Wyczekiwane Black Myth: Wukong zachwyca na nowym gameplayu. Wzorem Elden Ring i Dark Souls, gra akcji nie zaoferuje wyboru poziomu trudności
Via Tenor
Okazuje się, że podobieństw jest więcej. Tak jak „symulatory umierania” od studia FromSoftware, Black Myth: Wukong nie oferuje bowiem poziomów trudności do wyboru.
Smutny pan i paru innych kanapowych designerow z gola juz pod oiomem.
Nie moge sie doczekac tych soczystych eleboratow o "bad design" i o tym ze kazda gra powinna byc zroboiona tak samo i dostosowana do nich.
Jakby jeszcze gra okazala sie tak naprawde trudna, zeby byl bol pupy dosc glosny jak w przypadku Erdtree, to juz wogole bedzie wisienka na torcie.
Sezon na "Wukong nie jest trudny, ALE..." uwazam za otwarty!
jest i kiszakowy ludolog z elyty graczy, co to wie jakie gry są nejlepsze i dla kogo są przeznaczone. i przede wszystkim jak w nie grać!
O, przyszedł WIELKI GRACZ. Patrzcie no, jaki to jest WIELKI GRACZ. On to gra w PRAWDZIWE GRY i ma jedyne słuszne PRAWDZIWE OPINIE.
No napewno wiem lepiej od ciebie jakie gry sa "lepsze". A temu kiszakowi juz daj spokoj, bo widze ze trauma mocno weszla.
Z tym oiomem to się tobie osoby pomyliły. Przecież to nie ja popadam w histerie, gdy jakaś gra nie ma poziomów trudności. To ty zachowujesz się jak małe dziecko, gdy tylko ktoś wspomni, że wprowadzenie poziomów trudności w soulsach nie jest niczym złym.
Kek.
teraz to bóldupisz bardziej od gola.
Na stos z nim!!
Ale jakim pajacem trzeba być, żeby dać 0/10 jednej z najlepszych gier platformowych w historii elektronicznej rozgrywki.
No naprawdę się chłopaczek musiał mocno sfrustrować ze gra się sama nie przechodzi.
Tu juz nawet nie chodzi, o to ze dal zero (choc i tak jest to idiotyczne). Okej, zle sie bawil to okej, nie da nawet minus piec.
Chodzi o to ze byl na tyle malostkowy, zeby jebnac to zero za kazdej platformie.
Do tego koles wkleja i pisze jedno i ta samo w kolko piszac cos o jakis kiszkach i ludologach i uj wie w sumie o co mu chodzi.
NIe wiem czy to soulsy, czy inna gr (Hollow? hehe) mu daly tak popalic, ze zly dotyk boli do teraz.
Puśćcie sobie drugą walkę na 0.25, postać dostaje hity ale hitbox nie reaguje. Albo ta gra ma bardzo kiepsko zrobione hitboxy i animacje albo tester miał jakiegoś pół-god-moda. Rozumiem że przedpremierowa walka ale jeśli już ją pokazują to powinni ją dopracować chociaż na pokaz.
Brak wyboru poziomu trudności to dla mnie w przypadku tej gry red flag. Na poprzednim gameplayu (na którym był interfejs) przeciwnicy ledwo co zadawali obrażenia naszej postaci a specjalny atak zadawał jakieś 20% obrażeniem bossowi, do tego "ogniska" były co jednego moda. Miałem nadzieje że właśnie będzie wybór aby można było sobie go zwiększyć a tak to to wygląda co najwyżej jak slasher udający Souls-lika
Sama gierka zapowiada się coraz lepiej z każdą kolejną informacją. Co prawda już sam klimat mitologii chińskiej mnie kupił przy pierwszej zapowiedzi, a im bliżej premiery tym wspanialej to wygląda.
Cieszy zdecydowanie, że nie będzie to kolejny symulator turlania się po ziemii, tylko coś bardziej skillowego i z rozbudowanym systemem walki.
Martwi natomiast wiadomość o ilości bossów w tej grze (to już akurat z innego newsa). Wydaje się, że taka duża ich ilość skończy się na masie kopiuj-wklej :(
Sztos gierka będzie.
Co konkretnie masz na myśli mówiąc, że będzie kopiuj-wklej?
Że będą te same bossy? To chyba niemożliwe.
Tak, o bossów mi chodzi. Ma być ich coś około 80, więc istnieje spore ryzyko, że część będzie powtarzać się w jakieś formie.
Na razie wygląda na to, że nie chcą zmarnować takiego potencjału, więc miejmy nadzieję, że tak nie będzie. To by było coś obrzydliwego
na 100% tak będzie, nie widzę innej możliwości.
myślę, że będzie kilka/kilkanascie typów bossów, które będą się różnić nałożonymi efektami, tj. troll ogniowy, troll lodowy, troll internetowy.
ciężko mi sobie wyobrazić 80 unikalnych bossów, w jakiejkolwiek grze w sumie.
zielele Spoko, czyli będą się powtarzać, trzeba przyjąć na klatę. Ale skąd wiesz, że będzie ich 80? W newsie nie ma o tym mowy.
Ja i tak się z tym nie pogodzę, bo nienawidzę powtarzalnosci w jakiejkolwiek formie
Witam czarna małpa z kijem w ręku to znane nam wszystkim fantazje miłosne pracowników CbA i sędziny Nacoń . Popularny styl walki oraz system interakcji to forma zabawy z przeciwnikiem która przywędrowała z zachodu mile tolerowana przez zwolenników i fanów kanałów wyświetlanych na Yt