problemem?
Zły pomysł, to samo zrobili na pierwszy sezon shadowlands i ilość dostępnych tanków sięgnęła dna. Casualowi gracze byli masakrowani na m+ powyżej 12 i sukcesy odnosiła jedynie garstka weteranów. Drugi sezon to było szybkie buffowanie klas tankowych.
Niestety teraz gra trzyma się jeszcze jako tako dzięki m+ i zawsze będzie brakowało tanków i healerów.