Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Recenzja Recenzja Workers & Resources Soviet Republic. Żaden boss nie zada tyle bólu, ile semafory w tej grze - ale jak ona w...

28.06.2024 12:04
Cziczaki
1
Cziczaki
185
Renifer

"Mam nadzieję, że lubisz okienka prawie tak bardzo jak twórcy tego interfejsu."
W Planet Coaster zagraj, a później narzekaj.

28.06.2024 13:19
kalevatar
😐
2
odpowiedz
1 odpowiedź
kalevatar
30
Chorąży

GRYOnline.plRedakcja

Przecież autor wymienia interfejs wśród plusów

post wyedytowany przez kalevatar 2024-06-28 13:20:35
30.06.2024 15:21
jozinzbazin
2.1
jozinzbazin
45
Centurion

W zarządzaniu tym wszystkim pomaga interfejs, który umożliwia dowolne przesuwanie okienek, przypinanie tych istotnych i układanie ich obok siebie Ja bym powiedział, że jest wprost przeciwnie. O ile w samouczkach gdzie jesteśmy prowadzeni za rączkę nie rzuca to się w oczy, to kiedy odpalimy pełnoprawny tryb gry tak naprawdę nie wiadomo za co się zabrać.

28.06.2024 13:25
pyszniak
3
odpowiedz
pyszniak
13
Legionista

Dzięki za reckę. Kurcze dalej sam nie wiem czy to gra dla mnie.

28.06.2024 14:42
4
1
odpowiedz
szopen469
82
Pretorianin
9.0

Stwierdzić że logistyka w Anno jest mniejszym wyzwaniem niż tu to jakiś żart.
O ile odpowiednią siatka magazynów, samochodów pociągów spokojnie wystarczy na dystrybucję to Anno to jakaś patologia.
Miasta upadają bo statek z towarami uznał że zapcha wszystkie 4 sloty na towary po 1 skrzyni kawy.
W workersy to ja gram dla relaksu. Tak, co prawda patrzenie się jak z każda sekunda ubywa ci rubli, złoża ropy są zbyt małe by rafineria działała na 100% trochę niepokoi, gdy korek na granicy paraliżuje budowy możesz się zastanowić co robisz że swoim życiem.
Ale w końcu uruchamiasz pociągi które jeżdżą między miastami dowożąc wymagane materiały, skomplikowany system recyklingu pracuje pełna parą a ze stoczni wodowane są kolejne okręty na sprzedaż zgniłemu zachodowi i wtedy wiesz....
Że gdyby wprowadzili tu mechanike wpływów jak w Anno to by cię szlag trafił

28.06.2024 16:13
Kwiliniosz
😂
5
6
odpowiedz
1 odpowiedź
Kwiliniosz
60
Pretorianin

"Gdybyśmy wytwarzali więcej stali, to byśmy produkowali więcej konserw, ale nie mamy mięsa"

28.06.2024 18:33
basil698
5.1
2
basil698
68
Pretorianin
Image

le communism face.png

28.06.2024 16:29
Lukdirt
😉
6
1
odpowiedz
Lukdirt
128
Senator

Minusy: siermiężna grafika;

E tam, grafika nie jest wcale aż taka zła.

28.06.2024 17:14
7
odpowiedz
2 odpowiedzi
Vie
28
Pretorianin

Jest w tej grze coś odpychającego. Może mieć najlepsze mechaniki i logistykę, i bić na głowę gry typu Captain of Industry czy Factorio, ale ten paskudny komunistyczny wygląd wszystkiego zwyczajnie zniechęca. Nie po to buduję w grach o budowaniu i planowaniu, żeby świeżo postawione budynki i wyprodukowane pojazdy wyglądały jak kupa :(

Ale chętnie bym zagrał, gdyby był jakiś mod „unormalniający” wszystkie modele.

29.06.2024 06:45
7.1
szopen469
82
Pretorianin

Na pewno są jakiej mody zmieniające wygląd.
Ale moim zdaniem wygląd w tej grze to jednak zaleta. Buduje klimat. Wszystko jest takie "stonowane" co mocno kontrastuje z pstrokacizną cities skylines.

29.06.2024 13:04
Ange Ushiromiya
7.2
Ange Ushiromiya
19
Pretorianin

Ja odczuwam to samo dlatego uwielbiam grać w Tropico, a ta gra to własnie Tropico tylko że w ruskich blokach, i mimo że ta gra jest dużo bardziej rozbudowana niż Tropico, to w porównaniu do pięknych wysepek na Tropico po prostu trudno lubić swoje miasto bo jest brzydkie

sowieckie komunistyczne realia są po prostu depresyjne więc wole pograć w coś innego

post wyedytowany przez Ange Ushiromiya 2024-06-29 13:07:58
28.06.2024 18:32
8
3
odpowiedz
1 odpowiedź
drut5
48
Centurion
Image

Chcecie poczuć klimat zdjęć warszawy i słokiów ? to gra dla was .W grze są zdjęcia Koszyc z tego okresu .Jak dlc wprowadzą wszystkie pojazdy komunistycze to będziemy mogli wprowadzić jelcze, syreny i sprzedawać je na kartki , a może pałac stalina(kultury) bo pomniki socjalizmu są .W tej grze wszystko wygląda jak za głębokiej komuny szaro i do dupy , ale Julki i oskarki które tego nie pamiętają są oszołomione.Tak,, tak przez 40 lat w Polsce było.Brakuje jeszcze stawek w fabrykach i kartek jak to wprowadzą to będzie sim.Tropico na modłę europy wschodniej

post wyedytowany przez drut5 2024-06-28 18:42:34
29.06.2024 06:48
8.1
szopen469
82
Pretorianin

MODY panie kolego. MODY.
W modach mamy pojazdy rodem z zakładów FSO. Pałac kultury i nauki piętrzy się w niebo.
Ciepłownia z Lublina proszę, dworzec z Warszawy jest. Wątpię żeby twórcy skupiali się na czymś co można dodać w modach a raczej nad wprowadzeniem nowych mechanik(które potem można zmodować) jak na przykład więcej rodzajów roślin

post wyedytowany przez szopen469 2024-06-29 06:48:35
28.06.2024 20:19
👍
9
odpowiedz
1 odpowiedź
jerzyo
16
Chorąży

No i super, a teraz tak tradycyjnie po rosyjsku.... piracimy i ogrywamy.....

28.06.2024 23:31
Cziczaki
9.1
Cziczaki
185
Renifer

Nie chciał byś może być kimś lepszym od Rosjanina?

28.06.2024 21:22
10
3
odpowiedz
1 odpowiedź
Amonguz
12
Pretorianin

"pobieżnie potraktowane rolnictwo i przemysł spożywczy;"

Toz to nie minus, tylko realizm xD

29.06.2024 12:55
Tzeentch3
10.1
Tzeentch3
0
Junior

Bardziej mnie zastanawia co to znaczy "pobieżnie" wg. recenzenta - grałem parę aktualizacji temu i o ile nic się nie zmieniło oraz dobrze pamiętam to pola trzeba było obsiać, musiało urosnąć i zebrać - (obsiać mogli ludzie albo maszyny), do zebrania też potrzebne odpowiednie maszyny. Następnie transport do silosów (też którym trzeba dobrze zarządzać), później do przerobienia dla krów (chyba), które szły na mięso czy na "bułki", alkohol czy do chemii. Chyba się komuś za bardzo spodobał pomysł z Farthest Frontier z rolnictwem skoro to jest "pobieżnie" :)

30.06.2024 09:22
11
odpowiedz
Viera
3
Junior

CS2 to symulator malowania miasta (tu droga, tam jakieś domki, o jak ślicznie), a Workers & Republic w trybie realistycznym to bardzo ambitny city builder, który cieszy.

Warto wspomnieć, że jeżeli ktoś nie ma czasu na powolną rozbudowę to może zmienić parametry rozgrywki i wyłączyć poszczególne mechaniki.

W&R to dla osób, które lubią hardcorowe planowanie. Każdą drogę, każdą linię, wodociągi, ścieki, linie logistyczne musimy zaplanować. Każdy samochód na drodze ma swój cel a także ciężar, przyspieszenie, prędkość, zużycie paliwa... zachowanie na drodze jest realistyczne, więc wynagradza nas za dobre planowanie.

W&R to po Tropico, drugi taki city builder, który kładzie nacisk na koncept 'walkability', czyli wszystko powinno być w zasięgu nóg mieszkańca ale gra jest na tyle skomplikowana, że w razie czego taki ludek wie do czego słuzy komunikacja miejska.

Recenzja Recenzja Workers & Resources Soviet Republic. Żaden boss nie zada tyle bólu, ile semafory w tej grze - ale jak ona w...