W Manor Lords pojawi się nowe źródło żywności. „Ponieważ bardzo o nie prosiliście”, wyjaśnił swoją decyzję Grzegorz Styczeń
No mi tu bardziej brakowało krów. A są woły. Gdybyśmy mieli mućki nie trzeba by każdego woła importować. A i mleko by było.
Dodatkowo dlaczego owce nie dają mleka? A skoro już mamy mleko w grze to czemu nie możemy robić serów(ser wydaje się bardziej pożywieniem niż mleko)
Dodaje nowe funkcje zamiast dopracować istniejące możliwości
W tym momencie nie - sam kupiłem, pograłem około 12 godzin, ale żałuję, że nie zrobiłem zwrotu po dwóch. Na początku masz zachwyt jak to ładnie wygląda i działa, oglądasz jak te ludziki noszą surowce (szczególnie jak lubisz jak surowce się nie teleportują do składu) - ale z każdą minutą zauważasz, że gra po krótkim czasie nie ma nic więcej do zaoferowania na ten moment (szczególnie jak często grasz w ten gatunek gier). Do tego bardzo powolny rozwój. Jakby gra wyszła w takim stanie, ale z brzydszą grafiką to byśmy pewnie o niej nawet nie usłyszeli.
Jak masz coś innego do pogrania to wstrzymałbym się z zakupem i zobaczył za jakieś parę miesięcy czy gra się rozwija.
A gdzie krowy i świnie? Jeśli chodzi o prowincje to zajmując nowy teren ( na ten moment) mamy budować nowe miasto. Ja chciałbym np żeby zajęta prowincja była mi podległą wioską i moje miasto rozwijało się na niej. W settlers 6 było to fajnie zrobione i surowce porozrzucane po całej mapie a nie że każdy region ma to samo tylko w różnej ilości. Gdyby dogadał się z twórca farthest frontier i stworzyli by to na UE5 to powstała by gra idealna
Powinny być grzyby. Ale i hodowla krów na mięso czy mleko a z mleka można robić syr ????