Problematyczny silnik XDefiant. Mark Rubin broni darmowej strzelanki i wyjaśnia, co stoi za rozmaitymi problemami
Czyli problemy są bo użyli niewłaściwego silnika do niewłaściwej gry.
Rozmowa jak z dzieckiem, witamy w korpo.
czyli poszli tą samą drogą co SCPR z CP77, modyfikujemy stary jak ten świat silnik, dodajemy robimy grę która przekracza możliwości od podstawki, wypuszczamy ja za wcześniej, ale wcześniej robimy przesunięcia premiery kilka razy i załatwione
czy rada rodziców by obserwować innych i uczyć się na czyichś błędach jest az tak rzadka czy po prostu to nie dotyczy korpo?
Tylko cdpR się udało i teraz znów są kochani przez graczy, mimo że popełnili jeszcze więcej kłamstw niż sama premiera cp77.
Nawet golowi użytkownicy wybaczyli GoL, że ta strona jest rozwalona, a poziom artykułów tutaj leci w dół.
Jak dla mnie na samym poczatku problemem byl brak deathmatchu ktory juz sie pojawił. Aktualnie niezbalansowanie broni lekko do poprawy bo dubeltówka przynajmniej jak gralem ostatni raz rozwalala z polowy mapy xD i to przesada ze strzelby sa tak mocne. Najwieksza bolaczka tej gry to przynajmniej jak dla mnie zbyt mocne umiejetnosci postaci. Znerfiłbym wszystkie z tych skilli zwlaszcza okręg "nieśmiertelności" medyczki a ta niewidzialna sciana powinna blokowac naboje z obu stron albo być szybsza do zniszczenia bo jako podstawowy skill jest to w ciul zbyt OP. Ta bomba ktora detonuje ognisty "caustic" tez powalone ze se gosciu wbiega i zawsze moze wszystkich dookola na jeden klik zarąbać... Choć może ja za bardzo szukam normalnego klasycznego shootera w tym jak by nie było " Hero shooterze "
Czyli te same pierdoły jak EA i BioWare przy używaniu Frostbite. Wzięli do gier open world i sportowych silnik stworzony do FPSów i są zdziwieni, że pojawia się masa błędów, a wielu rzeczy brakuje i trzeba dorabiać lub po prostu nie działają.