Likwidacja Piranha Bytes (plotka), nowości w Farming Simulator 25, obiecujący mod do Cyberpunka 2077 - FLESZ tvgry
Redakcjo
Bardzo proszę o podanie OFICJALNEGO źródła potwierdzającego zamknięcie studia Piranha Bytes
W innym wypadku to plotki, domysły lub konfabulacje a tytuł newsa wyaźnie stwierdza fakt - który NIE został potwierdzony oficjalnie u źródła.
Bądźmy poważni i profesjonalni - domysły to nie fakty
W momencie publikacji tego artykułu oraz nagrywania video ŻADNA oficjalna informacja na ten temat się nie pojawiła. Opieramy się na przeciekach czy oficjalnych informacjach>?
Dodatkowo, pomiędzy kwartałami (Wayback Machine) zniknęły z raportu THQ Nordic dwa studia - Piranie i Pow-Wow oraz zwolniono łącznie 100 pracowników (spadek z 1017 do 917), także "plotka", której źródłem jest już były pracownik Piranii wydaje się być potwierdzona na 100%. Gdyby Piranie sprzedano lub uwolniono to musieliby o tym poinformować oficjalnie (akcjonariusze).
Mam tylko cichutką nadzieję, że Gunfire Games jest bezpieczne i spokojnie dłubie przy Darksiders IV.
Można się było tego spodziewać już w zeszłym roku. Elex 2 był porażką finansową i sprzedał się znacznie gorzej od Elexa 1.
Powodów porażki jest wiele, np. spadek jakości, powolne wymieranie starych fanów Piranii a brak nowych, archaiczna grafika, problemy Embracera, czy wydanie gry w okolicach premiery Elden Ringa.
Tak czy inaczej, to definitywny koniec Piranha Bytes i gier na Genome Engine (silnik z Gothic 3).
Samo studio Piranha Bytes może ktoś kiedyś wskrzesi, ale raczej nie będzie miało ono nic wspólnego ze starym studiem. Tak zrobił Interplay (tak, on dalej istnieje) reaktywując Black Isle Studios (te od kultowych RPG) czy Topware reaktywując Reality Pump (te krakowskie od Two Worlds).