Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość „Nie możemy robić takich gier, bo się nie sprzedają”. W sukces BioShocka nie wierzył nawet jego twórca. Gdyby nie pasja i upór devów, nie byłoby wielkiego hitu

15.07.2024 16:04
1
2
Procne
74
Generał

"Twórcy wpadli wtedy na przebiegły pomysł, mianowicie zaczęli wysyłać dziennikarzom demo gry jako część retrospektywy do System Shocka 2. Po publikacji artykułów deweloperzy zaczęli dostawać telefony z pytaniami o projekt. Strategia zadziałała."

Nie rozumiem co to znaczy. Czy autor może wyjaśnić?

16.07.2024 00:44
Lu
😢
2
odpowiedz
Lu
10
Legionista

Ja także nie rozumiem

16.07.2024 05:25
3
odpowiedz
The Sleeping Prophet
2
Generał

Przywołanie wcześniejszych wydarzeń przez bohatera. Zabieg jak w powieściach Prousta.

16.07.2024 06:27
4
odpowiedz
1 odpowiedź
Banyzapytanie
0
Centurion

Co?

16.07.2024 06:31
4.1
The Sleeping Prophet
2
Generał

Retrospekcja. Text był tłumaczony automatycznie, ale łatwo zrozumieć intencje autora w tym wypadku. Przynajmniej tak mi się wydaje.

post wyedytowany przez The Sleeping Prophet 2024-07-16 06:34:16
16.07.2024 07:27
jiker
5
odpowiedz
jiker
151
Gladiator

GRYOnline.plNewsroom

Fragment budzący wątpliwości został przepisany, teraz powinno to być bardziej zrozumiałe :).

16.07.2024 18:48
6
odpowiedz
Eobard25
27
Chorąży

...

post wyedytowany przez Eobard25 2024-07-16 18:48:28
Wiadomość „Nie możemy robić takich gier, bo się nie sprzedają”. W sukces BioShocka nie wierzył nawet jego twórca. Gdyby nie pasja i upór devów, nie byłoby wielkiego hitu