Cities: Skylines 2 zaskoczyło graczy nieoczekiwanie wielkim patchem po premierze Ekonomii 2.0
Próbowałem założyć dwa nowe miasta i niestety - przesadzili - zrobił się z tego city survival, zamiast city buildera. Moje stare, ponad 200-tysięczne miasto miało 3,5 miliona zysków na miesiąc, teraz ma 100 tysięcy. Mam tam zgromadzone ponad 500 milionów więc w sumie wisi mi to, ale stworzenie i rozwinięcie nowego miasta bez modów jest (przyjnajmniej dla mnie) niemożliwe, albo na tyle trudne, że mi się poprostu nie chce.
Naprawili w końcu optymalizacje? Pierwszy czy drugi dzień po premierze to było raczej niegrywalne pomimo mocnego sprzętu... zwłaszcza w wyższych rozdzielczościach.
Są benchmarki na youtube, u siebie zauważyłem na jakimś etapie minimalną poprawę (może max 5 fps)
Po patchu miałem chwilę pewne problemy, ale jak skumałem, że np. za wysokie podatki powodują, że firmy znikają albo się nie rozwijają, więc podniesienie podatków powoduje spadek zysków okazało się, że gra nadal jest bardzo prosta.
Jest już jakieś wyzwanie, bo nowe kratki coś kosztują i nie ma nieograniczonej kasy, ale i tak przydał by się "hard mode" jak w CS1.
Absolutnie się zgadzam, że wcześniej było śmiesznie łatwo, zbyt łatwo. Pewnie jeszcze spróbuję, ale póki co podopieszczam sobie moje 200 tysięczne miasto. Uwielbiam sadzic drzewka xDDD