Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Duże zmiany w WoW. Blizzard osłabi nieśmiertelnych tanków

18.07.2024 15:35
Kowalus20
1
Kowalus20
145
Konsul

Imho dobry kierunek, generalnie powinno być ciężej, żeby używać głowy do robienia contentu, a nie bieg ze stoperem, no chyba, żę top gear to wiadomo, może nei żeby dźwignął cały run sam, ale jednak, żeby było mu wtedy łatwiej, a raczej healerowi, że nie musi się napocić, żeby go utrzymać

18.07.2024 16:49
2
odpowiedz
3 odpowiedzi
Tasdeadman
50
Generał

Panie Jakubie, kolejny raz zmuszony jestem sprostować informacje: The War Within debiutuje 27 sierpnia.
26 premierę ma tylko wersja USA, w Europie dodatek udostępniony zostanie dopiero po północy 27 sierpnia.
Proszę na to bacznie zwracać uwagę przy podawaniu jakichkolwiek informacji z WoWa.

19.07.2024 16:17
2.1
schabsky
13
Legionista

Nie zesraj sie. Pomylil miesiac czy rok?

19.07.2024 16:37
2.2
Haszon
130
Senator

I po raz kolejny robisz z siebie durnia. Dziwne, że Ci się to nie nudzi. To z oficjalnej europejskiej strony Battlenetu.

Premiera dodatku The War Within już 27 sierpnia o północy! Ulepsz grę do wersji Epic Edition i zyskaj dostęp do wersji beta teraz.

post wyedytowany przez Haszon 2024-07-19 16:38:40
21.07.2024 09:31
2.3
Tasdeadman
50
Generał

Haszon ale kto robi z siebie durnia?

18.07.2024 16:58
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
Procne
72
Generał

Mogę się zgodzić z tymi zmianami, tanki czasami wydawały się zbyt... samowystarczalne. Duża żywotność, niemały damage, leczenie...

Martwi mnie tylko jedno - bardzo późno wprowadzają te zmiany i boję się, że nie uda się ich odpowiednio zbalansować przed premierą dodatku

18.07.2024 17:04
Kwisatz_Haderach
3.1
Kwisatz_Haderach
13
GIT GUD or die trying

Akurat mamy taka sytuacje ze content, w ktorym takie zmiany beda odczuwalne nie bedzie dostepny od poczatku. Wiec troche czasu maja.

18.07.2024 21:43
3.2
Procne
72
Generał

Kwisatz_Haderach
Niezupełnie. Rajdy i m+ otwierają się 2 tygodnie po premierze dodatku. Ale beta zostanie zamknięta przed premierą dodatku. Więc zostało tylko kilka tygodni na wytestowanie. To dość mało czasu IMO na zebranie odpowiedniego feedbacku i zbalansowanie

18.07.2024 17:07
Kwisatz_Haderach
😍
4
odpowiedz
1 odpowiedź
Kwisatz_Haderach
13
GIT GUD or die trying
Image

Jest jeszcze miejsce na 2-3 spore wyspy. ;)

Hajp na dodatek spory. CHoc jak tylko levelowanko, crafting, exploracja, instancje 5tki w sumie. Nie rajduje.
Ale mapki wygladaja slicznie i w koncu pajecza zona! Czekalem od WoTLK na to. NOwa rasa tez ma swietny wyglad i kustomizacje, no i mounty.

Najbardziej mi sie podobaja najglebsza zona, i ta co jest na powierzchni.

Design wizualny jest niesamowity, ciekawe jakie beda pozniejsze mapki, jak przypuszczalnie zejdziemy do samego serca planety i zobaczymy spiaca tytanice(nke?) (Worldsoul).

:) ;) Gra ma 20 lat a dalej hajp i magia.

post wyedytowany przez Kwisatz_Haderach 2024-07-18 17:14:05
20.07.2024 23:17
BloodPrince
4.1
BloodPrince
175
Senator

Motyw wprowadzania nowych rejonów do GW2 czy ESO jest bardziej elegancki, bo te obszary zawsze były na mapie świata, ale nie były wcześniej dostępne, a w wowie prawie co dodatek jest 'odkrywany' nowy ląd, który pewnie byłby widoczny ze starych kontynentów :p

18.07.2024 17:16
5
odpowiedz
1 odpowiedź
The Sleeping Prophet
2
Generał

Blizzard osłabi nieśmiertelnych tanków To tak, jak zrobili producenci Guild Wars2 z mesmerem w 3 miesiące po premierze. Od tego czasu przestałem grać.

18.07.2024 19:17
Kowalus20
5.1
Kowalus20
145
Konsul

Kto tam się bedzie przejmował :)

18.07.2024 21:07
Panda_Qiller
6
odpowiedz
Panda_Qiller
2
Junior

Miałem okazję pograć w ostatni dodatek całkiem sporo, i nie jestem przekonany co do tego ruchu, jeśli chodzi o role healerow to i na dungeonach i na raidze mają oni ogromne znaczenie ponieważ muszą również zadawać obrażenia a nie tylko i wyłącznie leczyć. Poza tym obrażenia idące w graczy odpowiedzialnych za dps są ogromne na najwyższych poziomach m+ także ja widzę tu problem nie w tym jak radzą sobie tankowie ale ogólnie w tym jak są projektowane dungeony. Odświeżanie starych instancji jako m+ jest fajnym pomysłem niestety realizacja jest trochę ciężka, jest ogromna rozbieżność w trudności między dunegonami które są zrobione pod m+ lub były nimi w poprzednich dodatkach a tymi które były zwykłymi instancjami. Masa błędów tylko pogarsza stan szczególnie dla klas które nie mają najlepszego self sustainu i defensywnosci.

19.07.2024 03:32
7
odpowiedz
1 odpowiedź
tankersss
25
Chorąży

Problem jest taki że tankowie nie są nieśmiertelni, tymbardziej jeżeli mówimy o PUG'ach.
BDK jak leczy się za 1M/s to też dostaje 1M/s (polecam zobaczyć logi) i to jest jego umiejętność defensywna, leczenie się, ma tam kilka dmt ale jednak filozofia tej klasy polega na "idź się leczyć".
Prot warek (mój main) ma 2 formy leczenia: 1% hp za 10rage wykorzystanego i 30% co 25s lub reset za kb na mobku (co rzadko się zdarza), ale dostaje absolutne wciery od obrażeń magicznych (jasne mamy IP, spell reflect i spell shield, ale oba są na długim cooldownie i nie działają na wszystko (nawet jest arkusz z tym co się da a co nie).
Paladyn i Druid to ja się nie wypowiem bo nie grałem zbytnio na "wysokim" poziomie.

19.07.2024 09:15
7.1
Procne
72
Generał

Zabrakło puenty. Co chciałeś przekazać? Dlaczego to, że tankowie "nie są nieśmiertelni" jest problemem?

19.07.2024 12:58
8
odpowiedz
Tupolew
76
Pretorianin

Sam nie wiem czy to dobrze.

20.07.2024 22:25
9
odpowiedz
kamilp25811141720232629
1
Junior

Zły pomysł, to samo zrobili na pierwszy sezon shadowlands i ilość dostępnych tanków sięgnęła dna. Casualowi gracze byli masakrowani na m+ powyżej 12 i sukcesy odnosiła jedynie garstka weteranów. Drugi sezon to było szybkie buffowanie klas tankowych.
Niestety teraz gra trzyma się jeszcze jako tako dzięki m+ i zawsze będzie brakowało tanków i healerów.

Wiadomość Duże zmiany w WoW. Blizzard osłabi nieśmiertelnych tanków